"Bana kendini anlat."
İşte en zor kısıma gelmiştik.Arafa anlatacakları kararını değiştirir diye korkuyordu.
"On ay önce hapistan çıktım.Tecavüz suçundan yargılanıyordum.Masum olduğum ıspatlandı.Babamla beraber yaşıyordum eskiden,ama şimdi zamanımın çoğu burada geçiyor.Koğuş arkadaşım yanımda çalışıyor.İsmi Yaman,karşılaşırsınız zaten.Birde çocukluk arkadaşım var,avukat kendisi."
"Hapihanede zorlanmışsındır.Suçlandığın şey çok ağır."
Arafa anlatıp anlatmamak konusunda kararsızdı.Stresten sol bacağı titreşime geçmişti.Bu Arafın gözünden kaçmamıştı.Elini Onurun dizine koyup gülümsedi.
"Gözlerindeki boşluğun sebebi çok başka dimi?Anlatmak istemiyorsan sorun değil."
"Seni tanımak istiyorum.Ancak bana ne kadar dürüst olacağını bilmiyorum."
"Sor öyleyse."
Araf Onurun aksine çok rahattı.Bu güne kadar kimseye yalan söylememenin verdiği rahatlıktı bu.Onur onu onaylayıp aklını kurcalayan o soruyu sormuştu.
"Hani sarışın tercih ediyordun?"
Araf dayanamayıp kahkaha atmıştı.Onurun yüzündeki ciddi ifade hoşuna gitmişti.
"Seni görene kadardı o.Şuna açıklık getirelim kumral.Yanında kalmak istememin kesinlikle uykumla alakası yok.Garip bir şekilde hoşuma gidiyorsun.İlk defa bir erkeğe böyle hayranlık duyuyorum."
"Hayranlık duyulacak bir şey yok ortada.Gerçekten hoşlandığın ilk erkek miyim?"
"Evet.Yaralanmadan önce hayatım kadınlarla doluydu.Sen hayatımın merkezine alacağım ilk kişisin."
Birde kendi hayatına baktı Onur.Asya,Seyit ve şimdide Araf.Bence artık yargılamayı kenara bırakıp hayatını yaşamalıydı.
"İki tane ilişkim oldu.Biri eski sevgilim,zaten ona tecavüzden yargılanıyordum.Diğeri koğuş arkadaşım-"
Yumruklarını sıkıp gözlerini kapattı.Arkadaş?Seks arkadaşı olduğunu söylemekten utanç duyuyordu.Yaşadıkları şey ilişki miydi gerçekten?
"Erkekti yani?"
"Erkeklerden hoşlandığımı anladığımda onunla ilişkiye başladık.Aslında ilişki bile denmezdi.Yani çok yalan söyledim ve bazı konular yüzünden intikam hırsı gözlerimi kör etmişti."
Onuru sakin bir şekilde dinliyordu Araf.Çünkü geçmişine saygı duyuyordu ve ilgilendiği tek şey yaşayacakları gelecekti.Kahve renkli gözlerdeki boşluğun sebebini öğrendiği için mutluydu.Şimdi sıra,o gözlere kendi resmini çizmekteydi.
"Kıskanç bir adamım.Ama dozunda.Hayatıma ilk defa birini alacağım için neyi nasıl yapacağımı tam bilmiyorum.Ancak ilk iş,kalbini kazanmak ve benden hoşlanmanı sağlamak olacak.Hatalar yapabilirim,anlayış göstermeni istiyorum."
Onur Arafı kafasıyla onaylayıp siyahlara baktı.Uyuyamadığı için etrafını kırmızılar sarmıştı.
"Son olarak.Ne geçmişin kurcalanmasından ne de geçmişten bahsedilmesini sevmem.Yaşadığın şeyleri unutmana ihtiyacım yok.Ancak geleceğimize saygı duyup bize odaklanalım istiyorum."
Araf kararlı bir adamdı.İstediği neydise söylerdi.Onur onun bu halini çok sevmişti.Çünkü çoğu zaman düşündükleri,hissetikleri dilinin ucuna gelir ama söyleyemezdi.Belki Araf öğretirdi ona konuşmayı.
"Peki gerçekten tehlikeli biri misin?"
"Emin olacağın tek şey masum birini öldürmediğim.Sana ailemden bahsetmeli olursam eğer...O gece beni bıçaklayan kuzenimdi.Bu yüzden ona sıkmadım.Babam katı adamdır,konu bana gelince daha çok katılaşır.Ancak yinede tek varisi olduğum için çok üzerime gelmez.Sakin adamım,öfkemi göremeyene kadar böyle düşünürsün."
Duyduğu şeyler kafasını karıştırmıştı.Tabi kimse sütten çıkmış beyaz kaşık değildi.Ancak neden sıradan biri Onuru bulmuyordu?
"Kararını gözden geçirmek istersen-"
"Gerek yok.Beni koruyacağına inanıyorum."
İlk defa birine inanmayı seçmişti.Arafın elini tutup gözlerine baktı.İstemsizce ona güveniyordu ve güvenmeye devam edecekti.
Arafım da Arafımmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
غموض / إثارة"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...