4.9

529 101 107
                                    

Oy ve yorum lütfen🌸
•••

3.ay:

"Peki buradan nasıl gözüküyorum?"

Kendi etrafında dönüp sağ tarafına dönük bir şekilde durunca güldüm. Açık mavi cepli bir tişört, altına ise koyu mavi kot short giymiş etrafta geziniyordu güzelim. Olay şu ki bugün annemgil geliyordu. Dün konuşmamızı duymuş gibi sabah aramış ve geliyoruz diye haber vermişlerdi. Bunu duyan Jeongin'in annesi ise olaya dahil olmuş ve bütün ailenin olduğu bir kahvaltı planlanmıştı.

Ayvayı yemiştim.

Yemiştim diyorum çünkü sabahtan beri kahvaltı için birşeyler hazırlıyordum ama Jeongin'in annesi çok titiz bir kadındı. Kendisini tam tanımasamda bir kaç kere üstün körü karşılaşmıştık. Minho'nun kendini kontrol eden asil versiyonu gibiydi. Siyah saçlı olmasına karşın bir ateş kitsunesiydi. Konseyde yer alan kraliyet ailesini temsil ediyordu.

Anlatabildim mi? Durum ciddi.

"Çok güzel olmuşsun sevgilim ama küpelerini takmamışsın. Annen küpelerini seviyor diye biliyorum."

Yanıma yaklaştı ve başını salladı. Küpeler... Jeongin'in tanrı moduna girdiğinde oluşan eşsiz güzellikteki şeydi. Moddan çıkmasına rağmen yine de varlığını koruyordu. Kitsune güçlerine takıntılı kaynanam ise her geldiğinde görmek istiyor diye duymuştum. Bu kahvaltıda küpeleri takması hoşuna gidebilirdi. Daha doğrusu biraz olsun ilgiyi benden alırdı. "Küpeleri taktığımda herşeyi biliyormuş gibi hissediyorum. Annenle babanın yanında ukala davranmak istemedim."

Patatesleri döndürmeyi bırakıp yanımdaki Jeongin'e baktım. Sakin sakin kızaran patateslere bakıyordu. Elimdeki maşayı da bıraktım ve kafasından tutup kocaman bir öpücük kondurdum yanağına. Güzelim benim. Düşünceli olması aşırı hoşuma gidiyordu. "Ve şey kombinime uymuyordu."

Güldüm ve son bir öpücük alıp önüme döndüm. Ben yemekleri yaparken o evi toplamış hatta bu konuda Lily ile kavga bile etmişlerdi. Neyseki kızım Jeongin'in durumunu anlıyor ve çok uzatmıyordu.

"Agh. Lily niye kahvaltıda olmak zorunda ki? Beni nasıl açıklayabilirsiniz? Bence ben olmamalıyım masada."

"Hayır bugün Haewon yok. Bugün bizimlesin. Hadi peynirler daha doğranmadı. Hadi hadi Hwang Lily. İlerle."

Seslice nefesini verdiğinde ona döndüm. Bu onun ifadesini düzeltmesini sağlamış ve hemen buzdolabını açtırmıştı. Gerçekten çok fazla buluşup konuşuyorlar ve şey ailesi biziz? Bizimle biraz daha fazla vakit geçirmeliydi. Ayrıca fazladan yalanımız kalsın istemiyordum. Sonradan aniden annem eve gelir bu kız ne felan der. İnanın bana buna hiç gerek yok. Bir de o kaosla uğraşamazdım. Yoruluyorum yemin ederim.

"İnsan olmadığını nasıl açıklayacaksınız."

"Biz değil Chan yapacak." Patatesleri yağdan çıkarıp tabağa koydum. "Sadece gördükleri anormallikleri normal gibi şey edecekler. Öyle tam bir beyin yıkama meselesi yok."

"Bana kendini telkin ediyormuş gibi geldi baba."

Gülümseyerek tabağı da masaya koyup masayı tamamladım. Lily de peynirleri doğramıştı ve işte hazırdı herşey. Hala kızgın yağa bakan Jeongin'e dönüp yanına geldim. "Ne oldu bebeğim?"

"Şey. Sosiste yapabilir miyiz?"

Hemen başımı salladım ve dolaba yöneldim. Tabi ki yapabilirdim. Hamile eşim istiyordu. Herşeyi yapabilirdim ben. Ne istiyorsa. Üst raftaki sosisleri alıp ahtapot şeklinde bölmeye başladım. Ne yaptığımı fark edince çok heyecanlanıp ellerini birbirine vurmuştu. "Woaaah Hyunjin en iyisi."

Kitsune •Hyunin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin