Blue szemszöge;
Péntek reggel hamar keltem fel. Igazából nem is értem miért. Lesiettem a konyhába, hogy reggelizhessek csak anya épp lent volt.
- Jó reggelt anya! - mondtam s adtam egy puszit az arcára.
- Szia kicsim. Hát te ilyen korán?
- Na és te?
- Ilyenkor szoktam kelni édeslányom.
Imádom, amikor azt mondja édeslányom. Olyan vicces. Kuncogva leültem a bárszékre és elém tett egy bögre kakaót.
- Mama visszatérhetünk a keddi eseményekre?
- Mármint?
- Mondtam, hogy szeretnék csajos dologról beszélni.
- Ohh na, akkor rajta szívem.
- Milyen a szex?
Kikerekedett szemekkel bámult rám, majd ölbe tette a kezét s oldalra fordította a fejét.
- Ezt most miért kérdezed Blue Hemmings?
- Hát izé.. Tudom, hogy kell vagyis bioszon tanultunk róla de..
- De?
- Milyen érzés ez?
- Először is remélem, tudod, hogy nem csinálhatod!
Mégis kivel csinálnám?
- Persze anya.
- Akkor miért kérdezed?
- Mindketten tudjuk, hogy egyszer fogom. És arra lennék kíváncsi milyen az első. Mindenki azt mondja, hogy fáj. Ez igaz?
- Elég kellemetlen ez a téma. Fájni fáj, de nem annyira. Fontos hogy olyan legyen az első, aki szeret téged. Aki vigyáz rád közben, és akinek teljes szívből oda tudod magad adni. Testileg és lelkileg.
- Mama..
- Igen?
- Neked apa volt az első?
- Bizony! - kacsintott rám majd kortyolt egyet a kávéjából.
Borzasztóan szeretem a szüleimet. Ezek után meg végképp. Annyira felnézek rájuk. Nagyon szeretik egymást mindenféle veszekedés ellenére is. Szeretnék én is valakit, aki így szeret és ennyire szeretem. Közben Jack is lejött, anya elé tette a csoki szirupos palacsintát. Csatlakozott hozzá nagypapa meg Hannah na meg apu.
- Tudjátok ma elmegyünk munka után hétvégére.. Mondanom sem kell a szabályokat. Ugye? - kérdezte anya.
- Azért sorold fel baby! - mondta apa.
- Nincs buli, nem hívhattok át senkit, nem zavarhattok minket holmi apró cseprő dolgokkal. Vasárnap mire hazajövünk, lecke kész legyen! Viselkedjetek úgy, mint a kisangyalok. A nagypapátok és Liz nagyi fog rátok vigyázni. Ne kergessetek az őrületbe senkit. Ja és.. Jack. Ha megtudom, hogy valami rosszat csinálsz, egy hónapig leszel szobafogságban. Világos voltam? - magyarázta anya mire mindannyian bólogattunk. - Luke vidd be őket suliba légyszives! - kérte meg anya apát.
- Rendben szívem! - mondta anyának s adott neki egy puszit, majd apa ránk nézett - Siessetek!
Felsiettünk a szobánkba és gyorsan összepakoltunk majd elindultunk. Apa rám mosolygott.
- Istenem!
- Mi az apa?
- Olyan vagy mint Faith volt. Ez annyira.. Durva.
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |