Harry:
Probudil jsem se na otravný zvuk budíku. Proč máme proboha nastavený budík? Zamručel jsem a snažil se ho zaklapnot, jenže na mojem stolku nebyl. Do háje, tak kde je? Snažil jsem se nahmatat Louiho tělo, ale on nikde nebyl. Nesouhlasně jsem oteveřel oči a zjistil, že je venku ještě tma. Zvuk budíku sílíl a já nevěděl, odkud to zní. Najednou z koupelny vyběhl Loui, celý nahý a mokrý. "Omlouvám se, klidně spi dál." Lehce nervózně se na mě koukl a zaklapl budík. "Dobré ráno i tobě. Kam jako jdeš?" Byl jsem celkem podrážděný, protože podle hodin bylo skoro půl páté. "Omlouvám se, včera jsem ti zapomněl říct, že musím volat s jedním chlápkem, co mu překládám. No a on není z Anglie, takže budeme skypovat a u nich je večer. Tak jsem si musel přivstat, abych ho stihl. Ten hovor máme už měsíc domluvený." Přikývl jsem. " Dobře a za jak dlouho bude volat?" Lou se koukl na hodiny. "No, za dvacet minut." Mrknul na mě. "Tak si pojď ještě lehnout, prosím." Udělal jsem na něj psí očka a našpulil spodní ret. "Ale já jsem nahý." Trošku zrudnul. "Hmm, děláš, jako bych tě nikdy neviděl. A navíc, nebudu se muset zdržovat se svlékáním." Už skoro seděl na posteli, když mu začal zvonit příchozí hovor na notebooku. "Cože? Ještě je přece čas. Nejsem ani oblečený. Hazz naval svoje tričko." Nechápavě jsem se na něj koukl. Rychle jsem se svlékl a podal mu moje tričko. Usadil se za počítač a zapl hovor. Pozdravili se a já poznal, že to nebylo v angličtině a ani to nebylo franouzsky. Skrátka jsem tomu nerozumněl. Nevěřícně jsem zakroutil hlavou, protože Lou seděl jen v mém tričku a živě se tam bavil s nějakým postarším mužem.
Po asi dvaceti minutách Loui zaklapl počítač a doplazil se do postele. "Tak jak to šlo?" Zeptal jsem se. "Na hovno. Je to kretén. Bože, já tu práci nechci dělat." Postěžoval si. "No tak jim řekni adios a odejdi. Nic tě tam nedrží." Loui se na mě podíval a povzdechl si. "Jo, ale potom by to vypadalo, že z tebe pořád tahám peníze. Takhle mám pocit, že alespoň něčím do domácnosti přispívám." Koukal se na mě smutným pohledem. "Ale prosím tě. To je hloupost. Ty přispíváš mnohem víc. A kde jsi přišel na to, že ze mě taháš peníze? To není pravda. Nezapomínej, že jen díky tobě máme krásné děti a že jich není málo. To jen díky tobě žiju. A taky díky tobě mám opět svou rodinu." Usmál jsem se na něj. "Dobře, tak já odejdu, stejně mě to tam nebaví. Ale Marthu si necháme." Ukázal prstem. Přikývl jsem. "Jsem unavený, ten ignorant mi dal zabrat. Ze mě dělal úplného tupce. Kdyby jen věděl s kým zrovna volal, to by se s jistotou posral." Vyvalil jsem na něj oči. "Kde se v tobě běre tolik sprostých slov? Myslel jsem, že jsi vulgaritou nepolíbený, ale koukám, že některé slova neznám ani já." Oba jsme se zasmáli a Loui ještě dodal. "Jo a to nevíš v kolikati jazycích to umím." Uculil se. Loui si ke mě lehl a oba jsme zase usnuli.
Aaron:
Slunce svítilo a šimralo mě na oblečeji. Vedle mě ležel Theo a pevně mě objímal. POtřebuju na záchod, ale nechci ho budit. Snažím se dát jeho ruku pryč. Pomalu, pomalu. Je mi to ale k ničemu, protože se Theo zbudí. "Kam jdeš?" Vylekám se, porotže jsem to vůbec nečekal. "Musím na záchod." Jenom přikývl a pustil mě. Postavil jsem se a ucítil strašnou bolest v oblasti hýždích. Skrátka a dobře bolel mě zadek, ale pořádně. Sykl jsem bolestí, když jsem udělal pár kroků. "Bolí to?" Theo otevřel oči a zamračil se. "To bude dobré. Asi jsem byl moc náruživý." Oba jsme se zasmáli a já se doplahočil do koupelny. Udělal jsem svou potřebu, umyl si ruce a zase mířil do vyhřáté postele. Theo tam seděl a čekal na mě. "Pojď ke mě, ty moje božatko. Možná jsme to přehnali oba." "Hmm." To bylo jediné, co jsem dokázal na to odpovědět. "Ale pamatuj si Sweetie, že tě moc miluju." Přitulil si mě k hrudi. "To i já tebe a moc se mi líbilo, když jsem byl ty ten dominantní." Zčervenal jsem. "Hmm, opravdu?" Políbil mě do vlasů. "Jo, i když jsi teda asi o metr menší než já a celkem drobnější, ale jo líbí." Theo dělal uraženého. Nebyl o metr menší, ale o dobré dvě hlavy jo. "Tak promiň prdelko, nemyslel jsem to tak." Začal jsem ho mazlit a po chvíli se konečně přidal. "Tak faj, ale zas tak malý nejsem. Mám ideální výšku." Zasmál jsem se a přikývl. Jo ideální výšku na holku. Theo se na mě podíval a přimhouřil oči. Vypadal tak rostomile, když se zlobil a měl rozčepýřené vlasy. "Mě se ještě nechce z postele, dneska chci lenošit." Postěžoval jsem si a taky proto, že mě bolí zadek. "A já si myslel, že půjdeme nakupovat. Včera jsem mluvil s tvým tátou a na dovolenou jedeme za týden." Usmál se. Vystřelil jsem do sedu a vykulil na něj oči. "Cože? To si děláš srandu. Vždyť já nemám nic nakoupeného." Začal jsem si nadávat pro sebe a Theo se jenom smál.
ČTEŠ
God's love
FanfictionCo se stane, když se polobůh žijící na Ollympu zamiluje do obyčejného smrtelníka? Dostane se mu pod kůži? Prozradí mu své tajemství o tom, kdo ve skutečnosti je? Louis- dvaadvacetiletý, nezkrotný polobůh, syn samotného vládce bohů. Harry- dvacetilet...