Oy ve yorum lütfen 🌸
•••Jeongin türünün ilk örneği olduğundan mı bilinmez tatlıydı. Minho ve diğerleri ise... bir noktada Minho'nun o görünüşünü hazmedene kadar konuşmasak sanırım daha iyi olacaktı. Çünkü şu an kardeşine sarılan kızıl saçlı bir abi olsa da aklıma o anlar geliyor ve nefesimi daraltıyordu. Korkutucuydu. Böyle bahsetmek istemesem de oldukça korkutucuydu.
Yutkundum ve etrafa bakındım tekrardan. Tutunacak birşey arıyordum ama herşey yanıp kül olduğundan ortalık boş araziydi. Derin bir nefes alıp ayaklarımı ileri geri yaptım. Bu tatlı anları bayılarak bozamazsın hayır.
"Minho gerçekten iyi olduğuna emin misin?"
Jisung yanımdan geçti ve Minho'nun kolunu tuttu yavaşça. Teyit etmek istiyordu. Şahsen bende isterdim. Her ne kadar korkutucu olsa da endişeleniyordum onun için. Bu kadar fazla güç kullanması ve tam gücünde değilken tanrı moduna girmesi... hayra alamet şeyler getiremezdi. Üzgünüm. Üzgünüm ama durum buydu.
"İyiyim. Sadece midem bulanıyor o kadar. Tanrım. Sabahtan beri açım."
Hahlayıp güldüm. Chan'da aynı şekilde yapmış Jisung da kaşlarını çatıp dalga geçiyor diye koluna vurmuştu. Bebeğim ise... kaşlarımı çattım yavaşça. Jeongin hala sarılıyordu. Böyle uzun durması iyi bir şey miydi?
Pek sanmıyorum.
"Jeongin abicim bırakabilirsin beni. Hadi bebeğim eve gidelim daha banyo-"
Minho Jeongin'i kendinden uzaklaştırmak istediğinde tökezledi. Sertçe yutkunduğunu görmüştüm. Eli hala Jeongin'in omzundayken nefes almaya çalışıyordu sanki. Endişeyle yanlarına yaklaştım. Jisung ismini söyleyip kolundan destek verse dahi tutamadılar. Az önce tanrı moduna girip yeri göğü inleten adam dizlerinin üstüne düştü ses çıkarmadan. Yutkundum ve geri çekildim gördüğüm şeyle. Saçları. Ben. Ben bakmıştım. İnternette görmüştüm. Kitsuneleri araştırırken okumuştum.
Kitsunelerin ölümü bedeni kendini yenileyemeyecek kadar güçsüz düştüğünde gerçekleşir. En belirgin gösterge saçların beyazlamasıdır. Saçının tümü beyazlamış bir kitsune ölümü simgeler.
Neden? Neden saçı beyazdı şimdi? Turuncudan kızıla dönen saçları neden beyazlamıştı aniden? Jisung niye ağlıyordu? Jeongin neden tir tir- Chan. Hayır. Hayır hayal görüyorum. Kendimi bir sonucu olacağına inandırdığım için ben o yüzden yani ben hem Chan ağlamaz ki hayır hayır bu bir hayal. Belki de rüya. Ben ben belki de bayıldım? Evet bu mantıklı ben-
"A-abi. Saçını saçın şey olmuş abi. Şey. Bana bak. Abi. Abim iyisin demi? Dondurma. Dondurma yiyelim dedin açmışsın hem ben yemek yapmayı öğrendim yani şey. Gözünü aç. Abi? Abi gözünü açar mısın? Hyung noluyor? Abi? Abim?"
Jeongin her abi dediğinde kalbimdeki acı artıyordu. O her söylediğinde Jisung Minho'nun elini sıkıyor enerji vermeye çalışıyordu ama... ama ben...
Ben artık Minho'nun enerjisini hissetmiyordum.
Sedelendim. Geri geri giderken düşmüştüm yere. Nefesim kesiliyordu. Korku veya şoktan değildi bu sefer. Acıdandı. Tam tanışmasakta, onunla çok vakit geçirmesemde ben... Minho. O. Hah. Bu. Birini kaybetme duygusu hep böyle acıtan bir şey miydi? Ben bile böyleysem Jeongin nasıl hissediyordu? Abisi. Peki ya Jisung? Sevdiği adam. Chan? Uzun yıllar boyunca görüşmediği en yakın arkadaşı.
Bu kadar kolay mıydı? Böyle ani bir ölüm cidden doğru olan mıydı bilemiyordum. Dizilerde filmlerde hep son bir konuşma olmaz mıydı? Doğru değildi bu. Doğru hissettirmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitsune •Hyunin•
FanfictionHyunjin tatil yapmak için gittiği kulübede pembe bir tilkiyle karşılaşır. Renginden çok, dokuz kuyruklu olması onu şaşırtan şeydir. Başlangıç tarihi: 26.12.2022 Bitiş tarihi:...