Merhamet var

4.5K 207 8
                                    

"Nerde?"

"Nerde olacak hücrede.Seyit bu çocuk harbi deli!Az kalsın katil oluyordu!"

"Neden?"

"Ahmet geldi.Bir baktım seninki üstünde.Döverek bayıltmış adamı.Oğlum bak başına iş alacaksın.Manyak bu herif.Benim olan diyor kız için."

Seyit sırıtıp koğuştan çıktı.Benim olan...Neden hiç Onurun Asyaya aşık olduğunu düşünmedi?Bu gerçeği şimdi düşünüp canını yakıyordu.Peki Onurun yönelimi?Yönelimi ve yaptıkları çelişiyordu.Yinede Onuru karanlıkta yalnız bırakmamak için hücreye gitti.

"Çıkamıyoruz burdan,ne iş?"

Onura göz kırpıp yatağa oturdu.Sırtını duvara yaslayan bedeni izledi bir süre.Elinin üzeri kanla kaplıydı.Gördüğü manzara onu şaşırtmıştı.Bu adam Asya için mi bu kadar çökmüştü?

"Ahmet gelmiş.Ne oldu anlat."

"Siktir git."

Onurun kısılan sesini duyunca yumruklarını sıktı.Bağırmaktan olmuştu.

"Belli kızmışsın bir şeylere.Anlat işte."

"Asya onun yanında.Onun evinde."

"Neden?"

"Çünkü herşeyi o sikik yaptı.Neden yaptı bilmiyorum.Tek bildiğim Asyayı kimsenin insafına bırakmam."

Yine Asya diyordu.Seyit için Onurun bu hali aşık adamın düşeceği bir durumdu.Rahmetli eşini hatırladı.Onu korumak için neler yapıyordu...

"Asyayı sevdiğini bilmiyordum."

Onur yere eğdiği kafasını kaldırıp ona bakmıştı.Ela gözler üzüntüden yere bakıyordu.Bu kez Seyitin sesi kısılmıştı.Kalbinde bağıra bağıra söylediği şeyleri dilinde söyleyemiyordu çünkü.

"Anlamıyorsun.Asya benim hayatıımın ta kendisi.Ona hiç aşık olmadım.Ama ona hep sahip oldum.Beni hiç yalnız bırakmadı.Hatalarımda yanımda durdu,bana güvendi.Benim canımı hiç yakmadı.Ben ne yaptım?Kim bilir Ahmetle nasıl bir olay yaşadım ve o bunları yaptı!Hafızamı ne kadar zorlasamda Ahmetle karşılaştığım anım yok!Peki neden yaşıyorum bunları?Neyin bedelini ödetiyorlar bize?"

Onurun gözlerinden akan yaşlar kalbine ok gibi saplandı Seyitin.Onurun yanına gelip yüzünü kavradı.Göz yaşlarını tek tek sildi.

"Özür dilerim.Çok özür dilerim."

"Sen neden özür diliyorsun gerizekalı!"

Hçkırıklarını daha fazla tutamayıp Seyite sarıldı.Artık istediği kadar ağlaya bilirdi.Seyit Onura sarılıp gözlerini kapattı.Ağlaması dinene kadar bekledi.Baya bir uzun süre hemde.Artık Asyayı kıskanmasına gerek yoktu.Onurun Asyaya karşı sahip olduğu duyguların ne olduğunu anlamıştı.Borçlu hissediyordu kendisini.

"Özür dilerim Onur Can Kaya.Kalbindeki merhameti eskiden göremediğim için."

Onur gözlerini sıkıca kapattı.Onurda özür diliyordu Seyit.Sana yapacağı her şey için şimdiden özür diliyordu kalbinde.

"Bana sarılarak uyur musun?"

"Sanki hiç yapmadığım şey."

Seyit sırıtınca Onur gözlerini devirdi.Bu güne kadar Seyit istediği için ona sarılıyordu.Şimdi bunu kendisi istediğinde garip hissediyordu.

"Biraz zayıfla boğa!Yatağa sığmıyoruz."

"Suit oda gibi hep buraya gelmesen daha kolay olur bence."

"Bilerek yapıyorum sanki.Arkadaşına söyle bizi hep buraya tıkmasın."

Söylemeyecekti.Çünkü kollarındaki beden alan dar olduğu için ilk defa kafasını göğsüne yaslamıştı.

Çünkü kollarındaki beden alan dar olduğu için ilk defa kafasını göğsüne yaslamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin