Yabancıya asla tahammül edemiyordu.Neden mi?Çünkü gerekli gereksiz her yere bakıp karıştırıyordular.Araf dağıtıyor,Onur toparlıyordu.
"Artık bir yerleri karıştırmasan diyorum?"
"Merak."
"Yaran henüz iyileşmedi.Geç yerine hadi."
Kolunu tutan uzun parmaklara bakıp gözlerini kısmıştı Araf.Tavuk bacağına benziyordu Onurun parmakları.
"Bana özel takım elbise tasarla.Parası neyse-"
"Lütfen artık şu lafı söylemeyi kes.Her şeyi parayla mı alıyorsun?"
"Başka neyle alabilirim?"
Bu adama laf geçiremeyeceğini anlamıştı.Pes edip gözlerini devirdi.Arafın kolundaki elini çekip masadan sigarasını aldı.
"Bir tanede bana yak."
Onurdan sigarayı alıp dudaklarına koydu.Onurun dudakları arasında yanan sigaraya yaklaşıp kendi sigarasını yaktı.Arafın siyahları sigarada,Onurun kahveleri kirpiklerine değen tutamlardaydı.Araf mesafelere hiç dikkat etmeyen biriydi...
"Sağ ol."
Arafı kafasıyla onaylayıp camı açmıştı.Kararmak üzere olan havaya bakıp dumanı üfürdü.Rızayla doğru düzgün konuşamamıştı.Aklına takılan soruları sormak için telefonunu almayı bekliyordu.
"Araf."
"Söyle."
"Az önce paran olmadan bir şey aldın."
Sırıtarak Arafa dönmüştü.Adam kaşlarını çatmış Onurun ne dediğini anlamaya çalışıyordu.
"Sigarayı diyorum.Hediyem olsun."
Arafın çatık kaşları anında düzleşmişti.Onur haklıydı,kendi parasıyla almadığı ilk ve hediye olarak aldığı tek şey dudaklarının arasındaki sigaraydı.Dudaklarındaki sigarayı almadan kanepeye yaklaştı.Bıraktığı not defterini alıp dışarıyı izleyen Onura götürdü.
"İçindekilere dikkatle bak."
Onur sigarasını söndürüp defteri aldı.Daha ilk sayfayı açtığında Arafın uykusuz kaldığı günlerle karşılaşmıştı.
11 Ocak-1 saat uyudun.
12 Ocak-uyumadın.
13 Ocak-uyumadın.
14 Ocak-5 dakika.
.............................................
1 Şubat-uyumadın.
2 Şubat-1 saat uyudun.
3 Şubat-10 dakika uyudun.
4 Şubat-uyumadın.
5 Şubat-uyumadın.
6 Şubat-uyumadın.
7 Şubat-uyumadın.
...............................................
Böylece devam ediyordu.Onur siyah gözlere bakıp yutkundu.Tüm bu yazılar on dakikaya yazılmamıştı.Not defterinin eski olduğu kağıtlardan belliydi.
"Neden uyuyamıyorsun?"
"Bilmiyorum.Ama asıl merak ettiğim soru şu;neden yanında uyuya bildim?"
Çünkü ben öyle istedim Araf sjsjsjjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
Gizem / Gerilim"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...