Hasret

6.5K 313 3
                                    

"Delirtmeyin lan beni!Açın kapıyı!Gardiyan!O herifi götüremezsin!"

Koğuşu birbirine katmıştı.Ancak yinede Ahmetin gitmesine engel olamadı.Onu tanımadığından emindi.Ayrıca,Ahmetin daha fazlası olduğunuda biliyordu.

"Yeter artık!Hücreye attıracaksın kendini!"

Seyit önüne geçip kapıya vurmasını engellemişti.Tüm bedeni sinirden titriyordu Onurun.

"Siktir git!"

"Bana bak sik kafalı!Karanlıkta korkudan gebermek mi istiyorsun?"

Onurun afallayan gözlerini görünce gülümsedi.İyi yerden vurmuştu onu.Ölümle korkutamayacağını anlamıştı artık.

"Geç otur yerine asabımı bozma."

"Bana emir verip durma.Asabını sikerim ona göre."

"Kendini siktirtmede."

Koğuşun kapısı açılınca Onur bir adım geri attı.Gardiyanın onu koğuşa götürmeye geldiğini sanmıştı.Seyit Onurun önüne geçip gardiyana baktı.Onu götürmesine izin vermeyecekti.

"Seyit.Ziyaretçin var."

Gerilen yüzü anında gülümsemişti.Koğuştan çıkıp hızlı adımlarla gardiyanın peşine takıldı.Annesi gelmişti ziyaretine.Etrafına baktığında kızını görememişti.

"Anne."

"Kınalı kuzum."

Annesi boynuna sarılıp kokusunu içine çekmişti.Seyit kadının ellerini öpüp gülümsedi.

"İyisin dimi?"

"İyiyim oğlum.Sen iyisin dimi?"

"İyiyim annem.Kızım nerde,neden getirmedin?"

Oğluna nasıl söyleceğini bilmiyordu.Seyitin ellerini tutup yalvarır gözlerle ona baktı.Kızmasını istemiyordu,lakin saklayamazdı bunu.

"Dedesi izin vermedi oğlum.Çocuğu öyle yerlere götürürsen alırım sizden dedi."

"Kimi kimden alıyor!Benim kızımı babasından mı saklıyor?!"

Rahmetli eşinin babası evliliklerine onay vermemişti.Buna rağmen kaçmış ve evlenmiştiler.Kızı ölünce İhsan bey torununu almak için mahkemeye baş vurmuştu.Melisa babasını seçince kazanamamıştı.

"Oğlum kurban olayım sakin ol.Mahkemeye kadar idare edelim.Avukatınlada konuştum,bu defa olacak diyor."

Seyit ellerini çekip ayağa kalktı.Boş ümitlerle zamanını harcamak istemiyordu.Olmuyordu işte,çıkamıyordu burdan.Şahitler yalan ifade verip tıktı onu bu deliğe.

"Git anne.Kızımı getirmeyeceksen sende gelme."

"Oğlum-"

Kendisine kızıyordu.Annesini gözü yaşlı mahpusane köşülerine getirdiği için,kızına iyi bir baba olamadığı için.Kızı büyüyordu ve o bunu göremiyordu bile.Koğuşa darmadağın bir Seyit gelmişti.

"Seyit kardeşim,iyi misin?"

"Yalnız bırak beni Asaf."

Kendini yatağa atıp onu izleyen kişiye baktı.Seyitin bu halinden keyif alır gibi sırıtıyordu.Sabr çekip sırtını Onura döndü.Kimse ilerde ne olacağını bilmeden üzülüyordu.Çok az kaldı,gerçek acı ve şehveti tatmaya.

Elimdeki kanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin