21- YILMAMAK
Firuze: Toplantıdan çıktım, yanına geliyorum.
Firuze: Başka kimse duyup yayınlamadan söylediğimi yap.
Firuze: Dumanoğlu'nun Beylerbeyi'ndeki yalısına bu sabah saat on sularında arama yapıldığını ve en genç varis Canan Dumanoğlu'nun evinden alınarak tutuklandığına dair haber hazırla.
Firuze: Elini çabuk tut Yaren'im. 🥹
Firuze: Süprüntü Sinem'e kaptırmayalım bunu tören öncesinde. 💪Yaren Yılmaz: Yuh, harika.
Yaren Yılmaz: Şaka maka son zamanlarda işe yaramaya başladın.Firuze: Ne kadar ayıp ya.
Firuze: Yazıklr olsnu!!!Yaren Yılmaz: Nereden öğrendin sen bunu peki?
Yaren Yılmaz: Toplantıya emniyette sabahladın diye mi geciktin yoksa?Firuze: Sen toplantıya geciktiğimi nereden öğrendin?
Yaren Yılmaz: Sarp söyledi. Sıra sende.
Yaren Yılmaz: Bir de benden neden öyle bir şey yapmamı istedin?Firuze: Fırat'ın cebinde belge gördüm.
Firuze: Bu sabah onlarla kahvaltı yaptım da. Çok garip bir sabahtı.
Firuze: O şeyi de gelince anlatacağım. Zaten fikrine ihtiyacım var. Berbat hissediyorum.
Firuze: Ayrıca enteresan bir şey daha öğrendim.
Firuze: Spoiler: Barış Cenker az kalsın kapı komşum oluyormuş.Yaren Yılmaz: NEEEEEEEE
Yaren Yılmaz: NEREDESİN ŞİMDİ?
Yaren Yılmaz: Kafeteryaya inelim, benim de molam yaklaşıyor zaten.
Yaren Yılmaz: ÇABUK GEL!!!Firuze: Ne yapayım, metrobüsün içinde mi koşayım?
Firuze: Bir on dakikaya inerim. Beş dakika da oraya yürürüm. Yirmi dakikaya ordayım, yuvarlak hesap.
Firuze: Senden sonra Feza'yla buluşacağım, oradan da bir stüdyo daire buldum, ona bakmaya gideceğim. Zaten sen de çıkmış olursun o zamana kadar, evde buluşuruz.Yaren Yılmaz: Acele etme demeyeceğim artık çünkü anlamıyorsun. O yüzden ne yapıyorsan yap.
Yaren Yılmaz: Hem geldiğinde anlatırdın?Firuze: Şu an canım sıkılıyor ve ayaklarım ağrıdı...
Yaren Yılmaz: Eve baktıktan sonra dönüşte seni İlker alsın. Stüdyo daire nerede?
Firuze: Gerek yok.
Firuze: Sizin evden aşağı yardırdıktan sonra yol ayrımından sağa dönüp dümdüz gidiyorsun, sağdan dördüncü mahalle.Yaren Yılmaz: Tamam, direkt İlker'e yazarsın işim bitti diye.
Firuze: Daha neler.
Firuze: Adam özel şoförüm çünkü?Yaren Yılmaz: Of sıktın.
Yaren Yılmaz: Tamam sen söyleme, ben derim. Bana haber ver, tek başına gelirsen yüzüne bakmam.Firuze. Sen sıktın asıl.
Firuze: Neyse ineceğim birazdan sus artık.
Firuze: Bana şöyle üç tane trenta boy kahve hazır et, bugün hiç içemedim.Yaren Yılmaz: Ok.
Firuze: Huşça kal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURKUAZ AYNASIZ | Yarı Texting
RomanceYeni haber için emniyete uğrayan bir polis-adliye muhabiri ve meşguliyeti had safhada, bir başkomiser olarak karşılaştığı çocukluk aşkı. Bugünlerde, çocukken besledikleri aşktan eser kalmadığını sanıp birbirlerinden pek haz etmeyerek hayatta kalmaya...