1- ÜÇ GÜN MÜDDET
Yaren Yılmaz: Pelin miydi neydi, teklifine dönüş yaptı mı?
Firuze: Evet, hayır dedi.
Yaren Yılmaz: Tüh ya
Yaren Yılmaz: Niye hayırmış peki?Firuze: Bana, kirada ona düşen payı ödemekte zorlanacağını söyledi ama esas sebebi başka bir arkadaşıyla eve çıkacak olması galiba.
Yaren Yılmaz: Anladım... 🥹
Yaren Yılmaz: Diyorum sana, gel bizimle kal bir süre diye.
Yaren Yılmaz: İlker hiçbir şey söylemez, hiç dert etmez, biliyorsun zaten bunu.Firuze: Biliyorum ama hayır. Eninde sonunda birini bulmam gerekecek sonuçta.
Yaren Yılmaz: Orası öyle ama o zamana kadar gel işte.
Yaren Yılmaz: Eşyalarınla ortada kalacaksın resmen, o kadar vaktin yok ki.
Yaren Yılmaz: Bir de tutturmuşsun bu ev diye, herkes sana uyup illa o evi isteyecek değil ya. Daha da zorlaştırıyorsun.Firuze: Kanala yakın, üstelik merkezi. Herkes başka ne istiyor acaba?
Firuze: Elimi çabuk tutacağım bugünden sonra.
Firuze: Feza'nın bir arkadaşı da kalacak yer arıyormuş. Ona soracağım bir de.Yaren Yılmaz: İyi, sor.
Firuze: Ne bu şimdi?
Yaren Yılmaz: Ne ne? Ayıp ediyorsun artık. Evimde, bende ya da kocamda falan bir anormallik olduğunu düşünmeye başlıyorum.
Firuze: Daha neler Yaren, saçma sapan konuşmasana.
Firuze: Çok çocukça bir fikir çünkü.
Firuze: Genç, evli bir çiftin yanında ben niye kalıyorum?Yaren Yılmaz: Çünkü o çift senin arkadaşların?
Firuze: Sen bana bırak, en geç üç gün içinde bulacağım birini.
Firuze: Bulamazsam da bir şekilde ikna ederim ev sahibini.Yaren Yılmaz: Kadın zaten bekâr kiracı istemiyor evde, bir de tek başına mı ikna edeceksin?
Firuze: Tüm cazibemi kullanacağım LWLDŞAJSJA
Yaren Yılmaz: Çok komik.
Firuze: Evet, komik. 😡
Firuze: Dur şimdi pusudayım, sana müthiş haberler getireceğim.Yaren Yılmaz: Sen yine mi oradasın?
Yaren Yılmaz: Adam seni kovdukça daha tatlı oluyor herhalde.Firuze: Ne yapayım artık tiryakisi oldum, her gün bu binayı görmesem elim ayağım titriyor.
Yaren Yılmaz: Arsız oldun iyice. Bir de bir şey bulabilsen...
Firuze: AAA
Firuze: Çok ayıp.
Firuze: Deniyoruz herhalde...Yaren Yılmaz: İyi, dene.
Yaren Yılmaz: Sana iyi şanslar.Firuze: Paramı hazırla!!! 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURKUAZ AYNASIZ | Yarı Texting
RomanceYeni haber için emniyete uğrayan bir polis-adliye muhabiri ve meşguliyeti had safhada, bir başkomiser olarak karşılaştığı çocukluk aşkı. Bugünlerde, çocukken besledikleri aşktan eser kalmadığını sanıp birbirlerinden pek haz etmeyerek hayatta kalmaya...