26. Tisztelet

2.9K 137 8
                                    

Ahogy ígértem Andynek a legtökéletesebb ruhát fogom neki megkeresni a rendezvényre. Bár ha őszinték akarunk lenni még nem sűrűn voltam ilyen rendezvényen tehát fogalmam sincs arról pontosan milyen ruhát illik oda felvenni. A gondolataimban elkalandozva a pénztár felől egy hangos kiabálásra kaptam oda a fejem. Egy elegáns, jómódú nő kiabált a pult mögött álló nővel. Hogy mi miatt alakult ki a vita nem tudtam. De ahogy figyeltem őket úgy látszott a pénztárban álló fiatal lány tiszteletlenül beszélt a nála szinte kétszer annyi idős hölggyel. Nem szerettem belefolyni a vitákba mégis nem szerettem a tiszteletlenséget.
-Elnézést, de mi a probléma?-kérdeztem ahogy az idős hölgy mellé álltam.
-A hölgynek elutasítja a kártyáját a terminál. Hiába mondom neki hogy nincs rajta elég összeg a hölgy nem hiszi el.-adta át nekem az apró terminálpapírt.
-Ez csak elutasított tranzakciót ír. Ez nem azt jelenti hogy nincs fedezet a kártyáján.
-Azt hiszem hölgyem én többet tudok erről mint maga.
-Maga meg avval nincs tisztába mivel vádolta meg a hölgyet. Ha nem lenne pénze gondolom nem a maguk tiszteletlen kiszolgálású üzletébe töltené az idejét.-mondtam egy szarkasztikus mosollyal.
-De...-a szavába vágtam.
-Most pedig ha lehet frissítsen rá a terminálra és próbálja újra.
-Már harmincszor megpróbáltam.-mondta idegesen.
-Akkor menni fog harmincegyszer is nemde?-a szarkasztikus mosoly nem tűnt el az arcomról. A pénztáros idegesen, szájhúzással kísérve teljesítette a kérésem. A kártyát azonnal behelyeztem a terminálba.-Megtenné hogy beüti a pin-kódját?-kértem az idős asszonyt. Elfordultam ahogy hallottam a csippanást a gépen. Újabb elutasító nyugta.
-Ezt nem értem...-mondta az orra alatt.
-Ne aggódjon, próbáljuk meg erről.-vettem elő a kártyámat.
-Mi? Nem!-ellenkezett az asszony.-Hisz látja mennyi értékben vásároltam. Utána járok mi lehet a probléma, hagyja kedvesem.-nem érdekelt a pénz, nyugodt szívvel húztam le a kártyát amely azonnal elfogadásra került.
-Mondtam én hogy nincs pénze a banyának.-motyogta a fiatal lány.
-Megmondaná ki az üzletvezető?-kérdeztem.
-Ő ott.-mutatott a sarokban egy nőre.
-Remek, készüljön hogy ez az utolsó napja.-fogtam meg a szatyrokat az asszonytól.-Jöjjön asszonyom.-mondtam neki.
-Nagyon kedves, de én...tudja mit? Adja meg a számlaszámát amint hazaérek átutalom magának a pénzt.
-Nem szükséges.-mosolyogtam rá.
-Nem engedhetem hogy helyettem...
-Szívesen segítek. Maga legalább megtalálta azt amit keresett.-nevettem.
-Mert maga mit keresett drágám?-nagyon kedves nőnek nézett ki.
-A párommal rendezvényre vagyok hivatalos, és fogalmam sincs mit kellene felvennem. Nem igazán vagyok az ilyen dolgokban jártas.
-Ha szeretnéd segítek. Ez kifejezetten az én világom.
-Maga sokat jár rendezvényekre?
-Szinte minden héten.-mondta.
-Maga biztos magas befolyással rendelkezik.
-Mondhatjuk úgyis.-mosolygott rám.-Jöjjön kedvesem mutatok ennél ezerszer jobb boltot ahol megtalálhatja a tökéletes ruhát magának.
-Nem szeretném magát feltartani.
-Ez a minimum ha már a segítségemre siettél.
-Szívesen segítettem. Tiszteletlen volt magával az a eladó.
-Pedig nem kevés pénzt szoktam náluk hagyni. Elhiheted-jegyezte meg.
-Elhiszem.-mosolyogtam a hölgyre.-Remélem máskor nem lesz ilyen tapasztalata.
-Gyere kedvesem, megmutatom a boltot.
-Biztos benne hogy ráér? Nem lenne probléma?
-Dehogy kedvesem, ez a minimum.-karolt belém.-Milyen rendezvény lesz?
-Üzleti rendezvény. A párom egy cégnél van, elég magas rangú partnerekkel szokott szerződni.
-Akkor egy elegáns estéjire van szükséged. Valami ragyogóra.
-Azt hittem ilyen helyeken visszafogott ruha kell.
-Nem drágám. Csillogó, figyelemfelkeltő.  Meg kell mutatnod a hatalmad.
-Én nem vagyok befolyásos. A párom inkább az.
-Akkor épp ezért kell mellette mutatnod ki is vagy. Mutatnod kell a nőknek ott hogy ez a férfi az enyém, nincs esélyetek.
-Maga tényleg nagyon sok mindent tud.
-Tapasztalat drágám. Évtizedek óta járok ilyen helyekre.
-Szeretném lenyűgözni a párom.-vallottam be.-Ez az első esemény ahol nyilvánosan együtt jelenünk meg. Nem akarok csalódást okozni.
-Jaj drágám, te egy nagyon szép lány vagy. Nem hiszem hogy bárhogy is csalódást tudnál okozni. Ne légy félénk, légy tudatában a szépségednek. Ez hatalom.
-Jajj, elnézést. De udvariatlan vagyok. A nevem Evelyn.-mutatkoztam be.
-Nagyon szép neved van Evelyn, az én nevem Grace.
-Örvendek asszonyom.
-Tegezz nyugodtan.
-Rendben, köszönöm.
-Menjünk találjuk meg neked a legtökéletesebb ruhát.

☆☆☆

-Kicsim! Merre voltál már?-sétált elém aggódva Andy.
-Vásároltam a hétvégi rendezvényre.-mutattam fel a szatyrokat.-Vagy...nem ezt akartad?-néztem értetlenkedve. Ő kikapta a kezemből a szatyrokat amiket azonnal a földre helyezett és magához húzott.
-Annyira hiányoztál. Aggódtam érted mert nem vetted fel a telefonod. Kikapcsoltad?
-Oh, lemerült napközben. Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni.-bújtam a mellkasához, majd az arcára adtam egy puszit.-Ne haragudj rám.-simogattam meg az arcát most már a szemébe nézve.
-Többet ne ijessz meg. Már féltem hogy történt valami.
-Valójában megismerkedtem egy kedves hölggyel és vele töltöttem a napot. Nagyon segítőkész volt, hogy milyen ruhát válasszak. Még azt is megbeszéltük hogy máskor is találkozunk egy-egy kávéra.
-Akkor jól telt a napod?-simított egy tincset a fülem mögé.
-Azon kívül hogy te is szörnyen hiányoztál, igen.-megcsapott az illat hirtelen a konyha felől.-Ez mi?
-A kedvencedet főztem.
-Te?
-Én.
-Álljunk meg. Te főztél nekem? Mármint...minden segítség nélkül?
-Meglepődnél ha tudnád mennyire tökéletes pasi vagyok.-kacsintott rám.
-Tudom hogy az vagy.-húzott magával a konyhába.-Oh, bolognai!-mondtam boldogan.
-Velem tartasz egy gyertyafényes vacsorára?-kérdezte. Én egy mosollyal az arcomon bólintottam.-Vegyél fel valami kényelmes melegítőt. Addig én megterítek rendben?
-Melegítőt? Az nem éppen romantikus.
-Kettesben vagyunk, az a fontos hogy jól érezd magad. Másrészről melegítőben is olyan szexi vagy mint bármelyik rövid szexi ruhádban.
-Imádlak.-csókoltam meg.-Sietek vissza.
-Rendben kedvesem.-de mielőtt elszöktem volna még egy csókra visszahúzott magához.-Őrülten szeretlek.
-Én is Mr. Tökéletes.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Where stories live. Discover now