Oy ve yorum lütfen🌸🩷
•••Sanırım artık günün en sevdiğim saati bu saat.
Tatlılık krizine girmemek için elimden geleni yapıyordum ama arada bir bebeklerimin sorgulayıcı bakışlarını almam bana bunu pekte başaramadığımı gösteriyordu.
Süt içiyorlar. Beslenme saati. HEMDE BİBERONLA!
"Hiç bana öyle bakma." Kucağımdaki kızımın kafasından öpüp geri çekildim. "Çok tatlısın. Diğer kardeşlerinde öyle ve bil bakalım kimlerin babasının tatlı şeylere karşı zaafı var." Kuyruğunu oynatınca güldüm. "Tabi ki de Kyunjin'in~ Winter'in bir de Gaon'un~"
Winter çoktan doymuş akıllı bir kız olarak yatma pozisyonuna girmişken ismini duyunca kulaklarını yukarı kaldırdı. Gülümsedim. Güzelim bizi hiç yormuyor tatlı tatlı duruyordu öyle. Şey. Kyunjin ve Gaon için aynısını diyemezdim.
"Baba. Oğlunuz korkutucu." Arkama saklanmış Lily kısık gözlerle Jeongin'in kucağında sütünü içen Gaon'a bakıyor ve onunla göz kırpmama yarışına giriyordu arada. Şey. Açıkçası Gaon hoşuna gitmeyen bir şey olunca hemen belli eden ağlayan ve kızgın kızgın bakıp ardından küsmüş gibi kuyruğuna sarılan bir bebekti. Duygu değişimi çok fazlaydı kısacası. Yine de... Biricik oğlumdu o benim.
"Lily o senin erkek kardeşin. Eminim alışacaksınız ileride."
"Bence o Jeongin'e benziyor. Büyüyünce hain bir şey olacak."
"Jeongin oldukça pofuduk ve tatlı hmhm." Jeongin konuya dahil olunca güldüm. Dediği gibi tatlış tatlış bakmıştı. Güzelim benim. Kendimi ezmek gibi olmasın ama bence en çok babalık ona yakışmıştı. Çocuklarımızla çok iyi bir şekilde ilgileniyor, ilk günün yorgunluğu demeden onlarla vakit geçiriyordu. Saatin gece dört olduğundan da bahsetmek isterim. Kitsune de olsa bebek bebekti ve bebekler geceleri uyumazdı teşekkürler.
"Sevgilim Winter'i de alıp uyumaya ne dersin? Kendini çok yoruyorsun. Hm? Hadi hep beraber odaya gidelim hep beraber uyuyalım. Kyunjin'in gözleri bile yavaş yavaş kapanıyor."
Lily Winter'i kucağına yavaşça alınca sessizce teşekkür ettim kızıma. Bize cidden yardım ediyordu ve bu çok hoştu. Hep birlikte merdivenlerden çıkıp odaya geldiğimizde ise dinlenmek istediğimizi bildiğinden beyaz kızımı yavaşça büyük yatağın ortasına koymuş ve iyi geceler diyerek odadan çıkmıştı. Arkasından gülümseyerek baktım. Bir baba olarak cidden gururluy- telefonuma gelen mesajla hemen cebimdeki telefonu çıkarıp sessize aldım. Uyanırlarsa kendimi aşağı felan atardım. Mesaj gelmiş. Bu saatte kim... Ne?
Kızım: Yarın Haewon'la Jeju adasına gideceğim merak etmeyin hava kararmadan dönerim
Kızım: tabi ki izin verirsin dimi babacım sonuçta ben kardeşlerine iyi bakan tatlı ve uslu bir lily'im
Kızım: Bu arada kredi kartını da aldım yani endişelenmene hiç gerek yok"Hyunjin? İyi misin çok değişik bişi oldun?"
"Hayır sadece..." Ne diyeceğimi ne tepki vereceğimi bilemez halde telefonu kapatıp tekrar cebime koydum. Bu sırada uyduğunu gördüğüm Kyunjin iyice yatışmama neden olmuştu. Yine de. Yine de! "Hiç. Sadece yarın Haewon'u kovacağım. Bana hatırlat tamam mı güzelim."
Jeongin anlamaz bakışlar attığında yanına yaklaştım ve alnından büyük bir öpücük aldım. Gözlerini kapatıp kıprıştırarak açması o kadar tatlıydı ki... Danayamayıp yanağından da öptüm. Çok seviyordum. Çok fazla aşıktım.
"Ben uyurken saçlarımı okşar mısın?" Fısıltılı sesiyle hemen başımı salladım. Tabi ki. Bu dünyadaki en sevdiğim şeylerden biriydi onun saçlarıyla oynamak. Yine de... Uykulu olmasına rağmen gözlerini kısmaktan geri kalmayan Gaon sanırım bunu kıskanmıştı. Gülümseyerek elimi kaldırdım ve başını okşadım. Gözleri kapanırken içimden öpmek gelmişti ama uyanmasını da asla istemiyordum. Sabahtan beri enerjilerini harcıyorlardı çünkü. Yaramaz bebeklerim benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitsune •Hyunin•
FanfictionHyunjin tatil yapmak için gittiği kulübede pembe bir tilkiyle karşılaşır. Renginden çok, dokuz kuyruklu olması onu şaşırtan şeydir. Başlangıç tarihi: 26.12.2022 Bitiş tarihi:...