İlk defa kendisine kızgın değildi.Gözlerindeki öfkenin tek sebebi kapıda duran kişiydi.
"Söylediklerin bittiyse gidebilirsin."
"Bana söz hakkı vermedin daha."
"Seyit,senin benim üzerimde söz hakkın yok.Şimdi siktir git.Bir daha gelme.Ha birde,zamanında sen bana acıdın.Bende sana acıyıp kızınla kavuşmanı istedim.Fazla abartılacak bir şey yok yani."
Eskiden baktığı gibi bakmıyordu elalara.Elalarını kahvelerden çekmemiş,belki gözlerinde eskiye dair bir şeyler bulmayı bekliyordu.O gözlerde artık kendisini göremiyordu.İçinde umutla gelmişti buraya.Şimdi hayal kırıklığıyla gidiyordu.
"Bir şeye ihtiyacın olursa ben hep buradayım.Karanlıktan korkarsan bana gelebilirsin."
"Artık karanlıktan korkmuyorum Seyit.Sen çok şeyi kaçırmışsın."
Anlamıştı artık.Geç kalmıştı.Hapishanede iken yaşadıkları aşk değildi.Buna arkadaşlık bile diye biliriz.Ancak kesinlikle aşk değildi.İki kişinin yaptığı kaçamaktı belkide.
"Onur-"
"Siktir git Rıza."
Rıza arkadaşının yanına gelip yüzüne bakmaya çalışıyordu.Onur o kadar kırgındı ki, ona bakmıyordu bile.
"Senin iyiliğin için yaptım."
"Sakın!Yumruğumu yüzüne geçirmemek için zor duruyorum!Bu yüzden sakın!"
"Seyitin Araftan daha iyi olacağını düşündüm!O herifin sana zarar vermesine izin veremezdim!"
Dayanamıyordu artık.İçindeki öfkeyi tutamadı.Rızanın yakasını kavrayıp öfkeli kahveleri yüzüne dikti.
"Senin aklını sikeyim lan!Seyit en kötüsüydü!Onu Arafla nasıl kıyaslarsın?!"
"Araf katil..."
"Düne kadar bende tacizciydim lan!Sana güvendim lan!Kabul edecek,arkamda duracak diyip bekledim lan!Seyite nasıl anlatırsın!Bunu kardeşine nasıl yaparsın lan!"
Pişmandı Rıza.Keşke zamanı iki saat önceye ala bilseydi..Seyite Onurun isteği üzerine avukatı olduğunu hiç söylemezdi.Çünkü yaptığı hata Onuru ondan soğutmuştu.Yılların eskiltemediği arkadaşlığı tek kalemde silmişti.
"Çok özür dilerim."
"Dua et karşımdaki kişi sensin.Yoksa katil dediğin Arafa bırakmaz ben alırdım canını."
Rızayı geri itip elini çekti.Telefonunu alıp kapanan kapıyı tekrar açtı.Hala ayakta dikilen adama bakmadan anahtarını çıkardı.
"Çık!Arafa gitmem gerekiyor!"
Rıza Onuru kafasıyla onaylayıp çıkmıştı.Onurla elbet konuşacaktı ancak şimdi değil.Yangına körükle gitmek istemiyordu.Rıza kötü biri değildi aslında.Yaptıkları yanlıştı o kadar.
"Kubilay?Sen neden buradasın?Araf nerede?"
"Gitti.Çok öfkeliydi peşinden gidemedim."
"Nereye gittiğini biliyor musun?"
"Evine gitmiştir belki.Başka nereye gider bilmiyorum."
Arafı aramasına rağmen telefonu kapalıydı.Onur yeni aldıkları eve gidince Kubilay peşinden gitmişti.Ama Araf orada değildi.
"Beni Arafın evine götür."
"Ne?Saçmalama!Araf beyin öfkesi nasıldır bilmiyorsun.Orhan beyle karşılaşırsanız ikimizde ölürüz."
"Kubilay,Arafı tanıdım,şimdi sıra öfkesinde.Orhan beye gelince onu hiç tanımıyorum.O da beni tanımıyor.Karşılaşalım ve tanışalım."
Yorumlarınızı nasıl zevkle okuyorum bilseniz sjsjsj
Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
Misterio / Suspenso"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...