Acıkmıştı,tost hazırlamak için mutfağa geldi.Birazdan sabah olacaktı ve Onur yürümekte zorluk çekiyordu.Ağrayan kalçasını umursamadan tostundan bir dilim aldı.Cinsellik baya acıktırmıştı onu.Mesajlar kısmını kontrol edip dudaklarını büzdü.Rıza hala mesajını okumamıştı.
"Ne yapıyorsun?"
Araf göğsüyle sırtını birleştirmiş ona sarılıyordu.Tostunu bırakmadan ağzı dolu şekilde konuştu.
"Acıktım."
"Bende."
Onurun kulak memesini ağzına alıp dişleriyle çekiştirmişti.Kumrala sıkıca sarılıp kaçmasını engelledi.
"Araf,hani benimle uyuyordun?Göğsüne yatıyorum neden uyumuyorsun!"
Araf kumralın boynuna öpücük kondurup gülümsemişti.Onurun küçük çocuk gibi mızmızlanması hoşuna gitmişti.
"Vanilya kokulum benim.Doyamıyorum sana."
Elini Onurun gömleğinden içeri sokup soğuk avuçla sıcak teni buluşturdu.Kumralın meme uçlarının etrafında işaret parmağını döndürüp duruyordu.
"Onur..."
Arafın boğuk sesini duyunca dudaklarını yaladı.
"Söyle."
"Hoşuna gidiyor dimi?Onları sıkmam."
Göğüs uçları sıkılınca inlemişti.Kafasını geri Arafın omzuna yatırıp inlemelerini bıraktı.Boynunu emen adam sıcak diliyle kızarttığı yerleri yalıyordu.Arkasında hissettiği baskıyla yutkunmuştu.
"Mutfakta mı?"
"Hayır.Kucağımda."
Damarlı eller şortunu indirince Arafa döndü.Kollarını boynuna sarıp dudaklarını öpmeye başladı.Belini kavrayan adama izin vererek zıplayıp kucağına çıkmıştı.İnce bacakları yapılı bedene sarılmış düşmemeye çalışıyordu.Arafın aleti çoktan deliğinin girişinde bekliyordu.Siyahlara bakıp kontrolü ele aldı.Kendisini aşağı kaydırıp aletin yarısını içine almıştı.
"Ah!Deliricem!Hala dar!"
En son üç kez yaptıklarını hatırlıyordu.Buna rağmen içindeki sertlik eskisinden daha çok yakmıştı canını.Araf kendisini yukarı ittirip kumral düşmesin diye belini kavradı.
"Beni etkiliyorsun."
"Sırtındaki dövmeyi tırnaklarımla kazıyacağım."
İçindeki sertliğin üzerinde zıplamaya başladı.Onu hayranlıkla izleyen siyahlardan gözlerini ayırmadı bile.Birbirilerine yaşattıkları zevki izliyordular.
"İçime adımı inleyerek boşal ah!"
Arafa sarılıp kafasını boynuna gömdü.Zevk noktasına yaptığı vuruşları inleyerek kabul ediyordu.Kulağına inleyen kumral hareketlerini hızlandırmıştı.Çıktığı dağın zirvesinden kayıyormuş gibiydi.
"Onur.Seni kucağımdan asla indirmeyeceğim!"
İçinde hissetiği dolulukla gülümsedi.Hala belini kavrayan adama bakıp dudaklarını yaladı.
"Duş almamız gerekiyor."
Kumralın terler içinde kalan bedenine bakıp sırıtmıştı.Onur siyahlarına çok ateşli gözüküyordu.
"Bu bir teklif mi?"
Onur Arafın yaptığı gibi kulağına doğru eğildi.Kulak memesini diliyle yalayıp öpücük kondurdu.
"Aynen.Kucağından inmek istemiyorum çünkü."
Biraz neşelenelim sjksjjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
Mystery / Thriller"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...