Chapter 63

685 46 2
                                    

Aaron:

Seděli jsme a Zack spustil. "Když mi bylo pět, naši se rozhodli, že pojedeme do lunaparku. Byl jsem nadšený, stejně jako moje sestra Beca. Seděli jsme v autě, já neposedný a máma mě pořád okřikovala, abych seděl hezky a hrál si s králíčkem, kterého mám mimochodem na posteli, nahoře." Ukázal vzhůru a zasmál se stejně jako my všichni. "Dobře, takže dorazili jsme tam a já natěšený, že půjdu na všechny atrakce. Koupili jsme si lístky a šli na jeden z kolitočů. Když jsem vylezl, byl jsem zelenej a nebylo mi nejlíp, ale přece nebudu kazit zábavu ostatním a ustojím to. Vydupal jsem si cukrovou vatu a nedbal na rady mamky, že mi bude zle. Měl jsem asi tři obrovké vaty a byl jsem od toho celej zamazanej. Přemluvil jsem tátu, aby mě vzal na horskou dráhu a to jsem dělat neměl. Když jsme vylezli, oba jsme vypadali jako irští skřítci. Viděl jsem nějakou ženskou jak se láduje něčím hnusným a obrátil se mi žaludek. To by nebylo to nejhorší. Okolo šla nějaká tučná dáma a já ji odzvrchu dolů pozvracel. Díky toho, že jsem měl duhovou cukrovou vatu, tak hrála všema barvama. Tátovi se taky udělalo zle a poblil se taky a shodou okolností na tu dámu. Jé jak ta křičela. Táta mě chytil podpaži a pelášil k mámě a Bece. Oba jsme se smáli a potom, když jsme to říkali ostatním umíraly smíchy." Všichni jsme se začali smát a Zack si utíral slzičky od smíchu. "Dobře, tak teď já." Řekl Will a začal se smát. "Fajn, tohle je můj nejtrapnější zážitek. S bráchou jsme šli na koupák. Bylo vedro a tak jsme hned skočili do vody. Blbli jsme a když jsme vylezli šli jsme něco sníst. Objednali jsme si a to by nebylo tak hrozný, kdybych tam nepotkal úplně dokonalého kluka. Ale na tebe nemá, lásko." Prohodil a políbil Marcuse. "Začal jsem se s ním bavit a culil jsem se na něj. Najednou přiběhl brácha a stáhl mi spodky. Ach, to není všechno. Spadl jsem a on s mojima plavkama utíkal po celém koupáku. Pobíhal jsem tam a rukama jsem si zakrýval rozkrok. Brácha umíral smíchy, stejně tak jako ostatní návštěvníci." Nevydrželi jsme to a vyprskli smíchy. "No a kdy to bylo?" Zeptal se Drake. "Loni." To jsme se znovu začali smát.

Přišla řada na mě a já přesně věděl, co jim povyprávím. "Tak fajn. Ještě nebyl brácha na světě a s našima jsem jel do přírodovědného muzea, spolu s bratrancem a jeho rodiči. Vypadalo to tam božsky a já se tehdy zamiloval do dinosaurů. Prohlíželi jsme si je a mamka mi říkala, abych na nic nesahal. No kdybych ji tenkrát poslechl. S bratrancem Jerrym jsme rodičům utekli a nějak jsme se rozdělili. Měl jsem nutkání na toho dinouše šáhnout. Odhodlal jsem se a sáhl na něj. Když jsem se ho dotkl, celej se rozsypal a udělal mi tuhle jizvu." Ukázal jsem na jizvu na čele a bradě. "No k rodičům mě zavedla ochranka a dinosaur byl na odpis. Celou dobu jsem si říkal, jak je možný, že vydržel tolik milionu let, ale jednoho malýho kluka ne? Celou dobu jsem křičel, že to měli blbě ujištěné a takové. No a od té doby mám do přírodovědného muzea zákaz a ten stále trvá." Všichni jsme se smáli. "To nemyslíš vážně?" Zeptal se Theo a já to jen potvrdil.

Harry:

Konečně jsme leželi v posteli a mazlili se. "Hazz?" Zvedl očíčka a koukal na mě. "Ano?" Usmál jsem se. "Miluju tě." Políbil mě na důkaz. "I já tebe, lásko." Přitáhl jsem si ho do objetí. "Harry? Já se potřebuju s tebou vyspat." Vykulil jsem oči a koukal se na něj. "Opravdu." Potvrdil to a mou ruku dal do svého rozkroku. "Páni, ty můj nadrženče jeden." Políbil jsem ho a vyhoupl se nad něj. Bože jak ten mě vzrušuje, jen jeden dotek stačil a jsem zase tvrdej. Mám pocit, že se ho nikdy nenabažím. Lou na mě upíral svá modrá kukadla a na nic nečekal. Většina lidí leží jako prkno a čekají na zázraky, ale Lou ne. Ten se hned chopil iniciativy a začal mě svlékat. Zapumpoval na mém kamarádovi a obmotal si mě nohama. Nevím kdy si stihl sundat boxerky. Lou sykl bolestí, když jsem se dotkl jeho potetované ruky. Měl ji zabalenou v igelitu a namazanou hojivou mastí. "Promiň." Zakroutil hlavou a políbil mě. "To nic." Přitáhl si mě blíž a dravě mě líbal. Cítil jsem svou špičku penisu na jeho vstupu a zalapal jsem po dechu, když jsem do něj koupíček vnikl. "Tak úzký." Zavrněl jsem. Lou si mě přitáhl blíž a já byl celý v něm. "Tak velký." Zašeptal mi do ucha a hned potom mi ho zkousl. Začal jsem přirážet a Lou vzdychal. Vzdychal mé jméno a mě se to tolik líbilo. Začal jsem mu zahat na tělo a potom i na jeho kamaráda. Cítil jsem, jak mu tepe a po chvíli jsem na sobě měl jeho teplé sperma. Tolik se mi to líbilo. Taky se mi líbila jeho chuť. Miloval jsem ho se vším všudy. Lou se kroutil orgasmem a já přirážel víc a víc dokud jsem se neudělal do drobného tělíčka mého milovaného. Opatrně jsem z něj vyšel a svalil se vedle něj na postel. "Dáme si rychlou sprchu?" Zeptal se a udělal psí očka. V tom šeru se jeho oči barvili do temně modré. Vypadalo to tak magicky. Přikývl jsem a začal vylézat z postele. Loui se teprve zvedal, opatrně, aby nic nezašpinil. Skočil jsem k němu a vzal ho do náručí. "No táák, dej mě dolů." Zakřičel a smál se. Kopal nožkama a stále se smál. Chci, aby se smál pořád. Je to ta nejkrásnější věc. Vždy nakrčí nosík a ukáže svoje dokonale rovné a bílé zoubky. Přivře víčka a směje se.

God's loveKde žijí příběhy. Začni objevovat