Harry:
Tak krásně se to pouslouchalo. Úplně jsem stratil pojem o čase. Z Louiho objetí mě dostalo až zazvonění domovního zvonku. Rozeběhl jsem se ke dveřím a otevřel je. Nestál tam nikdo jiný než Zayn. "Ahoj, pojď dál." Pokynul jsem mu hlavou a ustoupil ode dveří. "Ahoj, bude to jenom chvilka, fakt." Ve dveřích se objevil Lou a taky se spolu pozdravili. "Neboj Loui, za chvíli ho budeš mít zpět." Louis se jenom zašklebil. "Nechcete doněst něco k pití?" Zayne i řekl o vodu a já nic nechtěl. Šli jsme až k mé velké pracovně a posadili se k menšímu stolku. Zayn začal vytahovat papíry a vykladát mi o tom zájemci. Ani jsem nepostřehl, že přišel Louis a podal Zaynovi sklenici s vodou. Byl jsem tak zabraný do čtení poznámek, že jsem ho těžce ignoroval. Po nějaké době, co jsem si všechno promýšlel jsem se otočil zpět na Zayna a začali jsme to probírat. Všechny pro a proti.
"Hele Zayne, co na to říkají právníci?" Zayn si upil ze sklenice a usmál se. "Říkají, že by jsme do toho měli jít, ale je to čistě tvé rozhodnutí." Znovu jsem si přečetl smlouvu a potom ji podepsal, tím stejným perem, kterým podepisoval podobné smlouvy můj otec. Podal jsem všechno Zaynovi a vydechl. "Tady to máš. Jen doufám, že to vyjde. Jak se má vůbec Gemma?" Zayn si vzal všechny papíry a dal je do složky. "Ještě dneska to odvezu. A Gemma? Teď máme ti chou domácnost. Předevčírem jsme se pohádali a teď spím na gauči. Ani nevíš jaká to je otrava." Promnul si zezadu krk a uchechtl se. "Myslíš, stačilo mi, když jsem tam jednou usnul. My máme naštěstí pokoje pro hosty." Zayn udělal naštvanou grimasu. "Proč jste se vůbec pohádali? Teda pokud se můžu zeptat." Zayn se zase napil a začal vyprávět. "No začalo to tím, že jsem se spodil v práci, prostě bylo třeba ještě něco dodělat, vždyť to znáš. Přišel jsem domů a to už byla napružená. Prej jim to v práci nějak neklape nebo co a vybila si to namě. Nevydžel jsem to a začal jsem po ní taky křičet. Vzal jsem si peněženku a odjel za známým. Sedli jsme si do baru a okolo jedenáctý večer jsem přišel domů. Neměl jsem toho moc, snad jen jedno pivo a panáka vodky. Jenže ona po mě zase vyjela. Zeptal jsem se jestli má zase krámy a to už po mě házela všechno co ji přišlo pod ruce. Prostě se tak nějak zbláznila. Nakonec po mě hodila polštář a deku a řekla, že spím na gauči. Včera jsem ji donesl kytku na usmířenou, vlastně ani nevím, co jsem ji udělal a ona mi ji omlátila o hlavu. Už jsem fakt v koncích." Zayn sklopil hlavu a hrál si s prsty v klíně. Tak to je mazec. "Potom jsem začal přemýšlet, jestli jsem na něco nezapomněl. Nikdo nemá narozenini, ani jsme neměli výročí, prostě nic." Vydechl a zakroutil hlavou. "Hele Zayne, to já taky netuším. Ale co se ji na to pomalu zeptat?" Zayn přikývl a zvedl se k otchodu.
Lous:
Netrvalo dlouho a Zayn vyšel z pracovny. Seděl jsem na gauči a díval se na televizi. Ani se nerozloučil jen se skloněnou hlavou odešel. Přišel za mnou Hazz a já se ho vyptával, ale jako odpověď mi bylo mávnutí rukou a že jsou s Gemmou rozhádaní. Budu ji muset zavolat. "Lou, co kdyby jsi za mnou přišel do pracovny?" Skrz své řasy jsem se na něj podíval a on vypadal tak sexy. neměl tričko, toho jsem si před tím ani nevšiml a tepláky měl posazené na bocích, takže mu šlo vidět všechno tetování a hezky vypracované véčko, na kterém měl velkou jizvu. Nebyla nijak výrazná, ale z blízka celkem viditelná. "Opravdu? A co tam budeme dělat?" Povytáhl jsem nechápavě obočí a zaculil se. "Nechej se překvapit." Začal si svazovat vlasy do drdolu a já se uklidňoval, aby se mi nepostavil nebo aby mi nezačala téct slina. Awww byl prostě strašně sexy. Mohl mít tucet holek i kluků, ale on si vybral mě.
Došel jsem do jeho pracovny a všiml si zapálených svíček na poličkách, konferečním stolku a všude, kde bylo místo. Hazz se koukal z velkého francouzského okna a já k němu potichu přišel a zastavil se kousek od něj. "Vím, že jsi tady, slyším tvoje myšlenky, ty nemravo." Zašeptal do ticha co panovalo v místnosti. Cítil jsem, jak rudnu. Sklonil jsem hlavu a čekal, co se bude dít. Slyšel jsem, jak jde blíž, ale neodvážil jsem se na něj pohlédnout. Stál těsně u mě a zvedl mi hlavu. Políbil mě na čelo a ukázal na pohovku. Chtěl jsem si sednout, ale položil mě na ni a nalehl nade mě. Začal mě obsypávat polibky a já měl všude husí kůži. Najednou se zvedl a přešel ke stolu. Nechápal jsem, proto jsem se zvedl a došel za ním. Vysadil mě na masivní dřevěný stůl a ruce ukotvol na mé boky. Stáhl ze mě tričko a do pusy vzal mou citlivou bradavku. Ach bože, to dělá naschvál. Ví, jak je mám citlivé. Zavzdychal jsem a on se na mě uculil. Začal mi sundávat tepláky a když byly dole, někam je odhodil.
ČTEŠ
God's love
FanfictionCo se stane, když se polobůh žijící na Ollympu zamiluje do obyčejného smrtelníka? Dostane se mu pod kůži? Prozradí mu své tajemství o tom, kdo ve skutečnosti je? Louis- dvaadvacetiletý, nezkrotný polobůh, syn samotného vládce bohů. Harry- dvacetilet...