Belalı tip

3.5K 174 33
                                    

"Yaslan bana."

Sıkı tutmasına rağmen adamı taşımakta zorlanıyordu.Üzerindeki ağırlığı kanepeye uzatıp beyaz gömleği kirleten kana baktı.

"Doktora ihtiyacın var."

"Olmaz."

"Bak belli ki belalı tipsin.Ben doktor değilim sana yardım edemem."

"Pansuman için bir şeyler getir ben hallederim."

Adamın yüzünü izleyip derin bir nefes verdi.Kan kaybettiği için bedeni terler içinde kalmıştı.Getirdiği şeyleri yere bırakıp kanepenin kenarına oturdu.Önündeki bedenin gömleğini çıkarıp çıkarmamak arasında kararsız kalmıştı.

"Beni öldürmeyi aklından bile geçirme.Tek bir kurşuna bakar."

"Seni öldürmeyi düşünmüyorum.Gömleğini çıkartsam mı diye düşünüyorum..."

Adamın çatık kaşlarını umursamadan gömleğini çözmeye başladı.İşaret parmağı bazen adamın baklavalarına değiyordu.Soğuk tenle sıcak beden temas ettiğinde gözlerini kapattı Onur.

"Biraz öne eğil çıkartalım şunu."

Adam öne eğildiğinde Onur geri çekilmemek için zor tutmuştu kendisini.Ateşi olan sıcak bedenin nefesi keskin rüzgar gibiydi.Parfümü adamı sarhoş edecek türdendi.Kaslı bedenin sırtında akrep dövmesi vardı.

"B-bitdi."

Karnından bıçaklanmıştı.Her an bayılacak gibi olan bedene baktı.Pamuğu eline alıp yaranın etrafını temizledi.

"Ne yapmam gerektiğini söylersen yaparım."

"Bu yaptıkların karşılıksız kalmaz."

"İyileş ve hemen burayı terk et.Gerisi umrumda değil."

Onur belli etmesede masadaki silah onu korkutuyordu.Birazdan Rıza gelecekti ve o nasıl açıklama yapacağını bilmiyordu.Bir gözü saatte,diğeri temizlediği yaradaydı.

"Sargı bezi getirmeyi unutmuşum."

Gitmek için hareketlendiğinde adam bileğini tutup durdurmuştu onu.Yaralı olmasına rağmen gücünü kaybetmemişti.

"Telefonunu bana ver."

"Ne?"

"Beni polise ihbar etmeyeceğinden emin olmalıyım."

"Sana yardım ediyorum zaten ah!"

Bileğindeki el sıkılaşınca acıdan inlemişti.Onu kafasıyla onaylayıp sargı beziyle beraber telefonuda getirmişti.

"Arkadaşım gelecek şimdilerde.Onu arayıp sana yani bana yiyecek getirmesini istemem gerekiyor.Ben akşamları yemediğim için burası boş."

Adamın kapanan gözleri Onuru rahatlatmıştı.Buraya kadar yürüyerek gelmiş olmalıydı.Uyuyan bedeni dikkatle izleyip yutkundu.Göğsünde bıçak yarasının izleri kalmıştı.Bu adamı ele vermek niyeti yoktu.Üzerindeki takım özel tasarımdı.Kol saati gerçek rolexti.

"Kimsin sen..."



Arkadaşlar bu adama bir isim bulalım hadiiiiiiiiii

Arkadaşlar bu adama bir isim bulalım hadiiiiiiiiii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin