Chapter 50

1.1K 47 2
                                    

Harry:

Dorazili jsme před dům mojí sestry a než jsme se všichni dostali z auta, bylo asi o čtvrt hodiny později. Louis byl nervózní a Martha také. Jen já jsem si připadal nějak povzneseně. Vytáhl jsem Andyho, Louis Lizí a Matrha Keva. Konečně jsme tři. Dělal jsem blbiny na oba kluky a vysloužil jsem si přísný pohled od Louise. "ÁÁÁ. Tatínek je nějaký nevrlý....." Asi potřebuje ohnout přes stůl, abych mu ukázal, že já jsem ten, kdo velí. Ale toto jsem dětem neříkal. Stáli jsme před domem a čekali, až nám někdo přijde otevřít. "Nazdárek." Otevřít nám přišel Zayn a nevypadal natšeně. Spíš smutně? Co se zase mezi nimi stalo? "Ahoj." Zayn nám ustoupil a my mohli vejít. Gemma pobíhala po bytě a začala křičet, ale když nás uviděla, jako by se otočila o 180° a byla až přeslazeně milá. "Ahoj ségra, co se stalo?" Gemma nás všechny objala a seznámila se s Marthou, tak jako Zayn. Zayn se potom věnoval dětem a dělal na ně všelijaké opičky a ksichtíky. Gemma začala podávat pozdní oběd a brzkou večeři. Všichni jsme se usadili a čekali až pán domu pronese přípitek. Cink cink cink. "Drazí přítomní, rádi bychom vám oznámili, že se s Gemmou budeme brát. Z důvodu, že čekáme miminko." Všichni jsme zůstali v úžasu nehybně sedět. "Samozřejmě to možná vyznělo trochu blbě..... Gemmu bych si vzal i tak, ale miminko přišlo nečekaně, později než jsem Gemmu požádal o ruku a taky nechceme, aby se narodilo do nemanželské rodiny." Tak tohle chápu, taky jsme byli svoji, když se děti narodily. Moc jim to přeju. "Moc vám to přejeme." Prohlásil Louis a chytil mě za ruku.

Louis:

Byli jsme po obědě a seděli jsme na sedačce. Martha šla s dětmi do pokoje, kde si hráli. Už jsem byl po dnešku celkem unavený. A Harry podle toho jak zívá každou minutu, asi taky. Seděli jsme ještě hodinu a potom jsme se rozloučili. Stihli jsme probrat Lukovo stěhování a taky to, že půjdou na vysokou. Gemma byla celkem ráda, že pomáháme její mámě. Sama by ji chtěla pomoct, ale nemají tolik peněz, aby je mohli rozhazovat. Ale ona jí pomáhá zase jinak. Podporuje ji, chodí spolu na nákupy a do kaváren. Vše to, co Harry moc neovládá. Harry byl těžce unavený, proto jsem domů řídil já. Je to sice větší auto než moje audinka, ale dá se to zvládnout. Díky bohu, že to není na automat, ten ovládat neumím.

Dorazili jsme domů a bylo něco kolem šesti večer. Děti usínaly v autě, proto jsme je s Marthou vykoupali a uložili ke spánku. Harry se zabydlel na gauči a tam usnul, znovu. Došli jsme do obýváku a já byl nucen budit to božské stvoření. Miluju ho pozorovat, když spí. Vypadá tak nevinně. "Já vím, že mě sleduješ." Ani neotevřel oči, ale jak to mohl vědět? "Cítím tvůj pohled na sobě a taky vím, že se usmíváš." Naklonil jsem hlavu a koukl se, jestli náhodou nemá pootevřené oči, ale nic. "Jak to víš?" Harry se jenom zasmál a přitáhl si mě do polibku, který jsem mu s radostí daroval. "Mě se už nechce spát, co jít dělat lepší věci?" Usmál se na mě a povytáhl obočí několikrát za sebou. "Opravdu? A co tím pán myslel?" Uculil jsem se. Nic neřekl, jen mi přejel přes rozkrok a usmál se. "Dobře, asi už vím, co budeme dělat. Jen zajdu za Marthou a oznámím jí, že do zítra nebudeme k sehnání. Počkej na mě v ložnici." Dal jsem mu ještě jeden polibek a mířil do pokoje Marthy. Zaklepal jsem a na pozvání vešel dovnitř. "Martho, do zítra nebudeme k sehnání. Pokud budete chtít, můžete využívat vše v domě. Bazén, posilovnu, cokoliv." Martha kývla a usmála se. Očividně si všimla mojí lehké boule v kalhotách. "Přesně vím, co tím myslíš, Louisi. Mám nakrmit psa, nesežere mě, že ne?" Usmál jsem se. "Ne nesní vás. A ano pokud budete tak hodná, nakrmte Scoobyho. Není nepřátelský. Je jen mazlivý a tak trochu strašpitel, stejně jako  v té pohádce." Oba jsme se zasmáli a potom jsem odešel. Ještě jsem ji popřál dobrou noc a vyrazil za mojí láskou.

Pomalu jsem otevřel dveře do ložnice a všiml si, že Hazz leží v posteli. Nespal. Jediné, co mě zarazilo bylo to, že byl celý nahý a v pozoru. Zrudl jsem. 'Dneska chci být nahoře.' řekl jsem si v hlavě a taky, že budu. Pomalu jsem se k němu přibližoval a svlékal se. Než jsem dolehl na něj, už jsem byl celý nahý. Roztáhl jsem mu nohy a napasoval se mezi ně. Nic na to neříkal. Začal jsem ho líbat a postupovat ke krku. Zavzdychal, když jsem ho potáhl za kůžičku. Krk jsem opustil a mířil ke klíčním kostem až k bradavkám. Tam jsem se na chvíli zastavil. Vždycky je měl strašně citlivé. Začal jsem mu je sát a zkousávat. Jazykem jsem tvořil vlhkou cestičku k jeho pupíku, kde jsem ho obkroužil a zastavil se u jeho vztyčeného kamaráda. Lehce jsem mu olízl špičku a Harry zavzdychal. Vložil jsem si ho celého do pusy a začal sát. Když jsem byl se svou prací hotov, byl jsem spokojený. Mučil jsem ho, to vím. Cítil jsem, že skoro byl a já ho nechal tak, cudáčka mojeho. Budu si muset pohnout. Harry vzal mou ruku a prsty si dal do pusy. Tolik mě to vzrušilo. Pořádně mi je naslinil a já postupně zasouval své prsty do jeho vstupu. Nejdříve jeden, potom dva a tři až tam byli čtyři a Harry se propínal v zádech, jsem byl spokojený. Vyndal jsem z něj prsty a nahradil je svým ztopořeným penisem. Přirazil jsem až po kořen a oba dva jsme vzdychli. Byla to dokonalá souhra dvou těl. Naše vzdychání plnilo celou místnost. Harry se zakláněl a kroutil pode mnou. Ta dokonalost, nic jiného jsem na něm neviděl. Vzdychal mé jméno a jen z toho jsem se málem udělal. Chtěl jsem vydržet co nejdéle a užívat si jeho přítomnost a být v něm. Líbilo se mi, když jsem to byl já co mu dává takovou rozkoš. Harry se náhl propl a udělal se. Udělal se tak moc, že měl trochu své tekutiny na své dokonalé tváři. Natáhl jsem se k němu a slízl to z něj. Přirážel jsem zas a znova a Harry se po nějaké době udělal znovu. Skoro plakal, když to bylo po třetí a já stále nepřestával přirážet. Cítil jsem, že za chvíli budu taky a to samé pociťoval Harry. Přitáhl si mě po drsného polibku a přejížděl po mém zadečku. To mě přeneslo přes okraj propasti a já se udělal do útrob mého manžela. Vysílený jsem se skácel na Harryho a oba jsme těžce oddechovali. Po chvíli jsem z něj vystoupil a vedl ho do koupelny, kde jsme se rychle osprchovali a vlezli si do postele. Harry si mě přitáhl, stejně jako každou noc a já se koukl na hodiny. Bylo půl dvanácté v noci. Ten čas tak rychle utíká, když se člověk dobře baví, obvzáště sexem. Harry mě líbal na krku a potom mě vískal ve vlasech. Uvelebili jsem se a oba usnuli.

God's loveKde žijí příběhy. Začni objevovat