"Durumu bildirmen lazım.İki gün geçmeden burdasın."
Doktor koğuşunu değiştirmesi için Onuru ikna etmeye çalışıyordu.Hep aynı durumla karşılaşacağını bildiği için bu fikirle ilgilenmiyordu.
"Gerçekten kıza tecavüz ettin mi?"
Yere eğdiği bakışlarını doktorun yüzüne dikmişti şimdi.Kaç haftadır kendisine sorduğu soruyu şimdi ona başka biri soruyordu.Koğuşa geldiğinde kimse dönüp ona bakmamıştı bile.Altı kişiydiler ancak Seyit dışında kimseyle muhattap olmamıştı.Bu yüzden günleri oldukça sıkıcı geçiyordu.Herkes akşam yemeğine oturduğunda Onur kendi yatağında yiyordu.Maddi durumu iyi olduğu için böyle şeylere pek takılmıyordu.
Tabağını yıkadıktan sonra yerine yerleştirmişti.Çay için bardağını aldığında önünü kesen kişiyle kaşlarını çattı.
"Ver ben doldurayım."
Çocuğun yüzündeki gülümseme Onur için sinir bozucuydu.Bu yüzden kafasını hayır anlamında çevirip çayını doldurdu.Çocuk yeni gelmişti,galiba kimse ona olayları anlatmamıştı.Sağında dikilen çocuğun boğazına yaptırdığı kartal dövmesi dikkatini çekmişti.
"Ben senin yerinde olsam yanmamaya dikkat ederim.Yoksa bir dövmeye daha ihtiyacın olur."
Onurun neyi ima ettiğini anladığında çocuk bir kaç adım geri gitmişti.
"Nasıl anladın?"
"Şahinin gözünden hiçbir şey kaçmaz.Kartal bile."
Yatağına doğru giderken sinirden köpüren Seyitle göz göze gelmişti.Neye sinirlendiğini anlamak zor değildi.Çayını kızgın boğanın gözlerine bakarak yudumladı.Seyitin bakışları Onurun hareket eden adem elmasına kaydı.Şahin hazırlıksız yakalanmıştı.Kaşlarını çatarak çayından bir yudum daha aldı.Seyit bilerek yaptığını anlayıp tekrar gözlerine bakmıştı.Onur Seyitin gözlerindeki öfkenin yerini alan kıvılcıma baktı.Bu neydi şimdi?
Sabah olunca gardiyan koğuşa gelmiş ve kimin neye ihtiyacı olduğunu sormuştu.Onur yatağına uzanmış diğerlerinin isteklerini dinliyordu.
"Onur Can Kaya.Var mı bir isteğin?"
Herkes ona dönmüş ve vereceği cevabı bekliyordu.
"Benim için gönderileni ver yeter."
Seyit kaşlarını çatıp onu onaylayan gardiyana baktı.Onur onun için diğer mahkumlardan daha korkunçtu.Onurun eski sevgilisi Asya şimdi akıl hastanesinde tedavi görüyordu.Koğuşa ilk geldiğinde Onurun bu kadar büyük bir suç işleye bileceğini düşünmemişti.Herşeyine özenle dikkat eden biriydi.Yatağın çarşafları,giydiği kıyafetler ve yüzü hep temiz oluyordu.Bu yüzden onu morartmaktan keyif alıyordu.Seyit bir kız babasıydı.Melisa dört yaşındaydı.Onura ilk gün yapıp yapmadığını sormuştu.Belki iftiraya kurban gitmiştir diye düşünmüştü.Onurun savunmasını duyduktan sonra onun yaptığına emin olmuştu.
"Alkollüydüm.Hatırlamıyorum."
Mahkeme duruşmayı uzatmıştı.Onurun kurtulucağı düşüncesi bir çok kişiyi sinir ediyordu.Kendinden emin ve hiç kimseyi umursamayan tavırlarıyla herkesi kendine gıcık etmişti.İşte Onurun onursuz günleri daha yeni başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
Mystery / Thriller"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...