34- BARIŞ"MAK"
"Bu Ecevit'in dosyasından artık bize kalan tek şey, şu ortadan kaybolan çift taraflı ajan. Onun da büyük çoğunluğunu zaten emniyetin istihbaratı üstlenecek." dedi ellerini masaya yaslarken.
"Bir de elimizde... Firuze Erguvan'ın verdiği bilgi var. Adamların sembolünün akrep olduğunu bize iletmişti ve Zemberek de içeriden bunu onaylamıştı. Fakat Ecevit, sorgusunda bunun doğru olmadığını dile getirmiş. Adamın vücudunun hiçbir yerinde bu sembol yok. Ama örgütteki, şu an kayıp olan bu ajan dahil altı kişinin öyle bir sembol taşıdığını diğerleri söylemiş. Ecevit bunu araştırdığında adamların aynı bir tarikatın yetimhanesinden geldiğini öğrenmiş ama dert etmemiş. Yani sembol örgüte ait değil, bu altı adama ait. Yeni bir organize durumu söz konusu. Şimdiyse bu herifler ortada yok, toz olup uçmuş gibiler."
Onu pür dikkat dinleyen altı kişiye baktı tek tek.
"Ezurif'ime bakın ya, her telden çalıyor maşallah!"
Tamer'in gülerek ağız doluluğuyla dediklerine yan yan baktıktan sonra duymazdan gelerek devam etti.
"Bizim yapmamız gerekenler bu altı kişiden başlayarak aramaya koyulmak. Hem akrebin anlamını hem de neci olduklarını... Bu süreçte istihbaratla sıkı sayılabilecek düzeyde iletişimde olacağız."
Astları başlarını sallayarak onayladıktan sonra Barış önündeki, Canan Dumanoğlu'nun yazılı ifadesini ortaya itti.
"Dumanoğullarına gelecek olursak... Buradaki işler bir tık daha karışık. Bu kızın söyledikleri ve yaptıkları birbirine asla uymuyor. İfadesinde o paketin dolabına nasıl geldiğini bilmediğini belirtmiş. Silahlı terör örgütü muhabbetindeyse kız tek kelime edememiş. Yabancı olduğu bir ortam değil ama hakkındaki suçlamalarla uzaktan yakından alakası yokmuş gibi davranıyor. Kızı masumsa bile Orhun'un resmiyette öz evladı dahil başkalarının üstünden oynadığı oyunlar olduğu kesin. Sadece henüz delil bulamıyoruz."
Duraksayıp yutkunduktan sonra devam etti.
"Savcının bulduğu görüntülere göre bu eve en son giren yabancı, Canan'ın bir erkek arkadaşı. Çocuğun kimliği tespit edildi, Erkut Barlık. Canan'ın dediklerine göre dört aydır tanışıyorlar. Aralarında ciddi bir şey yok. Ama evlerine geldiği o günden sonra bir daha görüşmemişler. Sebebi sorulduğunda da yalan olduğu bariz bir şekilde aramız açıldı demiş. Şu anda Asayiş, Erkut'u aramaya başladı. Bulunana dek yakalama kararı da çıkar."
Derin bir nefes aldığında Sümer'in boğazını temizlediği duydu ve eliyle konuşmasını işaret etti.
"Dumanoğulları için istediğin teknik takip kararı elimize ulaştı abi. Kararı uygulamaya başladık, iki gün oldu. Henüz bir açık vermediler."
Barış dudağını dişleyip dinledikten sonra kafasını salladı ve "Güzel, beklemeye devam ederiz." diye mırıldarken bir diğer kâğıdı, ortaya sürükledi ve arkasındaki projeksiyondan görüntüyü değiştirdi.
Tuzla Tersanesi'ndeki deponun kuş görünümü yansıyordu.
"Bildiğiniz üzere, Firuze o gece Çapa Operasyonu'nda yaralandı."
Anlık bir içgüdüyle izlendiğini hissedince kapıya doğru baktı. Ama hiçbir şey göremedi.
Yorgunluktan halüsinasyon görmeye başlayacak diye ödü kopuyordu. Kaç gecedir ofisinde yatıyor, düzgün beslenmiyordu bile. Aldığı uyku yetmiyordu. Uyudukça uyuyası geliyordu. Gözlerini kırpıştırıp olaya döndü.
"Mahal ikinci kez incelendiğinde, ufak bir fotoğraf bulundu."
Görüntüyü fotoğrafın çekildiği resim olarak değiştirdi. Bu kısımda çenesini öfke ve tedirginlikten sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURKUAZ AYNASIZ | Yarı Texting
RomanceYeni haber için emniyete uğrayan bir polis-adliye muhabiri ve meşguliyeti had safhada, bir başkomiser olarak karşılaştığı çocukluk aşkı. Bugünlerde, çocukken besledikleri aşktan eser kalmadığını sanıp birbirlerinden pek haz etmeyerek hayatta kalmaya...