Yatağında hissettiği hareketlilikle kıpırdandı.Gözlerini açamayacak kadar yorgundu.Saçlarını kurutmadan direkt yatağa atmıştı kendisini.Karnından çekilince sırtı Seyitin göğüsüyle buluştu.
"Uyumak istiyorum."
"Ben olduğumu nasıl anladın?"
"Kimse yatağıma gelmek için geceyi beklemez.Sen dışında."
Seyit sırıtıp kafasını Onurun ıslak saçlarına gömdü.Saçları ıslak olduğu için şampuanın kokusu yoğundu.
"Canın acıyor mu?"
"Hayvan gibi sikmeden önce düşünecektin onu."
"Etkileyicisin.Buna rağmen bedenin zayıf."
"Zayıf mı?"
"Yapılısın kabul,direncin zayıf."
"Boğa piç,doyumsuz göt-"
"Uyu yoksa bir tur daha atarım."
Seyitin göğsüne sokulup etrafını saran sıcaklıkla uykuya daldı.İlki güzel ve tatmin edici olmuştu.Artık o geceyle ilgili hiçbir şey hatırlamıyordu.Hafızasını ne kadar zorlarsa,o kadar geri gidiyordu.Onurun aklında dönüp dolaşan tek soru vardı.Asya erkeklerden hoşlandığını nasıl öğrendi?Açık kapı hiç bırakmamıştı.Ancak o gece sakladığı gerçekler yüzüne çarpmıştı.Eliyle saçlarını karıştırıp gözlerini açtı.Koala gibi ona yapışan adama bakıp derin bir iç çekti.
"Telefonunu kullanmam lazım."
Seyit hareket etmeyince kolundan dürttü.
"Sana diyorum!"
"N-ne?"
Ela gözler kapanmamak için direniyordu.Seyit yatağını işaret edip Onura baktı.
"Yastığın altında."
Yeniden uyuyan adama bakıp kaşlarını çattı Onur.Kim hapishanede telefonu yastığın altında saklar?
"Harbi salak."
Telefonu alıp lavaboya gitti.Asyayla konuşmak için babasını arayacaktı.Malum,en son Asyayı babasına emanet etmişti.
"Kimsiniz?"
"Baba,benim Onur."
"Onur oğlum,kötü bir şey mi oldu?"
"Asyayla konuşmam lazım.Telefonu ona verir misin?"
Babasından cevap alamayınca bir kez daha sordu.
"Baba,orda mısın?"
"Asya..."
"Ne oldu?Baba bana cevap ver!Asya nerde?"
"Asya evlendi oğlum."
Duyduğu şeyle şok yaşamıştı.Asya evlenmişti,peki kiminle?Bunu neden yaptığını az çok anlaya biliyordu Onur.Karnındaki çocuğun sorumluluğunu ona yıkmak istememişti.
"Na-nasıl izin verirsin?Onu sana emanet ettim!"
"Gelince konuşalım oğlum."
"Gelme baba.Emanetime sahip çıkamamışsın,gelme."
Çok iyi bir karar Asya,tebrik ederim sjsjsjsj
Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.
Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
Mistério / Suspense"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...