Chapter 48

722 51 6
                                    

O měsíc později

Harry:

Zrovna jsem zasouval do mého úzkého manžela, když mi volal náš právník. Bylo něco málo po druhé hodině odpoledne a on zase otravoval. Že si nemůže najít vhodnější dobu. "Harry!" Zakřičel Loui a já přirazil, znovu a znovu. Kapičky potu smáčely naše nahá těla. Přirazil jsem ještě párkrát a oba jsme se udělali. Zmítali jsme se ještě orgasmem, když se telefon opět rozezněl. Tu melodii nesnáším. Zvedl jsem to.

"Halo?"

"Dobré odpoledne, pane Stylesi, volám ohledně té žaloby. Zítra je soud."

"No dobře a v kolik hodin?"

"Začíná to v devět ráno, prosím přijeďte i s manželem kolem půl osmé do mé kanceláře."

"Dobře. Děkuji a naschledanou."

"Naschledanou."

"Lásko, zítra musíme přijet už o půl osmé do kanceláře právníka." Louis jen kývl a usmál se. "Jdeme do vany?" Laškovně se usmál a zvedl se. Následoval jsem ho. Děti jsme dali na hlídání mojí mamce a Alexovi. Moc se na ně těšily a máma si vzala volno, když se dozvěděla, co se stalo, chtěla okamžitě přijet z dovolené. Ale to jsme jim zatrhli. Tak pro změnu volala každý den, jak jsme na tom a tak. Když jsem se ji ptal, zda nám pohlídají děti, byla celá u vytržení.

Dorazil jsem do koupelny a koukal na Louiho. Napouštěl vanu a dával do ní pěnu. Nohou rozvířil vodu a zkoušel jestli není horká. Jen se pousmál a vlezl si do ni. "Půjdeš za mnou nebo se budeš koukat jak jsem sám, samotinký ve vaně?" Udělal psí očka a tím mě dostal. Svázal jsem si vlasy do drdolu a vlezl si k němu. Voda byla příjemně teplá a pěna voněla jako Louis, po jabkách. Tu vůni miluju.

Louis:

Hazz si vlezl ke mě a vdechoval vůni jablek. To je moje oblíbená. Usadil jsem se vedle Harryho a opřel se. Je parádní, když jsme oba v jedné vaně a relaxujeme spolu. Prostě to miluju, když můžeme na všechno zapomenout a je to jen o nás dvou. Tady můžeme mluvit o všem. "Lou, mám strach." Z myšlenek mě vytrhl chraplák. "Pročpak?" Lehce jsem se usmál a pohladil ho na ruce. "Vím, že je to nepravděpodobné, ale co když prohrajeme? Bude tam televize a snad všechny Londýnské noviny. A nejen ty." Hazz posnutněl a já taky, když jsem si uvědomil, do čeho jsme se to pustili, ale nemohli jsme to nechat jen tak. "Vyhrajeme, přece jsme to nemohli nechat jen tak." Hazz se usmál, ale ne moc. Šťouchl jsem ho do žeber a šibalsky jsem se na něj usmál. "Co to bylo?" Zeptal se mě s přimhouřenýma očima. "Nic." Uchechtl jsem se. Po chvíli jsem svými drobnými prsty zajel k Harryho boku a začal ho lechtat. "Tak nic, jo? No počkej, já ti dám." Usmál se a vytvořili se mu dolíčky. "Přesně tohle jsem chtěl vidět. Ty tvoje krásné dolíčky." Hazz si mě vtáhl do objetí a políbil mě do vlasů. "Miluju tě, víš to?" Podíval se na mě trochu s nejistotou v očích. "Vím to, taky tě miluju. Miloval bych tě, i kdyby jsi nebyl bohatý a nebyl snad nejvlivnější osoba Anglie. Ale tenhle luxus ti přidává body navíc." Usmál jsem se na něj. Nic neříkal, jen mě políbil a začal se umývat.

Oba jsme vylezli z vany a já se koukl na hodiny. Páni je skoro pět odpoledne. To jsme tam byli tak dlouho? Mě to tak nepřišlo. Nahý jsem došel do šatny a začal vytahovat oblečení. Předkláněl jsem se a oblékal jsem se. Avšak Harryho jsem si všiml až po dlouhé době, co jsem byl už oblečený. Stál ve dveřích a opíral se o ně. Na tváři mu pohrával lovecký úšklebek a v očích plála jiskra. "Jak dlouho tam stojíš?" Přimhouřil na mě oči. "Dost dlouho, na to, aby se mi zase postavil." Přišel jsem k němu a lehce ho pohladil po jeho kamarádovi. "Hmm, zajimavé." Vzdychl jsem mu u ucha a lehce zkousl jeho lalůček. "Asi bych ti s tím měl pomoct." Neodpovídal, jen jsem cítil, jak se mu zvyšuje tep a on lehce přivírá oči. Klekl jsem si a po celé délce jsem olízl jeho erekci. "Lou. Prosím netrap mě." Vzdychl a opřel se o stěnu. Tolik se mi líbí, když prosí. Když mám nad ním kontrolu. Jeho špičku jsem si položil na jazyk a lehce ji vsál mezi své rty. "Och bože, Lou." Křečovitě sevřel víčka a otevřel ústa. Teď jsem měl jeho penis až v krku, ale nevadilo mi to. Zadýchával jsem se, ale nepřestával jsem zajíždět hlouběji a hlouběji. Přidával jsem na intenzitě a když jsem ucítil tepání v jeho kamarádovi, věděl jsem, že brzy příjde jeho orgasmus. Po dalším pohybu se tam i stalo a Hazz se mi udělal do krku. Spolkl jsem to a postavil se. Hazz sjel podél stěny a sedl si na zem. Vydýchával se.

God's loveKde žijí příběhy. Začni objevovat