Anlaşma

3.3K 183 22
                                    

"Efendim anlamıyorum, neden burda kalmakta ısrar ediyorsunuz?"

"Sana uyudum diyorum!Daha kaç kere anlatmam lazım?!"

"Ama onu tanımıyoruz.Lütfen araştırmama izin verin."

Araf derin bir nefes verip adamını onayladı.Belkide Onuru tanıması kötü olmazdı.Neden bu adamın yanında uyuya bildiğini o da öğrenmek istiyordu.

"Yaşadığımı bilsinler yeter."

"Nasıl isterseniz efendim."

Adam Onura son kez bakış atıp çıkmıştı.Onur gözlerini devirip sinirden gülümsemişti.Daha kim olduğunu bilmediği adam yanına yerleşiyordu.Şansına etmediği küfür kalmamıştı.

"Al şunu."

Araf Onura çek yazıp ona uzattı.Onur çeke baktığında kaşları havalanmıştı.Bu adam için bu meblağı yazmak bu kadar kolay mıydı?

"Eczane masrafları bu kadar tutmadı..."

"Kiradan say o zaman."

"Yinede fazla."

"Al şunu uzatma.Fazla dediğin şey benim günlük masrafım."

Kaşları daha ne kadar havalanacak bilemiyordu.Eline tutuşturulan çeki masaya bırakıp kanepeye uzanan adama baktı.Tek aramasıyla buz dolabı yiyeceklerle taşmıştı.

"Kahve yapar mısın bana?Tabi kendinede."

"Gerek yok.Yaparım sana."

"Neden?Karşılıklı kahve içelim,kırk yıllık hatrımız olsun."

Bir hafta bu adamı görmeye nasıl tahammül edeceğini düşünüyordu.Kırk yılı düşünmek bile istemiyordu.Mutfağa gidip kahvelerini yapmıştı.Kanepede uzanan adama kahvesini uzatıp karşısına oturdu.

"Sabah olanları yanlış anladın.Ben uzun süredir uyuyamıyorum."

"Bundan bana ne?"

"Lafımı bölme.Yanımda sen olduğun için güzel bir uyku çektiğimi düşünüyorum.Bu gecede yanımda yat.İlacımın sen olup olmadığını bilmek istiyorum."

İçtiği kahve Onurun boğazına kaçınca öksürüklere boğulmuştu.Bu adamın söylediği şeyler neden farklı mana taşıyordu?

"Anlattıkların çok saçma.Benden etkilendin mi doğruyu söyle!"

"Sarışın tercihim."

"E?O zaman benden ne istiyorsun?"

"Az önce söyledim.Tekrar anlatmayı sevmem."

Kesinlikle Arafa inanmıyordu.Hatta yalan söylediğini ıspat etmek için teklifini kabul etmişti.İçindeki korkuya rağmen.Araftan değil,uzun zaman sonra biriyle beraber uyumak korkutuyordu onu.Çünkü kapılmak istediği kişi kesinlikle Araf değildi.

"Eğer uyumazsan yarın defolup gideceksin."

"Kabul."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin