SEX kapısı

6.1K 202 24
                                    

Sıcak su bedeniyle buluştuğunda gözlerini kapattı.Bir kaç saat önce yaptıklarını hatırlayıp gülümsedi.Her şeyi unutup zevk yaşamaya odaklanacağını düşünmemiştiniz dimi?Onur Can Kayanın hikayesini biliyoruz,lakin kendisini henüz tanımıyoruz.

Kapı açıldığında gözlerini açtı.Seyitin geleceğini biliyordu.Arkasına dönmeden ona yaklaşmasını bekledi.

"Neden geldin?"

Sırtında gezinen eller nefesini kesti bir anlık.Gerilmemek için yumruklarını sıksada bedeninin titremesine engel olamıyordu.

"Gelmem için kapıyı açık bırakmadın mı?"

"H-hayır."

Seyit ensesine öpücük kondurup kulağına konuştu.

"Nefesini tutman benden kurtulacağın anlamına gelmez."

Omuzlarından tutup Onuru kendisine çevirdi.Gözlerine bakmaktan kaçınan çocuğa bakıp gülümsedi.Kırdığı elini tutup öpücük bıraktı.Onur göğsünde gezinen ela gözler yüzünden bir kaç adım geri attı.Sırtı soğuk duvarla buluştuğunda yüzünü buruşturdu.Seyit dibine girdiğinde derin bir nefes verdi.

"Canın yanacak."

"D-durmanı söylerim..."

"Korkarım ki duramam."

İnce dudaklara atılıp emmeye başladı.Dilini sıcak ağza yollayıp keşfe çıktı.Onuru duvara yaslanan sırtından çekip kendisine bastırdı.Ağzından kaçan inleme hareketlerini hızlandırmıştı.Kalçaları sıkıldığında bir kez daha inledi Onur.

"B-bekle!"

Omuzlarından tutarak kalın dudakları ince dudaklarından ayırdı.İnip kalkan göğsü konuşmasını engelliyordu.Ürkek bakışlarla ela gözlere baktı.Kararlıydı.

"B-bu benim ilkim!Bu kadar hızlı gidemeyiz."

"Tamam,yavaş sikerim o zaman."

"N-ne?"

Seyit dudaklarını yeniden öpmeye başladı.Anlamıştı artık,kaçacak yeri yoktu.Aletinde hissetiği el nefesini kesti.Kaşları havalanmış bir şekilde önündeki duvara baktı.Seyit dudaklarından ayrılıp boynuna doğru indi.Kafasını geri yaslayıp Seyitin elini tuttu.Seyit aletini hızla çekerken zevkten nefesi kesilmişti.

"Gelicem!"

Aletindeki el durunca bedeni kasıldı.Seyite bakıp dudaklarını birbirine bastırdı.O an hissettiği şeyle kaşlarını çattı.

"S-siktir,dudağımı kanatmışsın."

"Durmamı istiyorsan şimdi söyle."

"Canımı acıtmayacağını söyle..."

"Zevkten bir daha diye inleyeceksin."

"Ben böyle durumun.."

Seyitin ensesini kavrayıp dudaklarını birleştirdi.Tişörtün eteğini kavrayıp Seyitin üzerinden çıkarttı.İnce parmaklar geniş sırtında gezniyordu.Ara sıra tırnaklarını etine bastırıp Seyitin canını yakmaya çalışıyordu.

"Dön arkanı."

Onur Seyiti kafasıyla onaylayıp duvara döndü.Merakla ne yapacağını bekliyordu.

"Ah!"

Seyit kalçasını ayırıp dilini deliğine sokmuştu.Onur öne eğilip kalçasını Seyite sundu.Zevkten bayılacak gibiydi.Dişlerini sıkıp inlemelerini boğuyordu.Seyit kalçasına tokat atınca inlemesini tutamamıştı.

"Sesini duymak istiyorum."

"Onu şimdi alamam!Kaygınlaştıcı-"

Azğına sokulan parmaklar konuşmasına izin vermedi.Seyitin sıcak nefesini kulağında hissedince parmakları emdi.

"Bu halini ilk gören ben olduğum için kendimi şanslı hissediyorum.Tenine bıraktığım izler benim olduğuma dair işaretlerin."

Islattığı parmaklar deliğinin üzerinde durdu.

"Yarın birine aşık olursam seni harcarım ah!"

Seyiti kızdırmanın her zaman bir bedeli vardır.Parmaklar yerine aletini sokmuştu Seyit.Onur acıdan kasılan bedeni yere yığılmasın diye duvara tutundu.

"Bana aşık olmayı dene o zaman.Ama sana aşık olmamı bekleme."

"Hayal dünyanı kendine sakla piç herif!"

İnatçı olması Seyiti azdırıyordu.Henüz hazır olmadığında Seyit hareket etmeye başladı.Deliği içindeki kalınlığa hemen alışmıştı.İlk acıdan inlesede daha sonra zevkten çıldırmıştı.

"AH!S-Seyit!"

İçini dolduran bu hissi sevmişti Onur.Seyit içine boşalıp aletini çıkarmıştı.Onur sırtını duvara yaslayıp yorgun gözlerle ona bakıyordu.Seyit yine ona yaklaştığında omuzlarından tutup durdurdu.

"Lütfen.Bir tur daha kaldıramam."


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin