Oy ve yorum lütfeeen 🩷
Bu bölüm bı Hyunjin'in durumu bı minsungun durumu olarak gidecek kısacası bebeklerle oynayan minsung ve deliren hj xjnxndndn
•••İlahi bakış açısıyla bebek kaçıran Minsung ikilisi:
Yaklaşık aynı yaşlara sahip olmalarına rağmen Minho, Jisung'tan beceriksizdi teknolojiye adepte olmakta. Özellikle de arabalarla olan savaşı insanı delirttiğinden bu sefer direksiyonu alan kişi Jisung'tu. Göz ucuyla yeğenlerini seven antik ateş kitsunesi, kitsuneler kralı eşine baktı. Agucuk bugucuk yapan eşine...
"Bazen cidden şu hallerini kaydedip konseye atasım geliyor."
"Hanimiş amca. Hanimiş bu bebişlerim amcası aaaa benmişimmm"
Minho asla dediğini takmazken Jisung'ta kendini tutamayarak güldü. Sevdiği adamın tatlılığı bir yana pusetteki üç bebiş o oyun yaptıkça gülüyor ve kuyruklarını sallıyorlardı. Beyaz olanın biraz tereddütlü ağlamaklı bir hali varken diğer ikisi fazlasıyla adepte olmuştu duruma. Özellikle kırmızı olan tamamen Minho gibi deli dolu enerjik bir bebekti. Derince bir nefes aldı çocuk. Bu manzara hoşuna gitmişti.
Karnındaki bebeğinde hoşuma gittiğini hissedebiliyordu.
Refleks olarak iki eliyle tuttuğu direksiyondan sağ elini ayırdı ve karnına koydu. Minho bilmiyordu daha. Çok küçük olduğu için söylemek istememişti Jisung. İlk evliliklerinde iki kere düşük yapmış bir kitsuneydi yani riski çok fazlaydı. Minho'nun tekrar tekrar umutlanıp üzülmesini görmek istemiyordu artık. Bu yüzden elinden geldiğince saklamak için söz vermişti kendi kendine. "Çok sesli konuşma. Hyunjin'e anlattığın hikayeyi hatırlamıyor musun?"
"Yalandı o. Bebek kitsuneler ilk bir hafta zar zor duyar."
Jisung kaşlarını çattıp ciddi misin dercesine baktığında Minho da ona bakıp göz kırptı. Hain kitsune yine yapmıştı yapacağını. "Bazen hangimiz nogitsune emin olamıyorum. Her neyse. Hyunjin uyanıp Felix'ten yardım istediği an kendimizi bir an geçmişte, bebekleri alırkenki halimizde bulacağız. Kısacası şu an boşuna gidiyoruz. Hey bir dakika bu ifade de ne? Tanrım Felix'e bir şey yapmadın umarım!"
"Sadece telefonunu alıp ailesinin yanına ışınladım. Üstelik sevgilisiyle beraber. Hızlı bir tanışma hikayesi olacak işte ne güzel."
Bıkkınca nefesini verirken bu sefer de bebeklere baktı küçük olan. İkili atışırken kim konuşuyorsa ona bakıyor resmen televizyon izler gibi izliyorlardı amcalarını. "Siz onu takmayın tamam mı? Yerim ki. Ah. Gelmişiz. Tamam şimdi sen çok sevdin bana ver bebekleri."
"Hani karşıydın kaçırmaya."
"Kaçırdık daha. Hazır bulmuşken bolca sevelim. Değil mi? Değil mi minikler?"
Kuyruklar hızlı hızlı hareket ederken hayal kurma sırası şimdi Minho'daydı. Güzeller güzeli eşini bebekleri severken görmek ona hem iyi hemde kötü hissettiriyordu. Çocuklarını kaybedişleri ve Jisung'un depresyonu aslında onların en zor anlarıydı. Yine de ikiside bu konuyu açmıyor, önlerine bakarak devam ediyorlardı. "Jisung." Siyah gözler sorarcasına bakmaya devam ederken gülümsedi. "Seni çok seviyorum."
Jeongin hariç herkesi ayağa kaldıran Hyunjin'in bakış açısıyla:
Bulduğumda. Bulduğumda kitsune kralı katili olacağım.
Masadaki Jisung'un notunu okur okumaz telefona sarılmış ve Felix'e ulaşmaya çalışmıştım ama bir türlü cevap vermiyordu. Ya gecenin beşi olduğu içindi ya da Minho bir şey yapmıştı. İkinci seçenek daha olası geldiği için evde daha fazla beklemeyip arabanın anahtarını da alıp evden çıkmıştım. Gittiğim ise tek yer vardı. Orman. Jisung bebekler bizde dediğine göre ve evlerinde olmadıklarına göre tek ev orası, ormandaki ev oluyordu. Yeminim olsun çocukların hasta olursa Jisung'ta elimden kurtulamazdı. Sinirle gaza bastım. Sikeyim. Gecenin bu saatinde bu trafikte neyin nesiydi?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitsune •Hyunin•
FanfictionHyunjin tatil yapmak için gittiği kulübede pembe bir tilkiyle karşılaşır. Renginden çok, dokuz kuyruklu olması onu şaşırtan şeydir. Başlangıç tarihi: 26.12.2022 Bitiş tarihi:...