Sabah olanları düşünmekten kafayı yiyecekti.Ne olduda bu duruma düştüler?Başa dönmekten korkuyordu.Bu kadar yolu tek başına ilerlemişti.O kadar yorulmuştu ki.Yine aynı şeyleri yaşamaya ve yapmaya gücü yoktu.Seyitin yanına gitmemek için zor duruyordu.Birbirilerini hücrede hiç yalnız bırakmamıştılar.Galiba bu ilk olacaktı.
"Senin yüzünden oldu ibne!"
Yaman Asafın önüne geçerek onu engellemişti.Şimdi sıra öfkesini gerçek sahibine kusmaktaydı.
"Asaf sen bu gün baya kudurmuşsun.Git belanı benden bulma."
"İbneye bak!Lan piç!Her şeyin sorumlusu sensin göt!Uzak duracaksın!Seyitin yanına yaklaşmayacaksın!O senin gibi değil!"
Anlamıştı artık.Dün gece Asafa yakalanmıştılar.Duruşunu bozmadan gözlerini devirdi Onur.Birine hesap verecekse eğer bu kesinlikle Asaf değildi.
"Seni kudurtan ne?Uyanık olduğunu bilseydim senide aramız alırdık."
"Gebertirim seni!"
Önünde küfürler savuran adama gülümseyerek bakıyordu.Kalbinde teşekkür ediyordu Asafa.Seyiti görmek için bedavadan hücre kazanmıştı.Allah ne verdiyse diyip Yamanı ensesinden tutup önünden aldı.Yüzüne yediği yumruk dudağını palatmıştı Onurun.Diliyle dudaklarını yalayıp Seyitin yanına gitmek için girmesi gereken dövüşü başlatmıştı.
"Karın mezarında dört dönüyor lan!"
Kulaklarını kapatmasına rağmen Asafı susturamıyordu.Vicdanlı adamdı Seyit.En ufak şeye bile vicdan yapardı çoğu zaman.Ama bu laflar ufak değil boyunu aşacak kadar büyüktü.Eşine ihanet etmiş gibi hissediyordu.Bir anlık cinselliğe kapılıp gitmişti.Onurla geçirdiği zamanlar tüm dertlerini ona unutturmuştu.
"Acıdım sana...Acıdın ona Seyit.Kırdığın eline acıdın.Mahvettiğin hayallerine acıdın."
İkna etmek istiyordu benliğini.Ancak nereye kadar?
"Kudurmuş piç."
Onur dudağındaki kanı silip içeri girmişti.Yüzündeki gülümseme gittikçe büyüyordu.Seyitin gözlerinde öfkeye meydan okuyor gibiydi.
"Peşimden gelme dedim."
"Duymamışım."
"Demek duymadın..."
Seyit üzerine doğru geldiğinde Onurun yüzündeki gülümseme silinmişti.Ela gözlere dikkatle baktığında başa döndüklerini anladı.Yüzüne yediği yumrukla bir kaç adım geri sendeledi.
"Aç kulağını iyi dinle!"
Seyit hafif boğazını sıktığında Onurun gözleri doldu.Kabul etmek istemediği gerçekle yüzleşmek istemiyordu.Geldi mi sonumuz?
"Masal bitti Onur Can Kaya.Aramızdaki şey bitti."
"Korkak!O heriften korkup geri vites yapıyorsun!"
"Ne,seninle devam edeceğimi mi düşündün gerçekten?"
"Kendini haklı çıkarmak için bana orospu iması yapma!"
Boğazındaki el sıkılaşınca nefesi kesilmişti.Seyit kulağına doğru yaklaşıp konuşmuştu.
"Benim için orospudan tek farkın seninle iki kere yapmış olmam."
Onur için bardağı taşıran son damlaydı bu.Seyitten kurtulup yüzüne yumruğunu geçirmişti.Sinirden titreyen bedenini umursamayıp Seyitin yakasını kavradı.Sırtı duvarla buluşmuş titreyen ellere bakıyordu.
"Bitti diyorsan bitsin.Unuttuğun tek şey benimle yatmak için yalvarmandı!Erkeklik beni sikmekle olmuyor Seyit.Sikin var diye kendini bir bok sanma."
"Sana acıdım o kadar!Elini kırdım diye sana acıdım!"
"O zaman aç götünü iyi dinle!Ben sana hiç acımayacağım."
Onurun attığı kahkaha ilk defaydı korkutuyordu Seyiti.Gelecek olan yakındı.Hemde çok yakın.
Onurun yapacağı şey ne olacak sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
Mystery / Thriller"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...