Geçmiş olsun

1.9K 143 19
                                    

"Sen ne yaptın?!"

Kapıya döndüğünde Orhan beyi görmüştü.Akın Ahmeti bulmuştu ancak çok geçti.İkiside yerde kanlar içinde yatan bedene bakıyordu.Onurun bunu yapması onu çok şaşırtmıştı.

"Gerekeni."

Silahı beline takıp depodan çıkmıştı.Orhan bey Ahmetin cesedine tükürüp Akına baktı.

"Göm ve burayı temizle.Onurun bu iti öldürdüğünü kimse bilmeyecek."

"Neden efendim?Bunu öğrenmeleri iyi olmaz mı?"

"Oğlum onu çok seviyor.O çocuğu hapise göndermem Akın."

İşte şimdi elindeki kana yıkaya bilirdi.Hıçkırıklarını tutamayıp gömleğindeki taze kana baktı.Artık Ahmetin kanıda üzerindeydi.Sıcak duşun altına girip iyice yıkandı.Elindeki kan gitsede kokusu hala burnundaydı.

"Artık vanilya kokmuyorum..."

Arafın silahını tekrar masaya koydu.Eve geldiğinde bıraktığı yeri hatırlardı çünkü.Gömleğini eliyle yıkadı.Biliyordu,artık eskisi gibi olamayacaktı.Tetiği çekmek kolaydı,ancak sırtına yüklenen o vicdan yükünü taşıyacak gücü yoktu.Arafa tutunurdu belki.

"Senin yapmana izin vermemeliydim."

"Benim farkım ne Kubilay?"

"Sen eline hiç silah almamış birisin.O piç suçlu olabilir evet,ama bundan sonra kendini suçlu hissedecek kişi sensin."

Onur sigarasını yakıp camı açtı.Askerde eline silah almıştı.Bu yüzden tetiği çekmek onun için garip değildi.

"Arafın ameliyatı bitmiş.Atlattık."


Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin