×3. 14 ➳

3.4K 283 6
                                    

A hosszú repülő út után hazatértünk este. Mindenki a nappaliban ült, Jack és Madison, Blue és Lily, valamint Liz. Óriásit sóhajtottam és odamentem hozzájuk. Miután köszöntöttük egymást szoros ölelésekben, leültünk Luke-al.

- Gondolom, tudjátok mi a helyzet – kezdett bele Luke.

- Apa. Ugye.. ez nem súlyos? Jobban leszel, ugye? – kérdezte kétségbeesetten Blue.

Odaültem hozzá és hátát simogatva próbáltam megnyugtatni. Blue annyira kiborult, hogy hozzám bújt, mint egy gyerek. Luke idegesen hajába túrt és próbált erősnek látszani.

- A héten tudom meg a pontos eredményeket erről – mondta.

- Hogy mondjuk el Hannah-nak? – kérdezte Jack.

- Nem kellene – mondta Luke, akit közben Lily és Liz vígasztalt. Lily vállára hajtotta fejét, könnyei pedig lefolytak meggyötört arcán.

- Tudom mennyire nehéz, de el kell mondani neki. Nem kislány már – folytatta Jack.

Luke vett egy mély levegőt.

- Megengeded, hogy megszabjam, ki tudhat a saját nyomoromról fiam? – kérdezte Luke dühösen.

- Nem kellene ennyire gyávának lenned! – vágta hozzá Jack ingerülten.

- Jack! – szóltam rá.

Luke felállt. Arca dühösbe ment át. Láttam, mennyire felhúzta őt ez a mondat.

- Szerinted nem szenvedtek miattam elegen, Jack? – üvöltötte a képébe.

Jack is felállt.

- Ilyenkor kellene még inkább összekapnod magad, nem gondolod? Nem hazudozok a húgomnak! Joga van tudni mi történik veled!

Blue elengedett és közéjük álltam.

- Elég legyen! – parancsoltam rájuk, mire szófogadóan visszaültek helyeikre – Akármi történik, mi itt leszünk apátoknak, mert szüksége van minden támogatásra. És igen Jack – fordultam felé – apád elég bátor, hogy elétek állt ezzel. Elég bátor volt ahhoz is, hogy felneveljen téged. Bátor volt, hogy szembenézett a kudarcaival és kitartott melletted, bármi rosszat tettél. Az apád igen is egy bátor ember!

Jack mondandóm hallatán lehajtotta fejét és felment a szobájába, ahová Madison követte. Luke hazavitte anyukáját, majd Lily-vel és Blue-val maradtam. Kimentünk a kertben lévő hintaágyra és mindketten vállamra hajtották fejüket.

- Most mi lesz anya?

- A legjobb arcunkat kell ehhez vágni. Borzasztóan nehéz lesz, de meg kell tennünk. Neki a legnehezebb. Támogatnunk kell őt. Csak szeressétek úgy, ahogyan eddig.

- Megoldottátok a dolgokat? – kérdezte Lily.

Elmosolyodtam.

- Igen.

- Hannah ennek nagyon örülni fog, ahogyan Jake is – mondta Blue.

- Remélem is. Viszont ideje pihenni mindenkinek. Szerintem túl sok volt ez így mára.

Mindketten felültek s egyetértően bólogattak.


L U K E

Ahogy hazaértem, bementem Hannah-hoz. Szobájában megláttam vásznán épp min dolgozott. Egy nagyon régi képről akart minket lefesteni Faith-el, de mint láttam, még nem volt teljesen kész. Leültem ágya szélére, megsimítottam arcát, mire magához tért. Megdörzsölte szemeit, majd rám nézett és megölelt.

𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔Where stories live. Discover now