Geçen yedi saat.Kapalı kapıya bakarak iç çekiyordu sürekli.Kubilayla beraber kahvaltı yapmıştı Araf.Onuru davet etmesine rağmen gelmemişti.Sabahları kahvaltı yapmadığını,çalıştığı için onu rahatsız etmemelerini söylemişti.Tam yedi saattir Onurun yüzünü görmemiş ve sesini duymamıştı.
"Efendim dikkat edin."
Kubilay kalkmasına yardım etmişti.Ani yaptığı hareketler canını yakıyordu bazen.Masadan meyve tabağını alıp kapalı olan kapıya yürüdü.
"Efendim meyveler sizin için-"
Yüzüne kapanan kapıyla omuzları düştü.Onurun varlığına alışması gereken diğer kişi Kubilaydı.Kanepeden ceketini alıp gitmişti.
"Çalıştığımı söyledim."
"Yedi saat önceydi o.Atıştır."
Tabağı Onurun eline tutuşturup dikilen damatlığa baktı.Beyaz renkteydi.İnce detaylarla hazırlanmıştı.
"Güzel."
"Henüz bitmedi hadi çık."
"Vebalı mıyım?Niye sürekli beni kovuyorsun?"
"Evet,hastalanmaktan korkuyorum."
Araf duvara yaslanıp cebindeki sigarayı çıkarttı.Bakışları camın kenarına bırakılan sigaraya kaydığında sırıttı.
"Alıyorum sigarandan."
"Yok mu senin?"
"Unutmuşum almayı."
Tekrar duvara yaslanıp manzarayı,yani Onuru izlemeye başladı.Bu defa alıcı gözle bakıyordu kumrala.Beli incecikti.Yüzü onun aksine hep temizdi.Onura her yaklaştığında burnuna dolan vanilya kokusunu çok sevmişti.
"Beni izlemeyi kes."
"Manzara güzel olunca dalmışım."
"Yaptığın iltifatı sikeyim."
Araf kahkaha atıp sigarasını söndürdü.Onurun yanına gelip ellerini masaya koydu.Elinde iğne iplik duran kumrala baktı.
"Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış."
"Ama ben seni kovamıyorum."
"Bana karşı önyargının sebebi silahım mı?"
"Hayır varlığın."
Aldığı cevap nedenini bilmediği bir şekilde Arafı kırmıştı.İlk defa birine kırıldığını düşününce sırıtmıştı.Neydi yaşadığı bu ilkler anlamıyordu.Beline taktığı silahı masaya bırakıp Onura itti.
"Al şunu.Sana güvenmek benim seçimim.Beni haklı çıkarmak senin vereceğin karar.Bana tetiği çekip çekmediğimi sormuştun.Çektim,hatta sayısını unutacağım kadar çok.Ancak masum birine sıkmadığıma emin olabilirsin."
"Sana neden inanmam gerekiyor?"
"Çünkü sana ihtiyacım var."
Siyah gözlere bakmamak için kaçırıyordu gözlerini.Masadan silahı alıp en alt çekmeceye koydu.Anahtarla çekmeceyi kapatıp anahtarı masaya bıraktı.
"Sen silahını bıraktın.Ancak dışarıda düşmanların bırakır mı bilmem.İhtiyacın olursa eğer alman için veriyorum anahtarı."
Araf ilk defa birine hayranlık duymuştu.Hızla çarpan kalbine gülümseyip anahtarı aldı.Bu anahtarı kolye yapıp göğsünden asacaktı.Çünkü en son kalbi hızlı koştuğunda böyle çarpmıştı.
Biri bana anahtar hediye etsinnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdeki kan
Mystery / Thriller"Gücün o kıza mı yetti lan?!" Hapishane denilen cehenemme düşerken sizden önce işlediğiniz suç girer koğuşa.Onur eski sevgilisine tacizden yargılanmıştı.Koğuşta kimse onunla konuşmazdı.Sürekli yok sayılıyor,ağır laflar işitiyordu. "Unutmuşum." Seyi...