Chapter 60

744 45 0
                                    

O čtrnáct dní později:

Louis:

Tak a je to tady. Musíme s Harrym na charitativní akci. Je to paráda, alespoň se dostanu mezi lidi. Samožřejmě s námi jdou i Liam a Niall, protože také darují peníze. Přidal se i Zayn, ale Gemma zůstane doma. Má těhotenskou nevolnost a nikdo nechceme, aby se pozvracela u něčího proslovu. To by nehodilo dobrou barvu na přednášejícího. "Lou, lásko, jsi připravený?"Zeptal se Hazz, když vycházel z koupelny. Měl na sobě čené skinny jeans, bílou košili a černé sako. V klopě měl krémovou květinu. "Ano, jsem. Jak vypadám?" Měl jsem na sobě černé skinny, černou upnutou košili a šedé sako. Rukávy jsem si vyhrnul a měl jsem je kousek pod loktem. Vlasy jsem si vyčesal nahoru, takže to dokonale podtrhovalo můj outfit. "Woow. Vypadáš vážně úžasně." Přišel ke mě a lehce mě políbil. "Zlato, zajdi za Marthou a řekni ji, že se vrátíme pozdě v noci." Hazz jen přikývl a zmizel jako pára nad hrncem. Obul jsem si svoje boty a čekal před domem. Harry za chvíli přišel a my mohli vyrazit.

"Ahoj Liame, kde máš Nialla?" Zeptal jsem se, když jsem uviděl osamoceného Liama, kousek od našeho stolu. "Ahoj kluci. Nemám ponětí. Teď tady byl a najednou je fuč." Postěžoval si. "Tak já ho půjdu najít." Nabídl se Hazz a my se usadili k našemu stolu. Zanedlouho se k nám přidal i Zayn a začal se s námi bavit. Už to skoro začínalo a kluci pořád nikde. "Jsme tady. Tady Niall se zapovýdal s nějakým chlapem. Prý nejvlivnější člověk Anglie. Pche. Semnou se teda nebavil." Odfrknul si Hazz a naštvaně se posadil vedle mě. "Pane Stylesi, pane Stylesi. Smíme vás vyfotit i s vaším mužem?" Zeptal se nějaký fotograf za námi. Harry se na něj usmál a stoupnul si za mě. Fotograf udělal několik fotek, poděkoval a zase odešel. "Doufám, že nebudu muset naho...." Přerušili Harryho, když ho volali k řečnickému pultíku. "Prosím, pane Stylesi, mohl by jste nám říci pár slov na uvítanou?" Harry se na něj otočil s lehkým úsměvem. "Dobrá, ale jen pár slov." Dodal Harry, než se vydal na pódium. "Zdravím milí hosté, kdo mě neznáte jsem Harry Styles a chtěl bych vás přivítat na dnešní charitativní akci na podporu nemocničního oddělení na dětské onkologii. Všechny peníze, co se dnes vyberou, poputují nemocným dětem, kdy jejich rodiče si nemohou dovolit drahou léčbu. Dnes se zde budou dražit obrazy známých i neznámých umělců a to převážně dětských umělců. Samotné nemocné děti malovaly tyto skvostná díla a je jen na vás, kolik za ně utratíte. Takže peněženky na stůl a můžeme začít." Všichni jsme zatleskali a Harry se opět vydal k našemu stolu.

Harry:

Bože, jak já nesnáším proslovy. Zvlášť, když je musím vymýšlet z patra. Ale všichni tleskali, takže jsem to asi zvládl. Posadil jsem se na své místo a čekal, až začne dražba. "Takže dámy a pánové, přejdeme k dražbě. A jako první dílo je skvostný obraz od čtyřeté díveky. Obraz se jmenuje radost. Vyvolávací cena je 12000 liber. Kdo dá první nabídku?" Začal vyvolávat celkem obtloustlý muž. "Pán s číslem 12. Dá někdo 13000 liber?" Takhle to šlo dál, dokud se nezvedl Louis a neřihodil a to necelých 45000 liber. "Děkuji vám, pane Stylesi. Dá někdo vyšší nabídku?" Muž chvíli čekal. "Poslední možnost. Poprvé...... Podruhé....... Potřetí. Prodáno panu Stylesovi." Louis se zaradoval a usmál se na mě. "Ten si pověsíme vedle klavíru." Zaculil se na mě.

Dražba pokračovala dál. Na kontě nám přibyli další tři díla, z toho jeden obraz. Niam se také koupili několik obrazů a Zayn si koupil nějakou sošku. Prý mu to připomíná jeho dětství a bude ji mít v kanceláři. Aukce zkončila a na programu byla večeře v podobě švédských stolů. "Lou, co si dáš?" Zeptal jsem se Louiho, když jsem i s Niallem a Zaynem šel ke stolu. "Něco mi vyber, nechám se překvapit." Usmál se na mě. Jen jsem přikývl a odkráčel i s klukama.

God's loveKde žijí příběhy. Začni objevovat