Louis:
Vzbudil jsem se s šílenou bolestí zad. "Hazz, pomoz mi, já se nemůžu pohnout, bolí to." Harry zamžíkal očima a snažil se posadit. Stalo se to v co jsem nedoufal. Ticho utlo křupnutí a Harry se chytil za záda. "Aaaaaa." Už jen slzy. "Hazz? To bude dobré. Zavolám pomoc." Stáhl jsem ruku k telefonu a vytočil číslo. Po několika zvoněních se ozval hlas. "Ahoj, musíš hned přijít. Něco se stalo a Hazz se nemůže pohnout. Prosím, rychle."
Po pár minutách se ve dveřích objevil uřícený Liam. "Co se stalo?" Dokázal jsem si sednou, ještě, že tak. "Usli jsme tady na pohovce a probudila mě strašná bolest. Vzbudil jsem Harryho a on se nějak divně pohl a něco křuplo v jeho zádech. Pomoz mu." Liam chytil Harryho pod paží a vedl ho k východu z domu. "Lou, pojď, pojedeme do nemocnice. Tam se na vás podívají."
Nasedli jsme do auta a mířili do nemocnice. Hazz stále plakal a v čekárně se skoro svalil na sedátko. "Stylesovi." Zakřičela sestra a my vešli do ordinace. "Tak pánové, co se stalo?" Koukl jsem se na doktora a spustil. "Usli jsme na pohovce, vzbudila mě strašná bolest a nemohl jsem se pohnout. Vzbudil jsem svého manžela a on mi chtěl pomoc. Nějak divně se pohl a křuplo mu v zádech. Chytil se za ně a svalil se na pohovku." Doktor něco zběsile ťukal do počítače a potom přešel ke mě. Když si mě prohlédl šel k Harrymu a začal ho prohmatávat. Sice se snažil vypadat jako tvďák, ale rozplakal se bolestí. "Dobrá, oba vás pošlu na roendgen." Já jsem jen nesouhlasně zakroutil hlavou. "Neublíží to miminkám?" Doktor se na nás díval přes hranaté brýle a nahodil udivený váraz. "Jaké děti?" Harry se zmohl na škaredý pohled a procedil skrz zuby. "Naše děti, ty co nosíme pod našimi srdci. Stane se jim něco?" Doktor zase něco zběsile naťukával a pak vzhlédl. "Jak je to možné?" Harry to nevydržel a zakřičel. "Měli jsme sex, jste doktor, nevíte jak se dělají děti? Udělejte něco, bolí to." Doktor se jenom zašklebil a dodal. "Dobře, takže, pro vás oba. Budete chodit na masáže, to křupnutí nebyla fraktura, proto postačí několik masáží. Nebojte vašim.. ehm.. dětem to neuškodí. První masáž budete mít dnes. Za hodinu. Dám vám adresu." Doktor nám podal nějaký kousek papíru a Liam pomohl Harrymu z ordinace. Nasedli jsme opět do auta a rozjeli se na masáže.
Cesta trvala dlouho. Ani jednomu se nesedělo pohodlně. "Jsme tady." Zaburácel Liam a oběhl auto. Pomohl Harrymu a dveře do budovy se otevřely. "Vy musíte být pan Styles a vy jste?" Ukázala na nás s Liamem.
Harry:
Mladá dívka se na nás koukala pomalu skrz prsty. "Toto je také pan Styles, je to můj mažel. A toto je pan Payne, rodinný přítel." Žena se jen ušklíbla a mě ruply nervy. "Příjde vám něco k smíchu? Máte nejaký problé s tím, že mám manžela? Co? Dělá vám to špatně? Co vám přináší, posmívat se nám a tvářit se znechuceně, když náš ani neznáte. Vy nevíte kdo já jsem?" Žena sklopila pohled a rozplakala se. "Já jsem Harold Styles, asi třetí nejvlivnější muž v Británii, vy malá.." Ani jsem to nedořekl, protože mě za paži chytil Louis. "Hazz, ona pláče. Pojď, nevšímej si ji." Obešli jsme ženu a šli do haly. Potkali jsme postaršího muže a on na nás jen zíral. "Vy budete pan Styles, že ano? a kde je Marie?" Já se jen uchechtl. "Myslíte, tu neschopnou homofobku? Něco si ujasníme, taky máte něco proti gayům?" Muž jen zamrkal a nesouhlasně zakroutil hlavou. "Ne.. ne nic proti gayům nemám. Taky mám manžela." No víborně, hned se mi ulevilo. "Dobrá, můžeme začít? Kdo se nás ujme?" Muž se na nás koukl a podíval se do papírů. " Takže Harry, vás se ujmu já a vašeho mažela dáme do rukou mého nejschopnějšího zaměstnance." "Dobrá a kdo je váš nejschopnější zaměstnanec?" Muž se rozešel do nějakých dveří a přes ranemo se usmál a dodal. "Můj muž." Jen jsem přikývl a políbil Louise. "Ještě počkat." Zakřičel Boo. "Neublíží to nějak miminku?" Muž se zastavil a pomalu se na nás otočil. "Jaké miminko?" Louis se nadechl a vyslovil odpověď. "No naše děti. Nosíme je pod srdci. Nestane se jim nic?" Muž jen nechápavě těkal očima mezi mnou a Louisem. Louis to nevydržel a vyhrnul si tričko. "Je tady a to druhé tady." Ukázal na mé bříško.
Ležel jsem na lůžku a čekal na Paula, jak se mi představil. "Jsem zde Harry. Začneme masáží krku, potom půjdeme níž k zádům a rukoum a zkončíme nohami a chodidly, souhlasíte?" Jen jsem přikývl a on se dal do práce. Cítil jsem úlevu. Měl jsem pocit, že usnu a myslím, že se tak i stalo.
Louis:
Šel jsem s Robertem, manželem muže, co nás uvítal. Svlékl jsem se a položil se na lehátko. Vysvětlil mi, co všechno bude masírovat a natřel si ruce nějakým gelem. "Louisi, možná vás to teď zastudí. Kdyby vám bylo cokoliv nepříjemné nebo to bolelo, řekněte mi." Jen jsem přikývl a uvelebil se na lůžku. Robert začal masírovat a já cítil úlevu a jistou agónii. Liam mezitím seděl v autě a čekal na nás.
Po hodině:
Louis:
Robert mi utřel záda a já byl jako z gumy. Vzal jsem si oblečení a odešel za paravan (zástěna), který stál v rohu místnosti. Oblékl jsem si věci a vyšel ven. Na židli na mě čekal Hazz a já se zeširoka usmál. Harry se postavil a došel ke mě. "Zítra je další masáž, tak kolem čtyř?" Vzhlédl jsem k Robertovi a kývl hlavou. Harry mi propletl prsty se svými a ruku v ruce jsme opustili budovu. Nasedli do našeho Range Roveru a Liam se protáhl a nastartoval. "Li, jsme strašně rádi, že jsi nám pomohl." Líam se jenom usmál a dál se věnoval řízení. "To byla maličkost. Lou, pojedeme ještě dnes na nákupy?" Já se zaradoval a horlivě přikývl. "Lou, já vás ale počkám doma, doufám, že to nebue vadit." Usmál jsem se a odpověděl. "Nebude, nebudu toho kupovat moc, jen bych potřeboval kreditku." Liam s Harrym se zasmáli a koukli se na sebe. "Ještě před pár dny byl tak nesnělý, že se mě ptal, zda si smí nalít vodu a teď chce rovnou kreditku." Uchechtl se Harry a Liam se na něj otočil. "No, Nail mi ji taky bude muset dát. Jo a jestli budeš chtít, může ti dělat společnost." Hazz se na něj nejistě podíval a dodal. "Nechci ho obtěžovat, jistě má spoustu práce." Jen co to dořekl, Liam zastavil u domu a pomohl nám vystoupit. "Hele, Lou, skočím se osprchovat a pak tě vyzvednu. platí? Vezmu auto a za půl hodiny přijedu." Přikývl jsem a odešel s Harrym domů.
Vešli jsme do domu a když jsme uviděli pohovku, oba jsme si odfrkli. "Nechceš koupit novou, na které by jsme mohli usnout a vstali by jsme bez bolesti?" Šel jsem po schodech a zastavil se, jen co to Hazz dořekl. "No klidně, ale nevím, kdy se vrátím. Jakou by sis představoval?" Harry šel v těsném závěsu za mnou a celou dobu koukal na můj zadek. "No nějakou pohodlnou a měkkou, jako je tvůj zadeček." Jen jsem se na něj přísně podíval a on se uchechtl. "Na, tady je ta kreditka. Nehleď na cenu, pro naše prcky jen to nejlepší, a taky pro naše záda. Tu pohovku chci. Nejměkčí a nejlepší. Nech ji dovést. S ničím se netahej, ano?" Jen jsem přikývl a vešel do ložnice. Dal jsem si rychlou sprchu a vyšel už voňavý a převlečený. "Budeš se koukat na nějaký film?" Harry zvedl hlavu od notebooku a přihlédl si mě. "Sluší ti to. A ano, ale nevím na co." Chtěl jsem něco říct, ale domem se rozezněl zvonek a já seběhl schody. "Ahoj Naile, stalo se něco?" Nail se usmál a odhalil bílé zoubky. "Ahoj Lou, ne nic se nestalo, Liam na tebe čeká před domem v autě a já jdu za Harrym. Je nahoře?" Jen jsem přikývl a on šel po schodech. "Ale je nevrlý, neví na co se bude koukat. Ahoj Ni." "Ahoj, neboj postarám se ti o něj, postarej se mi o Liamka." Přikývl jsem a obul si boty. Vzal jsem si klíče a do peněženky jsem si dal kreditku, co mi dal Hazz. Šel jsem do auta a pozdravil Liame. Vyjeli jsme do obchoďáku a celou cestu jsme se smáli.
Poznámka autorek:
Zdravíčko prdelky, je sice pozdě, ale slíbený díl ještě dnes přidáváme. Snad se vám bude líbit. Čekáme ohlasy. Dobrou noc Your Dominant X Submissive <3
ČTEŠ
God's love
FanfictionCo se stane, když se polobůh žijící na Ollympu zamiluje do obyčejného smrtelníka? Dostane se mu pod kůži? Prozradí mu své tajemství o tom, kdo ve skutečnosti je? Louis- dvaadvacetiletý, nezkrotný polobůh, syn samotného vládce bohů. Harry- dvacetilet...