S2n içimde

4.8K 197 12
                                    

Seyitin elleri bel boşluğunu okşuyordu.Onur kalkan alete kendini iyice bastırmıştı.Hareket ettiğinde Seyitin ağzından küçük bir inleme kaçtı.İnce dudakları Seyitin boynunu emmeye başladı.Elleri göğsünde turlayıp yavaş yavaş aşağı indi.Onur elini eşofmandan içeri sokup boxerın içindeki alete dokundu.İstemsizce gerilmişti,ilk defa yapıyormuş gibi hissediyordu.

"Devam etmek istemiyorsan dur."

Baş parmağını Seyitim kalın dudaklarında gezdirip gülümsedi.Seyitle yaptığı şeyleri daha önce kimseyle yaşamamıştı.

"Keşke daha fazlasını yapabilseydim."

Seyit dudaklarını birbirine bastırıp kafasını geri yasladı.Onur bir eliyle aletini çekiyor diğer yandan omzuna öpücük konduruyordu.Dayanamayıp elini Onurun şortundan içeri soktu.İrkilen bedeni umursamadan işaret parmağıyla deliğin etrafında gezindi.

"Şu ıslak deliğini sikmemek için zor duruyorum."

"Yapma ahm!"

Kafasını Seyitin boynuna gömüp gözlerini sıkıca kapattı.Deliğine dokunan soğuk parmak nefesini kesmişti.Parmak değil dokunduğu aleti istiyordu Onur.

"S-seyit dur..."

"Neden?Eğer istersem seni şu yatağa yatırıp sikerim."

Kafasını kaldırıp umut dolu gözlerle elalara baktı.Yapsın diye yalvaracaktı adeta.

"Y-yap o zaman."

Onurun ağzından onu istediğini duymak istiyordu.Bedeni ondan daha çok arzuluyordu deliğini.

"Ne istediğini söyle."

Onur derin bir nefes verip dudaklarını yaladı.Seyitin dudaklarına öpücük kondurup geri çekildi.

"Lütfen."

"Lütfen ne?"

"Ah sikeyim!Sikini istiyorum."

İstediğini sonunda almıştı.Onurun dudaklarına atılıp emmeye başladı.Dilleri buluştuğunda Seyit Onuru yatağa yatırıp şortunu çıkarmıştı.Sızdıran aletini boxerından çıkartıp ıslak deliğe sürttü.Onur inlemeleri duyulmasın diye eliyle ağzını kapattı.

"Çabuk ol lütfen."

Birilerinin uyanmasından korkuyordu.Altındaki bedenin çaresizliği Seyitin hoşuna gitmişti.Aletinin ucunu içeri soktuğunda Onurun beli havaya kalkmıştı.

"Sikik herif!Beni hazırlaman gerekiyor!"

"Hapishanede ancak bu kadar oluyor."

"Telefon soka biliyorsun içeri!"

"Çok konuşma ah!"

Sıcak deliği hepsini içine almıştı.Zevkten deliğe dönen beden inlemelerini tutmaya çalışıyordu.Seyit inadına sert vuruşlar yapınca Onur yüzünü elleri arasına aldı.

"Boğa,ne yapmaya çalıştığını biliyorum.Ancak şimdi olmaz."

"Bu kadar mı korkuyorsun koğuşun öğrenmesinden?"

"Koğuşu sikleyen kim?Bu halde yakalanmak istemiyorum!Sikin içimde!"

Seyit kahverengli gözlere baktı dikkatle.Bir şeyler eksikti.Bu gözlerde nefret yoktu artık.

Bu gözlerde nefret yoktu artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin