4.6

697 120 238
                                    

Oy ve yorum 🌸
•••

"Waa- hmp nam"

Ağzına verdiğim kaşığı geri çekerken yanaklarını şişirmiş çatık kaşlı Jeongin'e güldüm. Akşamdan kalma olduğundan sabah zor dakikalar geçirmiştik. Fazlaca kusmuş ve ağlayıp durmuştu. Bilinçli olmadığına emindim. Şu an bile onun için yaptığım pudingi ben yediriyordum. Tilkimizin puding isteyesi tutmuştu sabah sabah.

"Beni susturmaya çalışıyorsun." Burnunu çekerek devam etti. "Yoksa artık beni sevmiyo- nam."

Ağzına yeni kaşığı vermemle cümlesini hemen yarıda bırakıp yedi. Küçük bir kahkaha attım. Onu bölmeme güya kızıyordu ama yinede yemeye devam ediyordu. Dayanamayıp alnından öptüm. O düzelecekse her şeyi yapmaya hazırdım. Ki düzelmek? Jeongin'i bu ağlamaklı haliylede seviyordum ben ama kendisine zarardı. Kutsal kitsune de olsa boğazı ağrıyabilir, bir süre güçten düşebilirdi.

"Bunu yedikten sonra... Güzel bir yere gidip kahvaltı yapalım, hm? Üçümüz bir yere çıkmayalı çok oldu."

"Lily Jeongin böyle ağlamaya devam ederse gelmek istemiyor. Rezil olmak istemiyorum." Duyduğum şeyle gözlerimi büyütüp Lily'e baktım. Dediği şeye rağmen yeni bir puding hazırlıyordu Jeongin'e. "Kutsalsın diye mi çok ağlıyorsun?"

"AĞLAMIYORUM BEN!"

"AĞLIYORSUN!'

Jeongin bir anda tilki formuna döndüğünde yüzümü geri çektim. Pembe sis çok tatlıydı ama biraz burnumu kaşın- "AAAA SAÇIMI BIRAK! LİLY ONLARI YENİ DÜZLEŞTİRDİ! "

Hemen pudingi masaya bırakıp ayağa kalktım. Jeongin tilki formunda Lily'in başına çıkmış minik patileriyle vuruyor, saçlarını çekip ısırıyordu. Tam müdahale edeceğim sırada kahverengi sis yayıldı etrafa. Jeongin'de düşmüştü. Kkami'yi uzun bir aradan sonra görünce mutlulukla gülümsedim. Lily 'büyüdüm ben' diyerek formuna girmiyor-

He?

Birbirlerine girip top gibi yuvarlanarak kavga etmeye başladıklarında öylece durdum. Ben... Bu durumda ne yapabilirdim ki? Hem Jeongin dokuz kuyruklu diye üstün gözüksede o kuyrukların bir anlamı yoktu. Vuruyordu güzelim ama yastıktan daha yumuşaktı kuyrukları resmen zarar verdiğini sanarak okşuyordu.

Tatlı.

Eninde sonunda duracaklarını bildiğimden kanepenin kenarına oturup onları izlemeyi seçtim. Bu versiyonlarındayken onları durdurmak istesem olan bana olur, bir sürü çizik ve ısırık izi çıkardı bedenimde. En iyisi buydu. Bir insan olarak sanırım yapabileceğim tek şey izlemek ve ocaktaki pudingi karıştırmaktı. Bu yüzden ayağa kalkıp ikisinin üstüne basmamaya çalışarak ocağın önüne geldim. Hm. Çilekli puding.

Yardım etmeyecek misin? Neden etmiyosun Hyunjin sen beni artık sevmiyo- aha tuttum kulağını hebelehübele

Duyduğum kötü adam kahkahasının tatlı versiyonu ile büyük bir kahkaha attım. Jeongin gerçektende kkami'nin kulağını yakalamıştı. Yine de kkami iyi tekmeleyen bir köpekti. Bence dikkatli olması gerekiyordu bu konuda.

Durum bu şekilde ben pudingi yapıp hatta soğutup dolaba koyana kadar devam ettiğinde ikiside yorulmuş ve bir anda kendilerini yana atmışlardı. Yüzümde büyük gülümseme dikkatlice ikisine de kucağıma aldım. Koltuğa geçirip oturduğumda ise kkaminin başını dizime gelecek şekilde, tilkinin ise göğsümün üstüne koymuştum. Yumuşak yumuşak aşırı tatlılardı.

"Rahatladınız biraz umarım."

Jeongin çekik gözleriyle bana bakınca kafasından öpüp ferah kokusunu içime çektim. Canım tilkim. Çok seviyordum. O her ne kadar bu durumdan dolayı ikide bir beni seviyor musun diye sorsa da ona olan aşkım en fazla artabilirdi bu hayatta. Ki arşta olduğu içinde bunun olması pek mümkün değil gibiydi.

Kitsune •Hyunin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin