Harry:
Ráno jsem se probudil a uviděl jsem Louiho, jak mi ještě oddechuje na hrudníku. Pohladil jsem ho po vlasech a letmo ho políbil. „Hmm." Zamručel. Nad tím jsem se musel zasmát. Louis si zívnul a otevřel svá pomněnková očka. „Dobré ráno koťátko." Usmíval jsem se on jen zamrkal očkama. „Hmm, dobré. Hazz, mě se nechce vstávat. Nemůžeme dneska lenošit?" Zamrkal na mě a překulil se nade mě. „No, chtěl jsem jít vybalit, ale to přece nespěchá. Zajdeme si jenom udělat něco k jídlu a potom se můžeme zase vrátit do postele." Louis mě políbil a usmál se. „No, tak to beru." Chytil jsem ho za boky a přetočil se. Teď jsem byl nahoře já. Uchechtl jsem se a začal ho líbat. Chytil mě za zadek a lehce ho zmáčkl. Tak to dělat neměl. Jednou rukou jsem mu chytil obě dvě ruce nad hlavou a začal jsem ho lechtat. Tolik si naříkal, ale já tomu nevěnoval pozornost. „Hazz.. Prosííím.. Já se po-počůůůrááám." Začal jsem se smát a přidal na intenzitě. „Opravdu? To ti nevěřím." Pořád se smál, ale najednou se mu výraz v obličeji změnil. „Harry, já už vážně musím." Rychle jsem ho pustil a on vyletěl do koupelny. Po chvíli přišel s úlevným obličejem. „Tak to jsi udělal schválně. Víš jak jsem lechtivý." Začal jsem se smát a přikývl. „Ano, udělal jsem to schválně." Zamračil se a složil ruce na prsou. Našpulil rty a otočil se ke mně zády. A jéje, urazil se. Tak to si ho budu muset nějak udobřit. „No tak, Boo, nebuď naštvaný." Vstal jsem z postele a chytil jsem ho zezadu. Dlouho mu to naštvání nevydrželo. Otočil se a políbil mě. Zvedl jsem ho a on mi omotal nohy kolem těla. Přišel jsem až k posteli a lehce jsem se položili na postel.
Líbali jsme se a Loui mi začal stahovat boxerky. Udělal jsem to samé. Byl tak tvrdý, že jsem nemusel nic dělat. Loui mě chytil za mou chloubu a zarazil se. „Hmm" Zamručel do polibku. Byl jsem až bolestně tvrdý. „Harry, dělej, prosím." Chtěl jsem si ho připravit, ale zastavil mě. „Už jsem připravený, dělej. Chci tě mít v sobě." No tak jak chce. Roztáhl jsem mu nohy a začal do něj vnikat. Chtěl jsem pomalu, ale Louis mi obmotal nohy kolem těla a přitáhl si mě blíž, zasunul jsem do něj až po kořen. Pokoj se začal plnit našimi slastnými vzdechy a Loui si mě přitáhl do polibku. „Tv-tvrději." Chytil jsem mu ruce nad hlavou a pořádně začal přirážet. „Ach, Boo." Zavzdychal jsem do polibku a pořádně přirazil. S výkřikem mého jména se udělal. Vystříkl si na bříško a taky trochu potřísnil mě. Zastavil mě a zašeptal. „Vytáhni ho." Udělal jsem tak a on začal pumpovat. Strčil si můj úd do pusy a obemkl ho svými jemnými polštářky. Trochu přidal zoubky a to mě přeneslo přes okraj. Zavzdychal jsem a udělal jsem mu do pusy. Všechno to spolkl. „Ty jsi hodné koťátko." Pohladil jsem ho po tváři a lehl jsem si vedle něj. Automaticky se přitulil k mé hrudi a já ho letmo políbil. „Miluji tě." Zašeptal a začali se mu klížit oči.
Věděl jsem, že za chvíli usne, proto jsem začal mluvit ještě teď. „ Lou, vím, že jsem se už jednou ptal, ale chceš děti?" Lou se neobtěžoval otevírat oči a potichu promluvil. „Jistě že chci. Ty ne?" Usmál jsem se. „Samozřejmě, že chci. Co kdybychom si nějaké pořídili?" Teď už Louis otevřel oči a zamžoural na mě. „Jako teď hned?" Vystřelil do sedu a tázavě na mě hleděl. „Teď hned ne, ale co po svatbě? A to mě přivádí k tomu, že ještě nemáme nic zařízeno." Louis se opřel o čelo postele a natáhl sek nočnímu stolku. Zašmátral v šuplíku a vytáhl propisku a nějaký bloček. „Tak to můžeme probrat hned teď." Hmm, zamyslel jsem se a taky jsem si sedl. „Tak dobře. Je třeba vymyslet datum. Potom kde budeme chtít obřad. Kde bude hostina. Kolik hostů. Koho pozveme. Musíme zařídit svatební cestu. Jídlo, oblečení, květiny. Je toho spoustu." Louis si každé mé slovo zapsal. „Dobře tak začneme." Louis si poposedl a koukal se na mě.
L: „Takže nejdřív začneme obřadem."
H: „Tak to přesně vím, kde to bude."
ČTEŠ
God's love
FanficCo se stane, když se polobůh žijící na Ollympu zamiluje do obyčejného smrtelníka? Dostane se mu pod kůži? Prozradí mu své tajemství o tom, kdo ve skutečnosti je? Louis- dvaadvacetiletý, nezkrotný polobůh, syn samotného vládce bohů. Harry- dvacetilet...