Tanıtım

14.9K 501 59
                                    

"Onur!Yalvarırım dur!Lütfen bırak!!" 

Yine aynı çığlıkları duyuyordu.Asyanın yalvarışları,kızaran mavi gözleri aklından hiç çıkmıyordu.Yatağında terler içinde kalmış beden aniden gözlerini açtı.Çarşafı sıkan parmakları beyazlamıştı.Yatağından kalktığında onu izleyen elalarla karşılaştı.Sinirden kaşlarını çatmış ve yumruğunu sıkmıştı.

"Uyuyamıyorsun dimi piç kurusu!" 

Onur elini ensesine atıp lavaboya doğru ilerledi.Seyitin peşinden geleceğini biliyordu.Bedeni morluklarla doluydu.Yüzünü yıkayıp önündeki kırık cama baktı.Geldiği ilk gün Seyitle kavga ettiğinde kırılmıştı.Gerçi kavga denmezdi ona.Çünkü zarar gören taraf kendisiydi.

 "Geç kaldın." 

Seyit onu umursamadan ilk yumruğunu attı.Onur geri sendelediyinde ensesinden tutup kendine çekti. Diğer yumruğunu karnına geçirmişti.Onur elini karnına atıp acıyla inledi.Gözlerini kısarak önünde duran adama baktı.

"Gücün o kıza mı yetti lan?!Sen kendine erkek mi diyorsun piç kurusu!"

Hapishane denilen cehenemme düştüğünde senden önce işlediğin suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Hatta bir çok kez bıçaklı saldırıya uğramıştı.

"Unutmuşum." 

Seyitin eli havada kalmıştı.Kaşlarını çatıp kumralın lafını bitirmesini bekledi.

"Seninde bir kızın vardı dimi?" 

Seyitin öfkesi ikiye katlanmıştı.Onur yediği tokatla beraber yere yığıldı.Aslında sadece soru sormuştu.Yanlış anlaşılacağını bilmeden hemde. 

"Seni sikerim lan!Seni ölmekten beter ederim!Duydun mu lan beni!"

Duyamamıştı.Çünkü çoktan bayılmıştı.



Bu kurgu psikolojinizi boza bilir.

Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.

Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.

Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin