3.6

834 154 246
                                    

Oy ve yorum 🌸
•••

Şey sevimlilik yapmak affetirmenin bir parçası olmalı, dimi?

Göğsümdeki tilkiye gözümü kıstım sonraysa tavana bakmaya başladım. Sevimlilik yaparak gönlümü almayı düşünüyordu ve bunu saklamak için çaba bile göstermiyordu demek. Anlıyorum.

Görüş açıma yine pembe pofuduk yüz girince kafamı oynatmadan onun olmadığı yerlere bakmaya başladım. Bu sefer de ben gözümü ne tarafa çevirsem kafasını o tarafa götürüyor resmen ona bakmam için zorluyordu beni. Bir süre bu oyun devam ederken bir yandan da gülümsememek için yumruğumu sıkıyordum. Bazen kafası karışıp yanlış yere uzatıyordu kafasını. En sonunda gözleri kısıldı ve tamamen çekildi. Ne olduğuna bakmak için hafifçe başımı oynattığımda hemen yüzümün dibinde bitmişti oyuncu tilki.

Yakaladımm

"Yakalasan ne fark edecek ki?"

Olsun bana bakmanı seviyorum ayrıcaaaa

Dokuz kuyruğunu sağa sola oynatıp en sonunda kalp yaptığı kuyruklarıyla. Gülümsemediğimi görünce ise tek kalp yapmaktan vazgeçip dört tane kalp yaptı. Pffft gerçekten bebekti.

"Kalp demek. Neden dört tane var? Yoksa benden başkaları da mı var Jeongin-sama."

nE?

"Bilemiyorum sekiz ay yoktun sonuçta. Acaba kumalarım var mıdır?"

Kimin ne nasıl dört tane kalp yaptım benim dört kalbim yok ki

Başımı iki yana sallayıp kollarımdan destek alarak oturur pozisyona geldim. O da bu yüzden üstümden kaymış ve bacaklarımın arasına yerleşmişti. Onun beynini yakıp kafasını karıştırmayı seviyordum. Şapşal halleri hoşuma gidiyordu. Ayrıca birazda ceza olar-

Benim tek kalbim var o da Hyunjin'e ait

Duyduğum şeyle durdum. Düşüncelerimde yarı da kesilmişti sanki. Kucağındaki pofuduk bacağıma başını sürtüp koydu. Patileriyle bacağımı iyice sarmış kuyruklarını hafifçe yüzüme vuruyordu. Bana kalırsa dediği şeyin ne kadar önemli ve güzel olduğunun farkında yoktu. Kendimi tutamayıp güldüm. Bir şey demek için kalkmaya çalıştığında ise elimle kürkünü okşamaya başladım. Bu yumuşaklık... her şeye bedeldi.

Affettin mig

"Nayır." Tekrar güldüm ve tüyleriyle oynamaya devam ettim.

O zaman b planına geçiyorum A planı sevimlilik elendi

B planı mı? Başımı iki yana salladım sabır dilercesine. Oyun seviyordu evet ama affetmeyi de oyuna bağlayıp- bir anda sırtım yatağın başlığına sabitlenince şaşkınlıkla ona baktım. İnsan forumuna dönmüştü. Gerçi pembe saçlarının arasındaki pembe kulaklarla pekte insan olduğunu söyleyemezdim. Yutkundum. Kuyruk? Kulak? Pembe? Bu bakışlar...

"Tahmin edeyim B planının ismi cazibe?"

"Hmm yaklaştın ama asıl ismi..." Kollarını boynuma dolayıp kucağıma yerleşince yutkundum. Tam kasıklarımın üstüne oturmuş ve yerini belli etmek istercesine hareket etmişti. Tekrardan yutkundum. Jeongin... Bej rengi,  omzundan düşen tişört ve koyu pembe kısa şortla çok çekici bir şekilde kucağımda oturuyordu. Kuyruklarıyla bacaklarıma yavaşça dokunması da işin cabasıydı. " Şehvet."

Dudaklarıma nefesini verdiğinde...

Tanrım sanırım sabır seviyem şu aralar fazlasıyla düşmüştü aksi taktirde bu oyuna bu kadar hızlı kanmazdım.

Kitsune •Hyunin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin