Egy hónap múlva..
- Faith hagyd már abba! - szólt rám Candy.
- Mit?
- Mindennap ezt csinálod. Bámulod a telefonod. Luke nem fog írni. Szakított veled. Hagyd már!
- Nem! Tudom, hogy írni fog! Tudom.
- Faith kérlek, hagyd ezt. Törődj már bele.
- Tudom, hogy hiányzom neki.
- Ajjj! Elég! Nem hiányzol neki, hisz nem keres! Nem hív, nem ír. Add fel!
- Nem. Nem adom fel. És bánt, hogy nem támogatsz.
- Faith, ez nem fog változni. Borzalmasan festesz. Elhagytad magadat. Te nem ilyen vagy. Ez nem a világ vége. Nem fog egyhamar elmúlni a szereteted Luke iránt, én ezt tudom. Elhiszem, de törődj bele hogy vége. Úgy talán könnyebb lesz felejteni!
- Fáj amiket mondasz, te ezt nem értheted. Nem akarom elfelejteni. Nekem ő több mindennél. - válaszoltam s otthagytam.
Hazafelé indultam gyalog zenét hallgatva, közben minden eszembe jutott ami Luke-al kapcsolatos. Minden előttem lebegett. Mikor beléptem az utcánkba, Liz-el futottam össze.
- Szia Faith! - köszönt vidáman.
- Szia - ejtettem egy halvány mosolyt.
- Nem jössz fel? Ashley hiányol.
- De szívesen.
Felmentünk és Ashley egyből betámadott. Kért, hogy vigyem el a parkba Molly-val együtt a kutyámmal. Elindultunk. Annyira más volt az egész. Mindig Luke-al jöttünk le vele.. Kikötöztem Molly-t, mert Ashley kért, hogy az ölembe ülve hintázhasson.
- Faith!
- Hm?
- Miért vagy ilyen szomorú?
- Dehogy vagyok az prücsök! - vigyorogtam rá hamisan, mire megrázta a fejét.
- Hazudsz, Faith.
- Jól vagyok törpe.
- Beszéltem este Lukey-val.
- És?
- Lehet valakinek másik szerelme?
- Kinek van másik szerelme?
- Nem tudom, a háttérből hallottam egy lányt - vonta meg Ashley a vállát. - Menjünk fagyizni!
Megfogtam Ashley kezét, a másik kezemben Molly pórázát és elindultunk egy cukrászda felé. Ashley vidáman tömte a kis pofijába tortaszeletét, na meg a fagyiját. Ezek után hazavittem, közben még az ölemben is elaludt. Annyira aranyos volt, csak nem ment ki a fejemből, amit mondott. Hazafelé való úton végig e gondolkoztam. Biztos nem.. Az lehetetlen.
Mikor beléptem a házba anya épp telefonált.
- Kicsim, tessék! Louis az! - adta át a telefonkagylót anya.
- Igen? - hangom meggyötört, és szomorú volt. Pedig próbáltam leplezni.
- Szia Faith! Miujság?
- Semmi - fujtattam ki idegesen a levegőt.
- Tudom, hogy holnap reggel mész apához Londonba, mi is ott fogunk fellépni. Nem szeretnél meglátogatni?
- Luke is..
- Igen, de ne foglalkozz vele! A lényeg hogy láthassalak!
- Rendben. Most lefekszem, fáradt vagyok. Szia.
- Szeretlek Faith!
- Én is - mondtam s azzal visszaadtam anyának a telefont.
Felsiettem a szobámba s letusoltam. Mikor kiléptem a zuhany alól tükörbe néztem. Undorral meredtem a tükörképemre. Fel kellene adnom. Annyira elhagyatottnak érzem magam. Beleestem a legnagyobb csapdába. Egy emberre támaszkodtam. Egy emberre tettem fel mindent. Annyira, hogy nem vagyok képes élni nélküle. Mintha Luke lenne a drogom. Remélem, ha meglát, meggondolja magát.
Hosszú repülés után siettem a börtönhöz, hogy tudjak beszélni apával. Kis időbe telt, mire kihozták.
- App... Te.. Hogy nézel ki?
- Hagyjuk.
Apa borzalmasan festett. Úgy láttam az orra is el volt törve, a szája felszakadt és egy csúnya monoklija volt.
- Apa..
- Hope, erről ne beszéljünk. Hogy nézel ki? Lefogytál, ráadásul a szemedből süt a szomorúság. Mi történt?
- Apa kérlek..
- Hope, elég legyen! Válaszolj! - parancsolt rám.
- Luke szakított velem.
- Miért?
- Mert azt akarja, hogy boldog legyek.
Könnyeim utat törtek maguknak, közben pedig elnevettem magam azon mennyire szerencsétlen is vagyok.
- Baromság! Mikor?
- Egy hónapja.
- Édesem - apa hangja sajnálkozóba váltott át - hagyd akkor. Próbáld meg elfelejteni őt.
- Nem tudom apa. Te tudod a legjobban milyen ez.
- Nekem is muszáj volt egy idő után.
Arcom a tenyerembe temettem. Nem bírtam.
- Hope kicsim. Kérlek. Légy erős.
- Nem megy apa. Nem tudok túllépni.
- Figyelj rám! Az idő majd segít. Hidd el nekem. Mosolyogj! Borzalmas téged így látnom.
Megsajnáltam így kihúztam magam, letöröltem a könnyeim, és magamra erőltettem egy mosolyt.
- Rendben apa. Jól leszel? Ugye nem foglak megint így látni? Mert akkor kiborulok!
- Nem fogsz. Ha én sem téged édesem.
- Megígérem. Szeretlek.
- Szeretlek.
Mondta, majd visszavitték, én pedig elindultam a koncert helyszínére ahol jelenleg próbáltak.
Beengedtek és a színpadhoz siettem, ahol jelenleg Luke-ék próbálták. Persze a kedvenc dalom ment ironikusan. A 'Beside You'. A szívem újra összetört. Luke rám pillantott és láttam az ő szemében is a szomorúságot. Mikor befejezték, egy csaj sietett fel a színpadra megölelte és megcsókolta. Abban a pillanatban becsuktam a szemem, majd kinyitottam újra annak a nevetséges reményében, hogy ezt csak behaluztam. De nem! Nem. Nem és nem. Elrohantam onnét, a kifele vezető folyosón neki mentem Michael-nek véletlenül.
- Faith? - ráncolta a homlokát. - Te mit? Te sírsz?
Bólogattam s magához húzott. Remegtem, annyira nem tudtam megnyugodni. Elkísért Louis öltözőjéig, majd ott hagyott. Louis amikor meglátott szorosan megölelt.
- Láttad ugye?
Biccentettem.
- Ideje elengedni, Faith - suttogta a fülembe.
Nem tudtam egy szót sem kinyögni. Annyira le voltam sokkolva. Louis rám nézett és letörölgette gondosan a könnyeim.
- Este nálam alszol a koncert után. Majd filmezünk. Holnap pedig jól fogunk szórakozni! Rendben, Faith?
- Rendben. - válaszoltam remegő hangon.
- Menj a hotelszobámba és pihend ki magadat.
Szót fogadtam neki, csak amikor kifelé indultam Luke-al találtam szembe magam. Megragadta a karom és elrángatott az ő öltözőjébe.
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |