Kicsit kibontakoztam az ölelésből, csak azért hogy a szemébe nézhessek. A kezeit összekulcsolta a derekamon, csípőnk összeért. Elhúzódtam tőle végül és lehúztam róla a pólóját. Tökéletes felsőtestétől elállt a lélegzetem. Végig simítottam rajta a kezem, majd a karján láttam hegeket. Amik elég csúnyák voltak.
- Luke.. - szóltam halkan - ezek mik? Ugye nem?
Hirtelen hátat fordított nekem és felvette a pólóját. Megfogtam a kezét és magam felé fordítottam, de nem nézett rám. Láttam, ahogy a könnyei a padlóra hullnak. Megemeltem az állát, s lecsókoltam a könnyeit. Az arcára illesztettem a kezem s homlokunk összeért.
- Miért tetted ezt magaddal Luke? - suttogtam szinte.
- Nem bírtam nélküled! - felelte szomorúan.
- Kérlek, ne tedd ezt többet magaddal, Luke. Soha többé! - hangom könyörgőbe esett át.
- Nem fogsz elhagyni, ugye? - kérdezte s magához húzott. Szinte már az ő oxigénje éltetett.
- Megígérem. Tudod, hogy tartom a szavam. Mert soha nem felejtettelek el. Szeretlek!
Rám mosolygott, lassan az ölébe emelt, mikor a fenekembe markolt, a szívem dübörögni kezdett. Szépen letessékelt az ágyára, s vetkőzni kezdett. Nyeltem egy nagyot. Rémült arcom láttán, abbahagyta.
- Nem akarod? - hajolt közelebb az arcomhoz.
- Még.. Még nem..
Annyira rosszul éreztem magam, azért amiért visszautasítottam, hogy könnyek szöktek a szemembe.
- Csshh! Semmi baj, Faith. Majd akkor, amikor te szeretnéd! - mondta, s lemászott rólam majd mellém feküdt. Egymással szembe fordultunk a nagy kezét rátette a derekamra s közelebb húzott magához.
- Jó az illatod - kuncogtam, miközben éreztem mennyire elpirulok.
- Hát a tiéd is. - nevette el magát.
- Kérdezhetek valamit?
- Persze.
- Miért jártál Camila-val?
- Felejteni akartam, de úgy sem ment. Főleg mikor megláttalak..
- Nem szakítottál vele hiszen..
- Nem, mert haragudtam rád. És idegesített, ahogy viselkedsz.
- Értem.. Szeretted?
- Nem. Nem. Soha. Ezt ő is tudta. Soha nem mondtam ki neki.
- Hm.
- Tényleg nem. Fájt, hogy Michael-el látlak..
- Ki fogtok békülni?
- Nem hiszem.
- Miért? Luke.. Kérlek..
- Tudod jól. Ő tudta, hogy te vagy nekem a legfontosabb, de leszarta.
- A tiéd vagyok. Igazán kibékülhetnél vele. És ne bántsd.. Csak szeretné, hogy valaki végre szerethesse. Úgy, mint én téged. Erre nem gondoltál még?
- Meglátjuk. Akkor mi, rendben vagyunk?
- Én a tiéd.
- És te az enyém.
- Örökké.
- És még annál is tovább, Faith!
A nyakába fúrtam a fejem, ő pedig átkarolta a pici de törékeny testem.
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |