Hesap günü

2.8K 212 56
                                    

"Hemen ondan uzaklaş!Hemen!"

Arafın sesini duyunca kendine gelmişti.Seyit Onurdan ayrılıp karşısına dikilen adama baktı.Aynı boydaydılar,Arafın bedeni ondan daha yapılıydı.

"Sen kimsin lan?"

"Sarıldığın kişinin sevgilisi.Asıl sen kimsin?"

Dişlerini sıkarak konuşması Seyiti sinirlendirmişti.Haberi yoktu,Araf sinirden gülleri sıkmış ve avcuna batan dikenleri umursamıyordu.

"Doğru mu?"

Seyit Onura bakıp vereceği cevabı bekliyordu.Seyitin elaları Onura değmesin diye Araf geçmişti önüne.

"Ne dediysem o."

"Onurla konuşmak için buradayım.İlişkiniz olsa bile bu seni ilgilen-"

"Dinliyoruz.Ne söyleyeceksen söyle ve hemen git.Çakallara fazla tahammül edemiyorum."

"Kime çakal diyorsun lan sen?!"

Seyit Arafın yakasını kavrayıp sırıtan yüze yumruk çakmamak için zor duruyordu.Adamın rahat konuşması asabını bozmuştu.

"Sana vurmak için elimi kaldırmama gerek yok."

"Ne?"

Seyit daha ne olduğunu anlamadan Araf ona kafa atmıştı.Acıyla inleyerek geri sendeleyen bedenin üzerine yürümek istediğinde Onur geçmişti önüne.

"Yeter!"

"Gidecek."

"Onu dinlemek istiyorum."

Onurun söylediği şeyde ciddi olmaması için dualar ediyordu.Bu adamın kahvelerdeki boşluğun sebebi olduğunu anlamıştı.Onları bir arada görmeye nasıl dayanırdı?

"Yapma bana bunu."

"Araf lütfen.Onu dinlemem gerek."

"Benim gitmemi istiyorsun öyle mi?"

"Araf-"

Elini kanatan dikene bakıp acıyla gülümsedi.Onur için aldığı gülleri ona veremeden gidecekti anlaşılan.

"Eyvallah.Bunada eyvallah."

Böyle gitsin istemiyordu aslında.Durum izin verse tutup elinden engellerdi gitmesini.Ancak az önce Seyite kafa attığı için gitmesine izin vermişti Onur.

"İyi misin?"

"Gerçekten o sikikle sevgili misin?"

"Lafını bil öyle konuş.Ve evet,öyleyiz."

"Her şeyi çabuk unutmuş-"

"Ne söyleyeceksen söyle.Dinliyorum."

Seyit burnundan akan kanı sildi.Kapıda duran Rızaya bakıp gülümsedi.

"Kızıma kavuştum.Senin sayende Onur."

"Avukatın ben değildim."

"Rızaya ismimi veren sensin.Aniden avukatımın değiştirilmesinin sebebi sensin.Bana neden söylemedin?"

"Ne değişecekti?"

"Çok şey."

Onur kahkaha atıp Rızaya baktı.İşaret parmağıyla Seyiti gösterip gülümsedi.

"Duydun mu?Çok şey değişicekmiş!Bir bok değişmeyecekti lan!Beni yanında tutmak için bir sebebin daha olacaktı!Ama sonra baba olduğunu hatırlayıp geri vites yapacaktın!Ben senin kaldıramayacağın yüktüm Seyit."

Yumruklarını sıkıp derin nefes aldı.Hesap günü gelmişti.İçinde biriktirdiği her ne vardıysa şimdi çarpıyordu Seyitin yüzüne.

"Az önce giden kişi kimdi biliyor musun?O adam benim mutluluğumdu!O adam şu sikik hayatımın tek doğrusuydu!Ve ben az önce onu seni dinlemek için kırdım!Neden biliyor musun?İyi dinle Rıza!İkinizde iyi dinleyin.Çünkü seni tamamen bitirdim."

"Belli,hayatına birilerini aldığına göre."

"Bana hesap sorma lan."

Seyit ela gözlerini kahvelere dikip karşısına dikildi.Arada mesafe bırakmadan kahvelere bakıyordu.

"Gözlerinde öfkeden başka bir şey yok."

"Sen birde gözlerimi Arafa bakarken gör.Hiç yaşamadığın binlerce duyguyla karşılaşırsın."




Onur sana gazı kim verdiyse helal

Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin