Aramıza girmişler

2K 148 15
                                    

"Araf bey sizi görmek istiyor."

Sonunda siyahlarla kahveler yeniden buluşacaktı.Hastayı çok yormamak şartıyla içeri geçmişti.

"Araf..."

Elini tutup eskiden yaptığı gibi ince parmakları saçlarında gezdirdi.Siyah gözleri yorgunluktan açık kalmakta zorlanıyordu.

"İ-iyisin..."

"Sende.Çok korktum,senin kaybetmekten ölümüne korktum."

"O konuşmayı yaptığımda bana kurşun sıkılacağını nerden bile bilirdim..."

Onur onu kafasıyla onaylayıp gülümsedi.İyiydi ve zamanla daha da iyileşecekti.

"Baban burada.Dışarıda seni bekliyor.İnanmayacaksın ama Rıza bile burada."

"Babam sana kızmadı dimi?"

"Hayır.Hem babam burada,izin vermezdi öyle bir şeye."

Araf kaşlarını çatıp kahvelerdeki belirsizliğe baktı.Bu başkaydı.Nedenini bilmediği bir şekilde endişeliydi kahveler.

"Neden üzgünsün?"

"Vu-Vuruldun.Olsun o kadar."

Gözyaşlarını silip Arafın alnına öpücük kondurdu.Onu fazla yormamak için şimdilik gidiyordu.

"Babama söyle,onu görmek istiyorum..."

Siyahlarını tavana dikip bekledi.Ona bunu kimin yaptığını babasından öğrenecekti.

"Oğlum!"

Yüzü gülmüştü sonunda.Orhan beyin oğlum demesi aradaki buzların erimesi demekti.

"İyiyim."

"Seni çok özledim oğlum."

"Beni kim vurdu?"

"Ahmet diye biri.Baban halledecek yorma sen kendini."

"Karışma.Kalkınca keserim ben hesabını."

Bunu ne kadar süre saklayacaklardı emin değildi.Arafın zeki biri olması işleri zorlaştırıyordu.Orhan bey doktorla konuşmuş ve Araf iyileşmeyene kadar hastaneden çıkmayacaktı.

"Bedeni çok güçlü.Bir haftaya iyileşir."

"Oğlumun güçlü olduğuna sevinemiyorum bile Akın!"

"Efendim,cesedi gömdüm.Depoyu temizledim.Geride iz kalmadı,endişelenmenize gerek yok."

Akını onaylayıp omzunu patpatladı.İçini kemiren korku ona hata yaptıracak diye korkuyordu.

"Kamera falan var mıydı etrafta?"

"Hayır efendim,endişelenmenize gerek yok.Kubilaya da söyledim zaten,Ahmeti Onur değil sizin vurduğunuzu söyleyecek."

"N-ne dedin sen?"

Orhan beyin büyüyen gözleri Rızayı bulmuştu.Daha şimdiden bir kişiye yakalanmıştılar.Araftan nasıl saklayacaktılar?

"Bir sen eksiktin."

"Ahmeti O-Onur...Şaka dimi?Akın bana bir cevap ver!"

Maalesef vereceği cevap Rızanın hoşuna gitmeyecekti.



Finale az kaldı arkadaşlar. "Avcı" kitabından devam edeceğim muah

Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin