Harry:
Vůbec se nám nechtělo jít spát, celou noc jsme si povídali a kolem půl osmé jsme se rozhodli, že zajeme na nákup. Potřebujeme toho spoustu nakoupit, hlavně plenky. A taky nějaké sušené mléko, protože dětičky nějak moc papkají. Už si připadám, jako přeslazená princezna v cukrových šatech. Fujky, ale pro svou rodinu bych klidně zemřel a klidně bych ze sebe udělal princezničku v šatičkách, jen aby byli šťastní. Na tom jediném mi záleží.
Vyhrabali jsme se z peřin a zamířili jsme do šatny. Vytáhl jsem si čisté oblečení a skočil do sprchy. Nebyl jsem tam ani pět minut a už na dveře klepal netrpělivě Loui. "Hazz, jsi tam asi hodinu, vylez, musím čůrat." Uchechtl jsem se a otevřel dveře. "No konečně, co jsi tam dělal?" Stál jsem u zrcadla a díval se na sebe. Louis stál u záchodu a přešlapoval z jedné nohy na druhou. "Co děláš? Já myslel, že musíš čůrat." Louis se na mě nenávistně podíval a procedil skrz zuby: "Jo, ale nemůžu, když jsi tady." Otočil jsem se na něj a natáhl si boxerky. "Už jsem tě viděl nahého a taky jsem ti udělal dítě. To nemluvím o tom, že jsem do tebe strkal jazyk a prsty. Myslím, že zvládnu, když se vyčůráš." Louis byl rudý až ne zadku a nenávistně se na mě koukal. Dal jsem ruce nad hlavu, jako že se vzdávám a vzal jsem si věci a odešel. Zavřel jsem za sebou a uslyšel zavolání. "Díky." Usmál jsem se a natáhl jsem si svoje černé skinny jeans a k tomu jsem měl bílé tričko s nápisem. Vlasi jsem si svázal do drdolu a přemýšlel nad tím, jestli není čas navštívit kadeřníka.
Po deseti minutách přišel Louis, celý nahý a nakrucoval se, když šel okolo mě. Neodolal jsem a plácl ho přes zadek. Trošičku vypískl a pokračoval dál. Dalších deset minut strávil v šatně. Když přišel spadla mi brada až na zem. Vypadal tak sexy. "Och lásko, vypadáš tak sexy." Měl na sobě červené upnuté kalhoty, dole byly trochu zahnuté, tak odhalovaly jeho kotníky. Tričko bylo pruhované a všechno doladil kšandami. Prostě k sežrání. "Miluju tě, víš to?" Louis ke mě přišel a objal mě. Do ucha mi zašeptal. "Ještě řekni, že jsem sexy." Otřel se rty o můj krk a já vzdychl. "Och jsi tak moc sexy, že bych tě nejraději ohnul a opíchal tě." Louis vydechl a momentálně neměl krásné modré oči, ale tmavé a chytivé. "Pojď musíme jít. Až se vrátíme, užijeme si." Louis mě chytil za zadek a lehce ho zmáčkl. Pro děti pojedeme zítra. " Hazz? Zavoláš klukům, jestli něco nechtějí?" Vzal jsem si telefon a vytáčel Niallovo číslo. Párkrát to zazvonilo než se ozval jeho ranní chraplák.
N:" Halo?"
H:" Ahoj Ni, tady Harry. Jedeme do obchodu, tak nás napadlo, jestli něco nepotřebujete."
N:" Počkej, dám tě Liamovi. A ještě mi řekni, proč tak brzo vstáváte?"
H:" Ale Ni, my jsme ani nešli spát."
Uchechtl jsem se a uslyšel tiché povzdechnutí. Za chvíli se ozvalo šramocení a zanadávání. Myslím, že spadl nebo se přinejmenším kopl. Z dálky šel slyšet rozhovor kluků. "Liamku, volá Harry, jestli něco nechceme v obchodě." Chvíli bylo ticho a potom se dohadovali. Nechtěl jsem poslouchat, tak jsem dal telefon od ucha. Po chvíli jsem uslyšel hlas Nialla a zase telefon přiblížil.
N:" Jo, budete hodní, pisnu ti smsku, aby jsi to nezapomněl, ale moc toho není. A fakt díky, dneska se mi nikam nechce a zvlášť ne s Liamem. Je strašně vybíravej, ale neříkej mu to."
H:" Dobře, tak my vám to potom hodíme domů. A neboj nic neřeknu. Jako hrob."
Uchechtl jsem se a rozloučili jsme se. Sešel jsem schody a u dveří už stál Louis a poklepával svojí malou nožkou. "No to je dost. Kde jsi byl?" Naklonil jsem hlavu na stranu a raději neodpovídal. Obul jsem si svoje oblíbené boty a vzal klíčky od auta. "Kluci pošlou smsku, říkal jsem, že jim to potom hodíme domů." Louis se na mě jenom usmál a pokýval hlavou. Nasedli jsme do auta a vydali se do obchodního centra.
Louis:
Celou dobu, co jsme byli v obchodě jsem Harryho provokoval. Jak to nebylo nakrucování, tak to bylo zase něco jiného. Jednou jsem se předklonil, zrovna, když se díval Hazz. Vždycky jen tiše vzdychl a po pár takových momentech jsem si všiml jeho boule v kalhotech. Asi ho to dost tlačilo, protože on nosí jedině skinny. "Hazz, zlato, musíme vzít ty plenky." Zavolal jsem na něj a on mě obdařil drsným polibkem. V uličce zrovna nikdo nebyl a já se modlil, aby se někdo objevil. Přimáčkl mě na regál a já dostal strach, že si to tu semnou rozdá. Naštěstí to zkončilo jen u silného plácnutí na můj zadek. Hazz zavzdychal a odtáhl se. Vzal snad pět balíku plen a vyrazil k pokladně. "Lou, máme všechno, co chtěli kluci?" Koukl jsem se do košíku a zkontroloval jejich seznam. "Hmm, jo myslím, že jo." Usmál jsem se na něj a on znovu vyrazil.
Zaplatili jsme a mířili do podzemky. Nákup jsme naskládali do kufru a Hazz odvezl košík. Mezitím jsem si sedl a připoutal se. Harry přišel a koukl se na mě. Natáhl se ke mě a odepl mi pás. "Co děláš?" Nechápavě jsem se na něj podíval a on se zazubil. "No ještě nikdy jsem to nedělal v autě a zrovna jsem, díky někoho, dost nadržený." To díky někoho jsem byl já a v duchu jsem se za to poplácal po rameni. Harry mě nějak dostal na zadní sedačky, které sklopil. Začal mě rozepínat a já mu sundal tričko. Když jsme byli svlečení, rychle do mě vnikl. Bez přípravy, bez lubrikantu. Vzdychl jsem a on tvrdě přirazil. Začal se ve mě pohybovat dost tvrdě a tychle. Cítil jsem, že za chvíli budu. "Ha-hazz. Už-už budu." Vdzychl jsem a Harry přidal. Chytil mou chloubu do ruky a potom se nahl a dal si ji do pusy. Samozřejmě ze mě vyšel a já zamručel na nesouhlas. Jen co mou špičku obemknul pty, já se mu udělal do pusy. Znovu ho do mě zasunul a po pár přírazech se taky udělal. Celé auto bylo zadýchané, jako z filmu Titanic. Hazz se na mě usmál a pohladil mě po vlasech. Taky jsem se na něj uculil a začal se rozhlížet po boxerkách.
Harry:
Začali jsme se oblékat a potom otevřeli všechna okna, aby jsme alespoň něco viděli. Přesedli jsme si zase dopředu a ještě chvíli seděli. "Tak tomu říkám pořádný sex." Uchechtl jsem se a zmožený Loui na mě stočil pohled. "Ještě, že máme tak velké auto." Oba jsme se uchechtli a zapásali se. Vyrazili jsme domů. Po cestě jsme si pustili rádio a zpívali na náhodné písničky. Byla to paráda. Venku svítilo sluníčko a to už byla polovina září. Z ničeho nic Louis vypl rádio a tím upoutal mou pozornost. "Hazz, přemýšlel jsem." Udělal pomlku a já ho pobídl aby pokračoval. "Chci se naplno věnovat dětem a tobě. Rozhodl jsem se, že do školy nenastoupím." Tak tomu říkám šok. Zajel jsem na nějakou lesní cestičku a zastavil. Podíval jsem se na něj a promluvil. "Ale Lou, to nemůžeš. Tolik jsi se těšil a to ti nemůžu dovolit. Chci, aby jsi byl šťastný a nemůžu tě nutit, aby jsi obětoval svou kariéru, kvůli rodině. Neodpustil bych si to. Se školou seknu já a budu doma." Řekl jsem skoro na jedne nádech a Louis celou dobu poslouchal můj monolog. "Hazz, už jsem se rozhodl. Volal jsem do školy a domluvil se s nimi. Jsem rád, že mám tebe i děti. Nechci si nejlepší roky jejich života proplout mezi prsty. Chci být u toho, jak udělají poprvé kroky a nebo jak začnou mluvit. Nechci se o to ochudit. Už je vše dohodnuto. Nejde to změnit." Vytřeštil jsem oči a posmutněl. "Takže ty jsi to zařídil a mě jsi se ani nezeptal? Postavil jsi mě před hotovou věc. Co ti mám na to teď říct?" Louis se na mě pousmál a dodal. "Vím, že by jsi mi to rozmlouval. A to já jsem nechtěl. Chci aby jsi dodělal školu ty a já ji stejně nepotřebuju. Mám vzděláší lepší, než královna. A co mi máš na to říct? To je jednoduché. Řekneš mi, že s tím souhlasíš. Že mě budeš podporovat i kdyby jsem udělal bůh ví co a že mě strašně miluješ." Poraženecky jsem vydechl a sklopil pohled. "Dobře. Mohl jsi se alespoň zeptat. Ale pokud je to tvé přání, budu ho respektovat. Ale koupím ti kameru, aby jsi mi natáčel první kroky a taky jejich žvatlání, protože se budu muset učit. Chci to stihnout za rok a pak se vám naplno věnovat. A ano, strašně tě miluju." Louis se přiblížil a políbil mě. "Taky tě miluju. A klidně ti je budu natáčet minutu po minutě, aby jsi nic neprošvihl." Usmál se a my jsme mohli vyjet domů.
Poznámka autorek:
Zdravíčko bambulky, dneska nic moc díl, my víme. Chtěly by jsme vám říct, že píšeme další povídku. Je to trochu z jiného soudku, ale doufáme, že se vám to bude líbil. Zítra, 6.8. by měl být hotový první díl. Milujeme vás Your Dominant X Submissive :-*
ČTEŠ
God's love
FanfictionCo se stane, když se polobůh žijící na Ollympu zamiluje do obyčejného smrtelníka? Dostane se mu pod kůži? Prozradí mu své tajemství o tom, kdo ve skutečnosti je? Louis- dvaadvacetiletý, nezkrotný polobůh, syn samotného vládce bohů. Harry- dvacetilet...