Haydi söyle onu nasıl sevdiğini

5.2K 218 10
                                    

"Anlattıklarının gerçek olduğuna inanamıyorum.Şaka mı Seyit?"

Gardiyan Seyitin askerlikten arkadaşıydı.Bu yüzden hapishanede çoğu zaman istediği gibi hareket edebiliyordu.

"Şaka yaptığımı hiç duydun mu?"

"Anlamamı bekleme!Onuru sikmen ya da onun seni sikmesi umrumda değil.Ama bu çocuk daha düne kadar seni öldüreceğini söylüyordu!"

"Hala söylüyor zaten."

Gardiyan derin bir nefes verip sigarasını yaktı.Bu yaktığı dördüncü sigaraydı.Olayları bir türlü hazmedemiyordu.

"Ateşle oynuyorsun sik kafalı."

"Ateşi siktir et,ciğerimdeki yangın nefes aldırmıyor."

Yaptıklarının doğru olmadığını anlıyordu artık.Daha ilerisini yapsaydı eğer neler olurdu,kestiremiyordu.İyi ki,bir yerden sonra durmuş.Gözünü her kapattığında Onura yaptıklarını hatırlıyordu.Daha fazla oturmayıp ayağa kalktı.Onurla zaman geçirip bir şeyleri düzeltmek istiyordu.Koğuşa geldiğinde Onuru kahve içerken görmüştü.Alt dudağı her ıslandığında dilini üzerinde gezdirip daha sonra dudaklarını birbirine bastırıyordu.

"Ne okuyorsun?"

Seyit elini omzuna atıp Onurun yanına oturdu.

"Nerdeydin?Sabah gardiyanın aldığını söylediler."

Onurun kahvesini alıp dudaklarına götürdü.

"Doğru söylemişler."

"Nerdeydin o zaman?"

Kahveden yudumlayıp gülümsedi.Onur kızmasın diye gülümsemesini sakladı.

"Gardiyan askerlik arkadaşım.Kıskanmana gerek yok."

"Bazen kafanda beyin yerine ne taşıdığını merak ediyorum."

"Emin ol bilmek istemezsin."

Onur onu baştan aşağı süzen adama bir şey demeden önüne döndü.Gerilmişti,bu yüzden kahvesini yudumladı.

"Birazdan gardiyan gelecek ve seni Kenana götürecek.En ufak yanlış bir hareketi olursa çökerim gırtlağına.Sana dokunursa-"

"Kenan doktor?Doktorun hastaya dokunmaması nerde görülmüş?"

Seyitin ela gözlerindeki siniri görünce gözlerini devirdi.Cevap vermesini engellereyerek araya girdi Onur.

"Hiç savunma yapma.Hem beni bu kadar kıskanmana gerek yok."

Onurun yüzündeki gülümseme delirtiyordu Seyiti.Dalga geçtiğini bilmesine rağmen sinirini bastıramıyordu.

"Belkide seni değil Kenanı kıskanıyorumdur?"

Onurun yüzündeki gülümsemenin silindiğine şahit oldu.Şimdi sırıtarak Onura bakan oydu.

"Beni deli etme.Alırım aklını ona göre."

Seyit masadan kalktığında Onur yumruklarını sıktı.Her şakanın sakladığı gerçekler vardır.Bunu öğrenme zamanı gelmiş miydi?



Onurun bakışlarıı

Onurun bakışlarıı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin