Arafta kaldım

2.9K 192 20
                                    

"Neden yemiyorsun?Senin için aldım."

Rıza Onurun en sevdiği pizzadan almıştı.Arkadaşının yediklerine dikkat etmediğini bildiği için ara sıra yapıyordu böyle şeyler.Ama onun aksine Onur yemiyordu.

"Sana afiyet olsun.Pek iştahım yok."

Rıza kaşlarını çatıp Onura yaklaştı.Arkadaşının üzgün suratını inceliyordu.Teşhisi koymak için bir süre bekledi.

"Neden aşk acısı çekiyor gibi görünüyorsun?"

Doğru teşhisi koyduğunu Onurun afallayan bakışlarından anlamıştı.Tekrar yerine geçip pizzasını yemeye devam etti.

"Yok öyle bir şey."

"Bence var.Yoksa buraya getirdiğin kişiyle mi?!Tek gecelik ilişkiden doğan aşk mı?!"

Rızanın heyecanına bakıp gözlerini devirdi.Bazen bu adamın nasıl avukat olduğunu sorguluyordu...

"Saçmalama diyorum.Tek gecelik ilişki falan yaşamıyorum!"

"Neye bu kadar sinirlendin ki?Öyle diyorsan öyledir."

Asla inanmayıp ancak inanmış gibi yapmak avukatların yaptığı şeylerden biriydi.Bunu kendi arkadaşı üzerinde deniyordu.Biraz sonra Onurun soracağı soruları bekleyerek dilimini bitirdi.

"Tanımadığın birini hayatına nasıl alabilirsin?"

"Tanımak istiyorsam tanımak için alırım.Bu nasıl soru?Hem sen onu çoktan hayatına almış gibisin."

"Nasıl?"

"Seyitten sonra ilk defa yanına birini aldın.Daha düne kadar sana yaklaşan herkese zombi gibi davranıyordun.Yaşadıkların kolay şeyler değil anlıyorum.Henüz Ahmeti yakalayamadık,korkman normal."

"O itten korkan kim?!"

Yükselmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.Derin nefes verip sakinleşmek için bekledi.Keşke bunu dünde yapsaydı...

"Belki hayatına alacağın kişiye zarar gelmesin istiyorsundur?Ahmet ne zaman yakalanacak bilmiyoruz.O güne kadar doğru kişiyi itecek misin?Saçmalık."

Hayatına yanlız devam etmeyi bir çok kez düşünmüştü.Geçmişinde yaptığı hatalarla yüzleşeli çok olmuştu.Yine aynı hataları yapmayacağından emindi.Lakin biliyordu,yanlızlığa karşı çok kötü yenilecekti.

"Gidiyorum ben.Bana şans dile!Arkadaşın kötü adamı içeri tıkmak için uğraşıyor.Spoi vereyim,sonunda ben kazanacağım!"

Gülümseyip Rızaya sarıldı.Belki herkes giderdi,ama Rızanın gideceğini hiç düşünmüyordu.Yine yalnız kalmıştı.Sigarasını yakıp saate baktı.Karar vereceği saat gelmişti artık.Telefonuna gelen mesaja bakıp kaşlarını çattı.

Rıza:

Onu unutmak için cennetle cehennemin arasında kalman gerekiyordu ya.Merak ettim seni arafta bırakan adamı:)

"Arafta kaldım zaten."

Cevap yazmadan telefonu kapattı.Sigarasını söndürüp hayatını tamamen değiştireceği kararı vermişti.Kapıyı açık bırakıp gelecek olan o kişiyi bekledi.Kalbindeki heyecan yüzünü güldürmüştü.

"Hiçbir bekleyiş bu kadar güzel olmamıştı."

Açılan kapıya yüzünde gülümsemeyle bakıyordu.Araf yüzündeki şaşkınlığa rağmen Onura gülümseye bilmişti.Hızlı adımlarla Onura doğru yürümüş ve sıkıca sarılmıştı.Çok sevdiği vanilya kokusunu gözlerini kapatarak içine çekmişti.Onur üzerindeki şaşkınlığı atıp Arafa sarıldı.Artık onu tanımak için hazırdı.




SONUNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

SONUNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin