5.6

117 37 38
                                    

Oy ve yorumu unutmayalım ve pofudukların tadını çıkarın efenim💓
•••

"Haaayaaat" Güzeller güzeli eşim şarkı söylercesine devam etti. Pembe pijama takımı ve kulaklarıyla üstündeki ayıcıklı mutfak önlüğüne silmişti elini. "Güzel ama yemek yapmak zor. Hm. Bu siyah oldu. Hyunjin güzel yapmışım dimi?"

Elindeki tavayla bana döndüğünde kucağımdaki bebeklerim kokunun etkisiyle kafalarını geriye çektiler. Hem gülmemek hemde geri çekilmemek için elimden geleni yaptım. Evet. Tam şu an Jeongin yemek yapmayı deniyordu ve bunun sorumlusu tamamen bize geleceklerini söyleyen Chanmin çiftiydi. Leum ile tanışmalarını bende çok istiyordum ama Jeongin'in yemek yapması çok ekstremdi. Pardon yapamaması ama çabalaması.

"Neden bir şey demiyorsun?"

"Nutkum tutuldu güzelliğinden çok iyi çok. Ovv buram buram-" gözlerini kısmış bana bakan Gaon'dan gözlerimi kaçırdım. Belli etme babacım. Hem yalan bazen iyidir. Evet evet. Bir şey yok. "Mis gibi kokuyor. Çok iştah kabartıcı ama diyorum sen yoruldun sanki? Hm? Aaa bak Winter seni istiyor."

Kızımı öne sürdüğümde bu sefer bana tip tip bakan oydu. Gözlerimi açıp kapatıp ona işaret verdim. Hadi kızım. Sen kurtarırsın bizi. "Miyu vu."

"Woaah bebeğimm~ ama sorun değil." Tavayı kenara atıp, evet tam anlamıyla tezgaha atmıştı, Winteri kucağına alıp öpüp kokladı. "Sen kucağımdayken de yemek yapabilirim!"

Koyu gözler hızlıca açıldığında Winter ile bakıştık. Bu sefer kurtarılmaya ihtiyacı olan o gibi duruyordu. "Aşkım ama ben hiç yorul istemiyorum. Bak Gaon-" oğlumu öne süreceğim anda zeki yavrum kucağımdan atlayıp kanepenin arkasına saklandı. Dışarı taşan pembe mavi kuyrukları ile pek saklanamıyordu açıkçası. Aklıma gelen dahiyane fikirle gözlerim büyüdü. "Bak. Bak saklambaç oynamak istiyor bebeklerimiz~"

Kyunjin meraklı meraklı bakarken başını okşadım. En çok Gaon bu oyunu severdi muhtemelen. Hm gerçi Kyunjin ebe olmaya bayılır gibi de geliyordu. Jeongin de bu fikri beğenmiş olacakki önlüğü çıkarıp onu da başka bir yere attı. Ah. Evet. Bunları toplayacak kişi benim. Herneyse. Sonuç olarak zehirlenmekten kurtulduk. "O zaman hadi oynayalımm Hyunjin sen kyujin'le ebe ol. Biz saklanalım. Gaon gel bebeğim."

Ebe olmamıza o kadar çok hızlı karar verilmişti ki sandalyenin üstünde bir süre Kyunjin'le durduk. Bu oyunda demokrasi yoktu ve muhtemelen ömür boyu da böyle sürecekti. Herneyse. İyi yönden bakalım ki Winter'in kuyruğu çok pofpoftu Gaon'un ise üç tane kuyruğu vardı.

Saklanamazlar heheh

Kızımı yere koydum ve doğruldum. Tilki avına çıkabilirdik artık. "Hadi kardeşlerini bulalım. Hanimiş kardeşler?"

"Wiiii wi" zıplayıp pıtı pıtı gitmeye başlayınca gülerek etrafa baka baka onu takip ettim. Kokluyordu etrafı. Minderleri altına baktım. Ne olur ne olmaz belki- Kyunjin bir anda kulaklarını yukarıya diktiğinde başımı gururla kaldırdım. İşte benim kızım.

"Wİİİİİİİİİ"

Perdenin altına koşup perdeyi çekeceği sırada bir el bebeğimi perdenin içine çekti. Ağzımı kapatıp kahkaha atmaya başladım. Jeongin Kyunjin'i susturmuştu şu an. "Ama ama bu sayılmaz ki! Koklayarak bulmak çok kolay!"

"Eh. Sonuçta normal bir aile değiliz." Perdenin arkasından çıkan üç kaçak pofuduğa baktım. Hepsi birlikte saklanmıştı. Yicem.

"Bir daha! Ama bu sefer kyunjin'de saklanacak. Sen tek bul bizi."

"Hm viyuv"

"Vivi"

Gaon ve winter babalarına katılınca içimdeki huzurla kafamı sallayarak onayladım onları. Çok tatlılardı ve saklambaçtan keyif aldıkları belli oluyordu. Koltuğa oturdum ve gözlerimi ellerimle kapadım. Saymaya başladığımda dörtlü arasında bir hengame çıkmıştı ama bozmayarak onlar sessiz kalana dek saydım. Dörtyüzün ortalarında başımı kaldırıp etrafa baktım. Hmmm. Bu sefer zor olacak gibi duruyordu.

Kitsune •Hyunin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin