Belimdeki soğukluk

3.5K 174 5
                                    

"Abi,iyi misin?"

"Kusura bakma koçum dalmışım.Ne diyordun?"

"Kalkalım diyecektim.Geç oldu."

"Bırakayım seni-"

"Taksi bekliyor abi."

Onur gülümseyip ayağa kalkmıştı.Hesabı ödeyip Yamanı taksiye bindirmişti.Bu çocuk hep böyleydi.Hızlı ve başarılı!Telefonuna gelen mesajlara bakıp iç çekti.Babası sürekli eve uğramasını söylüyordu.Başına gelen olaylardan sonra eve gitmeye pek cesaret edemiyordu.Çalışma odasında kendisine bir yer ayırmıştı.Şimdilik idare ediyordu.Kafasını kaldırıp geceyi aydınlatan yıldızlara baktı.

"Umarım aynı yıldıza bakıyoruzdur..."

Kulaklığını çıkartıp ilk çıkan şarkıyı dinlemeye başladı.

Bir varmışız, bir yokmuşuz 

Masalmışız, yaş almışız derken

 Evet, doğruydu gitmen 

Er geç ayrılacaktık zaten 

 O gönlün oldu mu? 

Soğudu mu için? 

Bir cevap buldun mu? 

Neden, nasıl, niçin?

"Ne cevabı daha kendimi bulamadım."

Aranan bulunurdu.Sen hiç kendini aramadın Onur.Cebinden anahtarı çıkartıp kilidi bulmaya çalışıyordu.İçmemesine rağmen yine sarhoş hissediyordu.Kilidi bulamayınca sinirlenip elini saçlarına daldırdı.

"Ah deliricem!"

Bir kez daha denediğinde belinde hissettiği soğukluk korkutmuştu onu.Ensesinde hissettiği sıcak nefes yüzünden kıpırdayamamıştı.Önüne düşen gölge arkasında biri olduğunun kanıtıydı.

"Hayal değilsin..."

"Emin ol hayal olmam için yalvaracaksın."

Duyduğu ses hiç tanıdık değildi.Aniden yüzünü döndüğünde sokak lambasının yanlız gözlerini aydınlattığı kişiyle karşılaşmıştı.Bu gözler ela değildi,siyahtı.

"S-sen kimsin?"

"Bana yardım et.Yoksa senide kendimle beraber cehenneme götürürüm."

Bakışları aşağı kaydığında kaşları çatılmıştı.Az önce belinde hissettiği soğukluk silahın namlusuydu.

"Yaralısın..."

Galiba bu adamı içeri almaktan başka şansı yoktu.




Bu çocuk aynı ben başından bela eksik olmuyor

Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin