16. ,, A szavamat adom..."

3.4K 152 16
                                    

-Muszáj menned?-kérdezte Andy.
-Családi vacsora amit anyám talált ki. Muszáj megjelennem különben egy évig ezt hallgathatom hogy nem mentem el.
-Sokáig maradsz?
-Attól függ. Ma is megmentesz a kínos beszélgetéstől mint a nővéremtől?
-Szeretnéd?
-Fontos tárgyalásod lesz.
-Ha szeretnéd elrakom.
-Nem, dehogy. Miattam ne mond le a munkát.
-Eve.
-Megleszek. Valahogy túlélem a családom. Ha rosszul érezném magam akkor pedig hívlak rendben?
-Hol lesztek?
-Ahol először találkoztunk.-csókoltam meg Andyt.-De most már tényleg készülnöm kell.-de ő nem engedett. Újra és újra a csókomért harcolt.
-Szeretlek.
-Én is szeretlek.-mosolyodtam el.
-Biztos muszáj menned?-próbálkozott mégegyszer.
-Andy.-néztem rá hitetlenkedve.
-Csak megpróbáltam.-védte ki magát.
-Bízzunk abban nem lesz semmi baj. Remélem...

Nem volt kedvem ehhez a vacsorához. A nővéremmel nem beszéltem azóta. Azon az estén egy falat emeltem kettőnk közé és nem akartam azt a falat ilyen egyszerűen lebontani.
-Szia drágám.-hallottam meg anyu hangját az asztaltól. Egy mosollyal mentem hozzá ahogy átöleltem.
-Szia anyu.
-Szia Eve.-köszönt apu is.
-Szia apu.-majd őt is átöleltem. Az ő arca nem mutatta azt a boldogságot mint anyu arca. Biztos valami hülyeségről lesz szó, hogy ennyire komoly. A nővéremre egy megvető nézéssel tekintettel.-Natasha.
-Eve.-köszöntött de látszott hogy ő is a múltkori vacsorára gondol. Már ha eddig nem gondolt most biztosan.
-Nagyon szép ez a ruha rajtad lányom.-dícsért meg anyu.
-Köszönöm.-ültem le a szabad székre.-Ez a ruha még rajtad is mindig istenien áll ennyi év után is.
-Pedig azt gondoltam már előnytelen lesz.-látszott hogy a nővérem és az apám nem élvezte a csacsogásunk.
-Milyen a munka Eve?-vágott a szavunkba apa.
-Egész jó. Sőt...jobb szinte már nem is lehetne.
-Jól sikerült a cég zárása?
-Meglehetősen nagy profitot hoztak igen. Bár Mr. Craig nagyon sok időt is fordított arra hogy idáig jussanak.
-Neked mennyi időt kellett fordítanod a főnöködre hogy oda juss ahol vagy?-kérdezte a nővérem gúnyosan mire mindenki értetlenkedve nézett. Figyelmen kívül hagytam.
-Van valami oka hogy összehívtátok a családot?-tereltem.
-Nem hívhatom össze a családom csak úgy?-kérdezte anya.
-Nem ezt mondtam. De az ilyen kiruccanásoknak mindig van valami oka.
-Ha ezt szeretnéd térhetünk a tárgyra.-dőlt hátra apa.-Szeretném ha valamelyikőtök belépne a cégbe mellém mint vezető. A legjobb lenne ha egyikőtök elkezdené kitanulni magát a cégünkbe. Rengeteg munka van amit egyedül nem bírok.
-Eve vállalja.-szólt közbe a nővérem.
-Mi? Nem. Miért pont én?-akadtam ki.
-Miért is ne te?-kérdezett vissza.
-Mert mondjuk nekem van állásom, te nem dolgozol hanem anyáék pénzén élsz!-szaladt ki a számon.
-Mert te jobb vagy? Kurvának álltál a főnöködnek?-nevetett.
-Mi?-csattant ki a kérdés egyszerre a szüleim szájából.
-Jól hallottátok. Eve a főnökével kefél csakhogy fentebb jusson.
-Eve...-mondta hitetlenkedve a nevem az anyám.
-Nem azért vagyok vele. Azért vagyok vele mert szeretem.
-Ő is téged? Biztos nem csak a vaginád miatt akarja a társaságod?-ha nem lennének körülöttünk felpofoznám de tartanom kell magam.
-Mi a fenéről beszél a nővéred?-kérdezte apa idegesen.
-Semmiről mert hülyeségeket beszél.
-Miért? Nem dugott meg?
-Natasha!-szólt rá anyu.
-Nem azért vagyok ott ahol vagyok mert együtt vagyunk.
-Ugyan már Eve. Az a férfi nem a te fajtádat keresi. Az igényeit lehet ki tudod elégíteni de mást nem.
-Miért, te kitudnád? Szerinted ő az olyan nőket keresi mint te?
-Szerinted kettőnk közül melyikünknek van esélye boldog életre? Téged mindig is elhagytak. Kihasználtak.-nehezen tudtam tartani magam.
-Elég Natasha.-emelte meg anyu a hangját.
-Fogadd el anyu. A lányod kurva lett. A pénzéért szexel a főnökével.
-Sokat késtem drágám?-hallottam meg magam mögött Andy hangját. Mi-mikor érkezett? Egyáltalán miért van itt?
-Maga kicsoda?-kérdezte az apám.
-Üdvözlöm...Mr. Quinn. A nevem Andy Barber. Az Elite Estate ügyvezető igazgaztója.-fogott kezet az apámmal.-Mrs. Quinn! Örvendek, Eve rengeteget mesélt már magáról.-mutatkozott be anyukámnak is.-Magával...már találkoztam.-nézett rosszallóan a nővéremre.
-Te mit...?-néztem rá ahogy a kérdést súgtam neki.
-Megcsörgettél de kinyomtad.-magyarázta meg. Igaza van. Amikor a nővérem felhúzott az asztal alatt elindítottam a hívást de szinte azonnal ki is nyomtam. Nem akartam Andyt zavarni. Mégis...ő ilyen hamar ideért.-Jól vagy?-szinte súgta nekem. Nem tudtam választ adni neki.-Sajnálom amiért megzavartam a családi vacsorájukat.-mentegetőzött.
-Ő az.-súgta a nővérem de hallható volt.
-Ő az akivel...?-mutatott anya Andyre.
-Andy inkább menjünk.-nem akartam ezen újra végigmenni.
-Várj.-tartott vissza.-Ki vagyok?-kérdezte egy szarkasztikus mosollyal Natashatól.
-A sugar daddyje a húgomnak?-mondta egy önelégült mosollyal. Mikor lett a nővérem ilyen? Talán mert nem az övé Andy?
-Sugar daddy?-kérdezett vissza.-Tény hogy piszok gazdag vagyok. De hogy a szexért fizessek?-szemérmetlenül őszinte volt. Mint akit nem érdekel hogy kikkel is beszél de nem hagyja hogy hazugsággal bemocskoljanak.
-Akkor miért vagy a húgommal? Miért lett hirtelen előléptetve?
-Hogy miért léptettem elő? Egyszerű. Nála tökéletesebben senki nem csinálta még meg a munkáját. A legtökéletesebb beszámolókat csinálja. És hogy miért vagyok vele? Mert őrülten szeretem.
-Szereti...a lányunkat?-lepődött meg anya. Akarta hogy megtaláljam a boldogságot de nem hiszem hogy számított arra hogy egy ilyen férfi tudja nekem ezt megadni.
-Ha valóban így van...akkor gondolom komolyak a szándékai.-szólalt meg apa. Ő persze nyomba azon agyalt hogy kerülhetne üzleti kapcsolatba vele.
-Apa te se gondolhatod hogy majd ez a férfi...
-Meg fogom kérni a lányuk kezét. Erre a szavamat adom.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant