Yatakta savaş (smut)

2.4K 116 13
                                    

"Benden vazgeçtiğine inanamıyorum.Gerçekten bu kadar kolay mı?"

Araf Onurun dizlerine yatmıştı.Kumralın ince parmakları saçlarında geziniyordu.

"Siniri geçtiğinde bir daha konuşacaksınız.O zaman seni anlayacaktır."

"Pişman olmayacak.Beni anlamayacak.Durdurmadı bile beni."

Gözleri kapalı konuşuyordu.Onurun kahveleriyle siyahları buluşsaydı eğer dayanamaz ağlardı.Ağlamak istemiyordu.Onurun daha fazla üzülmesine izin veremezdi.

"Baban seni çok seviyor.Öfke,kırgınlıklar bunlar hepsi geçer."

"Babam beni çok seviyor.Ancak ben senide sevsin istiyorum."

Gözlerini açmış kahvelere dikmişti.Onurdan vazgeçemezdi,bu yüzden soyadının ona verdiği yetkilerden vazgeçmişti.

"Seni seviyorum biliyorsun dimi?"

"Beni öpersen inanırım."

Gülümseyip kafasını eğdi.Dudaklarını birleştirdiğinde Araf elini ensesine atmıştı.Şimdi parmakları kumralın saçlarında geziniyordu.

"Odamıza gidelim."

Onurun alnına öpücük kondurup kendisine çekti.Dudaklarının üzerindeki sıcaklık soğusun istemiyordu.Arafın sıcak dilini diliyle karşılamıştı.Onurun sırtı yatağı bulduğunda Araf siyah gömleğinin önünü açtı.

"Siyah yakışmış.Böyle daha seksi görünüyorsun."

"Diyorsun..."

Onurun üzerine eğilip elini tişörtünden içeri soktu.Eli ince belini okşuyor,ağzı boynunu emiyordu.Arafın soğuk eli sıcak tenine değdiğinde beli havaya kalkmıştı.Siyah gömleği omuzlarından indirip öpücük kondurmaya başladı.Alttaki şişkinliğe elini atmış ve sıkmıştı.Araf kulağına doğru inlediğinde fermuarı açtı.

"Beni delirtiyorsun kumral!"

Pozisyonu değişti.Şimdi Arafın üzerindeydi.Kalkmış aletine sırıtarak bakıyordu.

"Amaç seni çıldırtmak."

Arafın üzerine çıkıp kalkmış aletinin üstüne oturdu.Siyahlarda gördüğü kıvılcım hoşuna gitmişti.Elini Arafın göğsüne koydu ve hareket etmeye başladı.Kalkmış aletinin üzerinde hareket eden kumrala bakıp dişlerini sıktı.

"Zorlama beni."

Boğuk çıkan sesi Onuru daha fazlasını yapmaya itiyordu.Arafın boynuna sulu öpücükler kondurup aşağıya doğru indi.

"Hoşuna gidiyor ama..."

"Onur."

Kumral alt dudağını ısırıp şehvet dolu gözlerle ona bakıyordu.Dudaklarını tekrar birleştirdi.Araf hırsla ona karşılık veriyordu.Bazen alt dudağını dişleriyla çekiştirip kanatmaya çalışıyordu.

"N-ne yapıyorsun-"

"Hoşuna gidecek bir şey."

Elini içeri sokmuş ve aletine dokunmuştu.Arafın titreyen bedenine bakıp yutkundu.Bu adamın zevkle inlemesi kalbini hızlandırmıştı.Eli hızla aleti çekerken Arafın boğazını çoktan kızartmıştı bile.

"Sabrımı sınıyorsun!"

Onuru yatağa geri yatırıp tişörtünü çıkardı.Kahveler dikkatle ona bakıyor ve ne yapacağını izliyordu.

"Bekle!Yüzünü görmek istiyorum!"

"Bende tatlı deliğini görmek istiyorum."

Elleri ve ayakları üzerinde durmuş önündeki duvara bakıyordu.Arafın deliğiyle iyi ilgileneceğini biliyordu,ancak yaşadığı zevki izlemek istiyordu.Eliyle çarşafı sıkıp deliğine giren aleti inleyerek kabul etti.Ayakta durmak için tüm gücünü kullanıyordu.

"Ahm!A-Araf-"

"Sakın kendini bırakma."

"Hareket et o zaman ah!"

Araf içinde hızlanmadan hareket ediyordu.Bunu onu çıldırtmak için yaptığını anlamıştı.Dudaklarını birbirine bastırıp inlemelerini boğdu.Dişe diş kana kan.

"Savaşıyoruz öyle mi?"

"Yatakta savaşın kaybedeni olmaz."

Onurun söylediği şey hoşuna gitmişti.Kumralı belinden tutup aletini deliğe ittirdi.Sert vuruşlar yapınca Onurun inlemelerini tekrar kazanmıştı.Canını yakmamaya dikkat ediyordu,ama Onurunda sert sevdiğini anlamıştı.

"Derinlerinde kaybolmak istiyorum!"

"Sonsuza kadar içimden ah! çıkmaya bilirsin!"

İşte bu kavgada söylenmeyecek o laftı...


Fotoğrafları bıraktımmmm

Fotoğrafları bıraktımmmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin