Pohled třetí osoby:
Byl začátek Prosince, všude chodili zamilovaní ruku v ruce, jen osamělý Harry byl sám a to ho mrzelo. Nikoho neměl. Nikomu se nesvěřoval. Byl pořád sám a čekal na tu pravou lásku. Ale to ještě nevěděl, že se vše v jeho životě změní.
Mezitím na Olympu:
"Můžeš být tak laskav a říct mi, co se to s tebou ksakru děje?" Louis se na svého otce podíval se značným opovržením. "Loiusi Williame nekoukej se na mě takhle. Ještě pořád jsem tvůj otec." Zahřměl Diův hlas. Louis si z toho nic nedělal. Otočil se k otci zády a protočil očima. Miloval Harryho, každou chvíli se na něj díval. Byla to jeho spřízněná duše, ale otec to prostě nedokázal překousnout. "Vůbec mě neznáš, tatínku, tak mě nesuď. Miluju ho. Nic s tím nenaděláš, i když jsi Bůh." Procedil skrz zaťaté zuby Louis. Byl naštvaný na svého otce. Ani neví proč je tady. Ještě že jeho myšlenky jsou před vlastním otcem chráněny. " Tak toto byla poslední kapka Louisi. Vykonám rozsudek, ten se ti ale nebude líbit." Zeus pošle Louise za trest na Zem, vrátit se smí, až najde někoho, kdo mu řekne, že ho miluje a láska musí být opětována. "Otče to nemůžeš udělat. Nikdy jsem tam nebyl, nikoho tam neznám. Nic tam nemám. A kdo by mě mohl milovat, když zjistí kdo jsem?" Louis zjistí, že Zeus nežertoval. "To jsi si měl rozmyslet trochu dřív než jsi se začal chovat takto. Varoval jsem tě, a ne jednou. Moje trpělivost vyprchala. A ty budeš pykat. Musíš přebrat zodpovědnost. Máš na to přesně rok, počínaje zítřkem. Připrav se."
Harry:
Vůbec mi není dobře, je Prosinec, blíží se Vánoce, zase je budu slavit sám. Chtěl bych potkat někoho, kdo mě bude milovat a já budu milovat jeho. Vytáhnu teploměr a zjistím, že mám horečku. Nemůžu si dovolit být nemocný. Potřebuju si uzavřít známku ve škole. A taky musím do práce. Už tak musím zaskakovat za jednoho kluka, protože je taky nemocný, nestěžuju si, každá libra se hodí, a když budu nemocný neutáhnu svůj malý byt. Zvedám se z postele a jdu si uvařit polévku, sice z pytlíku, ale alespoň něco.
Zalezu i s polévkou do postele a zachumlám se do peřiny. Zapnu notebook a pustím si film. Asi v polovině zjistím, že jsem nějak nedával pozor a nemám tušení o čem to je. Vypnu to. Přikryju se až pod bradu a budu doufat, že se vyležím. Zavírám oči a nechávám se odvést do říše snů.
Ráno vstanu, je mi trochu lépe, ale když si sednu zjistím, že mám mokré boxerky. Ach už zase. Zase se mi zdálo ani nevím o čem, ale musela to být jízda. Shodím ze sebe boxerky a vlezu si do sprchy. Pustím na sebe příjemný proud vlažné vody. Je mi lépe takže nemá cenu zůstávat doma. Jdu do práce a ve dvě mi začíná přednáška. Vylezu ze sprchy a vezmu si nové spodní prádlo. Nasoukám se do upnutých černých jeansů a vezmu si černé tričko a pletený černý svetr. Vezmu si mobil z nočního stolku a ještě rychle před zrcadlem upravím své vlasy na které potom nasadím svou hnědou beanie. Skloním se a nazuju si svoje hnědé boty, jsou sice okopané, ale nechci si kupovat nové, když za chvíli skončí stejně. A navíc jsou to moje oblíbené, stejně bych se jich nevzdal. Navléknu si svůj hnědý kabát a zamknu za sebou dveře. Pomalu sejdu schody a mířím do nového dne.
ČTEŠ
God's love
FanfictionCo se stane, když se polobůh žijící na Ollympu zamiluje do obyčejného smrtelníka? Dostane se mu pod kůži? Prozradí mu své tajemství o tom, kdo ve skutečnosti je? Louis- dvaadvacetiletý, nezkrotný polobůh, syn samotného vládce bohů. Harry- dvacetilet...