"Yaralıyım evet."
Arafın konuşmalarına kulak misafiri oluyordu.Adam dediğini yapmıştı.Kovsa bile gitmeyecekti.Gerçi Arafı kovacak güç Onurda yoktu.
"Abi,mesaj atmışsın."
"Yaman beni iyi dinle.Bir hafta kapalıyız.Dinlen tamam mı?"
"Ne?Neden?"
Asıl soru buydu ancak cevabı yoktu.Gözleri mutfağı turladığında ensesinde soğuk nefesi hissetmişti.Sıcak tenine değen soğuk nefes kalbini değil bedenini titretmişti.
"Abi?"
"Y-Yaman ko-konuşuruz."
Aramayı çocuğun yüzüne kapatıp Arafa dönmüştü.Yüzü göğsüne değdiğinde kendisini geri çekmişti.
"Vanilya kokuyorsun."
"Neden ayağa kalktın?"
"Telefonunu almak için.Kendi rızanla vermiyorsun çünkü."
Araf telefonu almak için uzandığında Onur elini geri çekmişti.Sinirli gözlerle ona bakıp dişlerini sıktı.
"Vermek zorunda değilim!"
"Ama ben almak zorundayım."
Araf telefonu alıp cebine koymuştu.Ona sinirle bakan gözlere düz ifadeyle bakıyordu.
"Birazdan adamım gelecek.Yiyecek falan getirecek aynı zamanda bir haftalık masraflarımı ödeyecek."
"Hazır geldiğinde gitsene sende."
Arafı tanımıyordu Onur.Bu güne kadar herkes Arafın yanına yaklaşmak için çıldırırken Onur onu elinin tersiyle itiyordu.Yüzünü eğip gözlerini kaçıran çocuğa baktı.Kokusu uyutmuştu belkide Arafı.
"Henüz iyileşmedim.Ama çabuk gitmemi istiyorsan sana bir teklifim var."
Kaçırdığı bakışlarını Arafın yüzüne çıkardı.Kendi mekanından adamı kovamıyordu.
"Ne?"
"Bu gece benimle uyusana."
Arafı omzundan itip araya gerekli mesafeyi açmıştı sonunda.Tamam zengin ve yakışıklıydı,ancak yunan heykeli olsanda bu kabul edilecek bir şey değildi.
"Sen çıldırdın mı?!Sana çok mu yüz verdim ne?!"
"Bana sesini yükseltme."
"Kafanı kırmadığıma dua et!Sana iyilik yapan birine utanmadan sorduğun-"
"Seni yatağa atmayı düşünmüyorum.Sadece bu gecelik yanımda uyu.Parası neyse-"
Yüzüne yediği tokat lafını bölmüştü.Onur hayatında bu kadar yüzsüz birini gördüğünü hatırlamıyordu.Araf için durum farklıydı tabi.Her şeyi parayla halletmeye çalışmaya alışkındı.Yaklaşık iki yıldır uykuya hasretti.Bu ilk yarası değildi ancak hiçbirinde bu kadar uzun süre uyumamıştı.İki yıldır ne zaman uyuduğunu ve kaç saat uyuduğunu yazdığı not defteri vardı.
"Sana bir can borcum vardı dimi?Bana tokat atan ilk kişisin ve buna rağmen yaşayan tek kişide sen olacaksın."
Arafa kızmak yokkkk.Çocuk sadece yanına uzansın istiyor ama şimdilik sjjjsjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
Misterio / Suspenso"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...