Altay Kaya raconu

1.8K 135 35
                                    

"Efendim,iyi misiniz?"

Kubilayın sesini duyunca siyahlarını ona dikti.Önündeki kahveyi görünce afallamıştı.Ne kadar süredir buradaydı?

"Dalmışım.Ne söyleyecektin?"

"Aylık rapor efendim.Kahvenizle beraber getirdim.İyi görünmüyorsunuz ancak."

"İyiyim.Çık,incelerim ben.Birde telefonumu şarja koy."

Kubilay masadan telefonu alıp odadan çıktı.Kapanan kapıya bakıp derin nefes verdi.Arafın neden bu halde olduğunu anlamak zor değildi.Annesini özleyen çocuk şimdide babasını özlüyordu.Telefonu şarja taktığında ekranda beliren mesajlarla karşılaşmıştı.

Kumral:

Akşam yemeğe çıkacaz dimi?

Kendine dikkat et.

Seni seviyorum.

Yemek yemeği unutma,bende unuturum yoksa.

Müsait olunca mesajlarıma cevap bekliyorummmm.

Kaşlarını çatmıştı.Durum düşündüğünden daha kötüymüş demek ki.Hemen terasa çıkıp Onuru aradı.

"Kubilay?"

"Müsait misin?"

"Tabii.Dinliyorum."

"Araf beyle bu akşam için planınız mı var?"

"Evet,akşam yemeğine çıkıcaz."

Araf rezervasyon yapmamıştı.Bu yüzden kısa sürede ikisi için güzel bir yer ayırtmıştı.Arafı abisi gibi görüyordu,bu yüzden ilişkisinin kötü etkilenmesini istemiyordu.

"Araf Özkurt adına,evet iki kişilik."

Yapacağı bir şey daha vardı.Orhan beyle konuşacaktı,belki yumuşardı.Şansının olmadığını bilmesine rağmen gitmişti.Kaybedecek hiçbir şeyi yoktu çünkü.

"Orhan bey,sizi görmek isteyen biri var."

Kaşlarını çatmış açık kapıdan içeri giren adama baktı.Şaşkınlığı onu hemen ayağa kaldırmıştı.Korumasına çık işareti yapıp adamın karşısına dikildi.Babasının oğluydu.İkisininde gözünde korku denilen o şey yoktu.

"Merhaba kurtçuk."

"Altay mısın Atalay mısın nesin bilmiyorum!Lafına dikkat et.Ne işin var burada?Canına mı susadın?"

Altay bey elini beline attığında aynısını Orhan da yaptı.Çıkardığı silah değil,bıçaktı.Onuru vurmak için çıkarttığı bıçağını o gece orada unutmuştu.

"Al şunu.Şimdilik iade ediyorum.Lakin,bir daha oğluma dokunursan eğer bu bıçakla neler yapacağımı bilemezsin."

"Beni tehdit ediyorsun?Seni gömerim."

Elindeki bıçağı Altayın boğazına dayamak için hamle yapmıştı.Ancak Altay bey ondan hızlı davranmış ve bıçağı almıştı.Kendi bıçağı boğazına dayandığında şaşırmıştı.

"Kimsin lan sen!?"

"Sen belli ki beni araştırmamışsın.Ama sen daha kundakta bebekken ben dışarıda adam kovalıyordum.Senden farklı olarak ben bıçak çıkarttığımda kana boyamadan geri koymadım kurtçuk."

Elindeki bıçağı masaya saplayıp geri çekildi.Altay Kayanın ismini daha da unutmazdı Orhan Özkurt.

"Ben oğlumu büyütmek için bıçağı zamanında bıraktım.Yarın biri çıkıp oğluma bıçak çıkartırsa, tekrar elime alırım.Emin ol diye söylüyorum."



ALTAY BABACIM BEN SENİ LOVE

Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin